Nie lubie poniedzialku

Data: 2010-08-09 03:50:49
Autor: Titus Atomicus
Nie lubie poniedzialku
Witam,
Wczoraj poznym wieczorem obejrzalem to sobie. Niby po raz kolejny, ale tym razem na duzym ekranie, pod golym niebem, i to na Krakowskim Przedmiesciu, niedaleko Mickiewicza [WAW]. To sie chyba Skwer Hoovera nazywam.
W kazdym razie - ogladalo sie przefajnie, zwlaszcza, ze akcja m.in. w tych okolicach sie rozgrywa, a nawet ze dwa razy zjezdzaja tam Bednarska w dol.
No i niby nie Bareja, a calkiem jak Bareja...
TA

Data: 2010-08-09 15:33:31
Autor: Ensitherum
Nie lubie poniedzialku
No i niby nie Bareja, a calkiem jak Bareja...

a propos:

"Popieram wypowiedź. Spodziewałem się czegoś w rodzaju bajerowskich komedii typu "Poszukiwany, poszukiwana", "Brunet wieczorową porą", "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?"(o "Misiu" już nie wspomnę) a tu lipa straszna. Podobnie jak założyciel tematu wytrwałem do 40 minuty i przez ten czas ani razu się niezaśmiałem. Gagi są płytkie i strasznie naciągane, fabuła nieciekawa i wielekrotnie przewidywalna, a aktorstwo to kiepszczyzna. Nie wiem o o chodziło w tym, że Łazuka chodził z korbą wetkniętą w tory przez pół filmu (a może dalej też, nie wiem) albo ten policjant, który nie widział, że tamten jest pijany(BTW kiepsko to udawał a nie grał)i uruchamiał mu kilka razy samochód korbą (nie wiem kogo to śmieszy bo mnie nie). Nie będę już wymieniał kolejnych rzeczy, które mi sie nie podobały bo mi się nie chce po prostu. Według mnie film był kiepski i obejrzałem jego połowę ze względu na wysoką ocenę na FW i dlatego, że znałem te tytuł ze słyszenia. Niestety zawiódł mnie na całej lini. Produkcji Chmielewskiego do filmów Bareji bardzo daleko. Moja ocena 3/10."

Bareja miał bardziej finezyjne, ale Chmielewski lżejsze poczucie humoru.
jak widać nie każdemu debilowi jednemu z drugim to odpowiada.

Nie lubie poniedzialku