Nie lubię testów na inteligencję...

Data: 2009-06-07 01:53:27
Autor: Tzva Adonai
Nie lubię testów na inteligencję...
.... bo mnie nudzą...

***

Próg zaliczenia wynosi 75%, Twój wynik to 100%

Twój wynik jest lepszy od 96.68% użytkowników

Wynik ostateczny: 20/20 (100%)

http://testwiedzy.pl/end.html

Data: 2009-06-07 11:08:52
Autor: boukun
Nie lubię testów na inteligencję...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:3f61a688-f236-4d36-bfd2-cf44d906bc28a7g2000yqk.googlegroups.com...
.... bo mnie nudzą...

***

A ja lubię, zawsze jestem w nich najlepszy, jak rozwiązywałem je na różnych szkoleniach. Nawet w Niemczech, na kursie komputerowym, zostawiłem Niemców i innych cudzoziemców daleko w tyle.

boukun

Data: 2009-06-07 02:11:27
Autor: Tzva Adonai
On 7 Cze, 11:08, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A ja lubię, zawsze jestem w nich najlepszy

Gdybyś zawsze był najlepszy, to by cię nudziły, tak jak mnie... ;}

zostawiłem Niemców i innych cudzoziemców daleko w tyle.

Niemiec myśli wolniej, to fakt, ale zazwyczaj dochodzi do
trafniejszych wniosków... :}

Data: 2009-06-07 11:26:50
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ace38a1e-c41a-485c-a5a7-b56ddaf5b16ah23g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie jestes niemcem w takim razie, to pewne
awe

Data: 2009-06-07 02:26:26
Autor: Tzva Adonai
On 7 Cze, 11:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

nie jestes niemcem w takim razie, to pewne

.... i nie chcę być... :}

Data: 2009-06-07 11:30:06
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:95cf1267-c78b-4abb-b546-b1961c07fe6dy17g2000yqn.googlegroups.com...
On 7 Cze, 11:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

nie jestes niemcem w takim razie, to pewne

.... i nie chcę być... :}
-- -- -- -- --
nawet bys nie mogl:-)
awe

Data: 2009-06-07 11:28:54
Autor: boukun
[...]

Ja ich nie robię, kiedy nie muszę!
Po co się testujesz?

boukun

Data: 2009-06-07 11:53:12
Autor: Tzva Adonai
Nie lubiętestów na inteligencję...
Po co się testujesz?

Na Wirtualnej Polsce pojawił się baner reklamujący nowe testy, więc kliknąłem z
chwilowego braku lepszych zajęć... Moja aktywność przed komputerem generalnie
rzecz biorąc działa dość pobudzająco na szare komórki.. Staram się nie skupiać
tylko na jednej czynności, bo to strasznie nudzi i męczy... Podczas pracy
pogrywam w gry i pisuję na różnych forach i czatach...

Mój pulpit sprzed paru minut: http://w638.wrzuta.pl/obraz/43CHnGGxsgv/pulpit

Data: 2009-06-07 11:56:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000704.4a2b8e08newsgate.onet.pl...
[...]

Ja kiedyś grałem w sapera i miałem wynik dla ekspertów coś koło 30 sekund. Teraz już mnie to nudzi i gram tylko w pasjansa-pająka cztery kolory, rozwalam go w zależności od nastroju.

boukun

Data: 2009-06-07 12:30:09
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0g302$7v9$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

znajomej dziecko uwielbia to http://dzieci.wp.pl//id,2363,katid,39,name,Kulkonator,p,6,zabawa.html
bardzo przyjemne
awe

Data: 2009-06-07 11:13:01
Autor: Hans Kloss
Nie lubię testów na inteligencję...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
.... bo mnie nudza...
Twoj wynik jest lepszy od 96.68% uzytkowników

Idz na sesję testową Mensy, odbywa się we Wrocławiu 1-2 x w roku. Jeżeli nawet to co piszesz powyżej jest prawda to i tak  prawdopodobnie czeka cię rozczarowanie.
J-23
PS. ten test ma z pomiarem IQ mniej więcej tyle wspólnego co picie w szczawnicy ze szczaniem w piwnicy.

Data: 2009-06-07 16:54:48
Autor: Andrzej Kokakolski
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

J-23
PS. ten test ma z pomiarem IQ mniej więcej tyle wspólnego co picie w szczawnicy ze szczaniem w piwnicy.

Sluszne porownanie. Na ogol takie testy inteligencji sa dowodem niskiego
poziomu tejze u sporzadzajacych zestaw zadan autorow.
W pewnym brytyjskim sprawdzianie bylo np. pytanie o wizerunki jakiejs monety.
Ktos myli wiedze z inteligencja.
Kiedys poddalem sie takiemu testowi. Dwukrotnie. W odstepie kilku minut. I za drugim razem wynik byl sporo gorszy niz za pierwszym, chociaz powinno byc odwrotnie, zwlaszcza, ze byl to zestaw tych samych pytan i zadan.
Dlaczego?
Pierwszy robilem poslugujac sie ekranem 19" a drugi 12.8"

Ta zabawa w testy inteligencji to rzeczywiscie istna... "piwnica".

Pozdrawiam

AK

--

Nie lubię testów na inteligencję...