Nie lubięmówić po niemiecku... ;}

Data: 2009-06-17 09:59:30
Autor: cytryna
Nie lubięmówić po niemiecku... ;}
Na lekcje niemieckiego nie uczęszczałem nawet w podstawówce..
Nauczycielka doskonale wiedziała, że znam ten język lepiej od niej,
więc pozwalała mi przychodzić tylko na klasówki, które z przymusu
musiałem regularnie zaliczać.. Tak samo było w szkole średniej... Za
jednym zamachem zaliczyłem 4 lata, a maturę przekornie zdawałem z
angielskiego... Zawsze czułem się jak idiota, gdy Polacy zmuszali mnie
do posługiwania się językiem niemieckim... ;}

Bei Dir ist wohl'ne Schraube locker. Und hier ligt der Hund begraben.Du pflaume

--

Nie lubięmówić po niemiecku... ;}