Nie ma

Data: 2011-10-18 13:29:09
Autor: jadrys
Nie ma

Jak to gospodarka rynkowa i kapitalizm:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Paliwa-najdrozsze-w-historii,wid,13905519,wiadomosc.html

Data: 2011-10-18 05:12:44
Autor: J-23
Nie ma
On 18 Paź, 13:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Jak to gospodarka rynkowa i kapitalizm:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Paliwa-najdrozsze-w-historii,wi...

haslo dnia - benzyna na kartki

Data: 2011-10-18 14:20:53
Autor: T.
Nie ma

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:97303c35-dd26-4c8a-a76d-61b78e07160bm19g2000vbm.googlegroups.com...
On 18 Paź, 13:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Jak to gospodarka rynkowa i kapitalizm:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Paliwa-najdrozsze-w-historii,wi...

haslo dnia - benzyna na kartki

A po co? Ludzie sami odstawią auta przy takich cenach...
T.

Data: 2011-10-18 05:38:08
Autor: J-23
Nie ma
On 18 Paź, 14:20, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:97303c35-dd26-4c8a-a76d-61b78e07160bm19g2000vbm.googlegroups.com...
On 18 Pa , 13:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
> Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

A po co? Ludzie sami odstawi auta przy takich cenach...
T.

w Anglii cena 1l benzyny - ponad 8 funtow

Data: 2011-10-18 15:22:38
Autor: T.
Nie ma

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ce9fd967-69f4-465b-8134-a8a6d2f68a3fx20g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

A po co? Ludzie sami odstawi auta przy takich cenach...
T.

w Anglii cena 1l benzyny - ponad 8 funtow

Bzdura - 1,35 (ok. 6,70 zł). Przy zarobkach ze 6 razy większych niż u nas.
T.

Data: 2011-10-18 07:20:03
Autor: J-23
Nie ma
On 18 Paź, 15:22, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ce9fd967-69f4-465b-8134-a8a6d2f68a3fx20g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

>w Anglii cena 1l benzyny - ponad 8 funtow

Bzdura - 1,35 (ok. 6,70 zł). Przy zarobkach ze 6 razy większych niż u nas.

aktualne ceny paliw
http://podroze.auto-swiat.pl/aktualne-ceny-paliwa-w-europie/
1,40Ł circa 7zl
ale dzisiaj juz jest drozej
zarobki jak wszedzie bardzo zroznicowane, kasierka w markecie pracuje
za 130L tygodniowo, nauczycie w zaleznosci od kwalifikacji 1000-3000Ł
miesiecznie

Data: 2011-10-18 18:00:03
Autor:
Nie ma
On Tue, 18 Oct 2011 05:38:08 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>
> A po co? Ludzie sami odstawi auta przy takich cenach...
> T.

w Anglii cena 1l benzyny - ponad 8 funtow

 nie wypisuj bzdur. w UK litr kosztuje okolo 1,5 funta.  --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-18 11:36:39
Autor: J-23
Nie ma
On 18 Paź, 18:00, "<HeÂŽSk>" <2012 uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 18 Oct 2011 05:38:08 -0700 (PDT), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> w Anglii cena 1l benzyny - ponad 8 funtow

 nie wypisuj bzdur. w UK litr kosztuje okolo 1,5 funta.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

Ups!
racja, mialo byc osiem zlotych

Data: 2011-10-18 14:42:26
Autor: jadrys
Nie ma
W dniu 2011-10-18 14:12, J-23 pisze:
On 18 PaĹş, 13:29, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
Jak to gospodarka rynkowa i kapitalizm:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Paliwa-najdrozsze-w-historii,wi...

haslo dnia - benzyna na kartki

System sprawiedliwości społecznej niekoniecznie jest równoznaczny z kartkami na benzynę.

Data: 2011-10-19 05:58:13
Autor: stevep
Nie ma
Dnia 18-10-2011 o 14:42:26 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Jedyna jego wyższość to to, że w socjalistycznym piekle brakuje, albo  zapałek, albo smoły.

--
stevep

Data: 2011-10-18 21:58:56
Autor: J-23
Nie ma
On 19 Paź, 05:58, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 18-10-2011 o 14:42:26 jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> [...]
> kartkami na benzynę.

Jedyna jego wyższość to to, że w socjalistycznym piekle brakuje, albo

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Sznurka do snopowiazalek i papieru toaletowego, nigdy nie bylo.
Niepojete jak dalece niewydolny musial byc to system, ktory nie umial
poradzic sobie z tak prostym w koncu wyzwaniem

Data: 2011-10-19 22:30:38
Autor: Ikselka
Nie ma
Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:58:56 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Sznurka do snopowiazalek i papieru toaletowego

oraz podpasek, mydła...

nigdy nie bylo.
Niepojete jak dalece niewydolny musial byc to system, ktory nie umial
poradzic sobie z tak prostym w koncu wyzwaniem

Aleś Ty naiwny.
Brak podstawowych artykułów (tak, tak, sznurek do snopowiązałek na wsi to
towar strategiczny był, tak jak w mieście papier toaletowy) to taktyka
władzy - na tyle utrudnić obywatelom życie, że się im odechciewa głupot...
w rodzaju sarkania, wyjścia na ulice itp. Całą nadmiarową energię
poswięcają na zdobycie tych wszystkich prozaicznych rzeczy, tworząc swoisty
system wymiany towarów, zawiązując skomplikowane relacje/układy w celu
zapewnienia sobie i rodzinie bytowania na jakim takim poziomie.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Nie ma