Nie ma Polaków, są Żydopolacy

Data: 2009-08-14 06:23:37
Autor: boukun
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Od dziś tylko tego określenia będę używał do opisywania tak zwanych "Polaków".
Europa już się obudziła, aryjskie narody przełamały tabu, Rosjanie nie uważają
Polaków za Słowian i publicznie nazywają ich "żydowskimi mieszańcami". Dopóki
"Polacy" nie udowodnią, że nie są Żydami, na przykład masowo głosując na
Leszka Bubla, będę nazywał ich Żydopolakami.

Data: 2009-08-14 00:41:17
Autor: Antenka
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Jesteś gorszym przypadkiem niż myślałam, a wypociny twojego iodola,
jak każdy bubel, powinny wylądować w koszu na śmieci.

Antenka

P.s. Leszek Bubel to rasowy Żyd - wystarczy spojrzeć na niego hehe

Data: 2009-08-14 09:54:10
Autor: Jerzy Tabortowski
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
P.s. Leszek Bubel to rasowy Żyd - wystarczy spojrzeć na niego hehe

Prawda Antenko, te smutne kaprawe oczy, taaaaaakie charakterystyczne, żadna ludzia nie ma takich.

Data: 2009-08-14 02:55:58
Autor: Antenka
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Prawda Antenko, te smutne kaprawe oczy, taaaaaakie charakterystyczne,
żadna ludzia nie ma takich.

Noooo! :D

Antenka

Data: 2009-08-14 08:48:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
...Dopóki "Polacy" nie udowodnią, że nie są Żydami, na przykład masowo głosując na
Leszka Bubla, będę nazywał ich Żydopolakami.

Dlaczego Polacy mają glosować na żyda ??

Data: 2009-08-14 14:22:43
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h631fi$i50$2atlantis.news.neostrada.pl...
...Dopóki "Polacy" nie udowodnią, że nie są Żydami, na przykład masowo głosując na
Leszka Bubla, będę nazywał ich Żydopolakami.

Dlaczego Polacy mają glosować na żyda ??

Podszywacz robi nawet niezłą robotę, ale ty i tak głosujesz na Żydów, bo ci tak każą....

boukun

Data: 2009-08-14 14:39:26
Autor: Tzva Adonai
Nie ma Polaków, sąŻydopolacy
Podszywacz robi nawet niezłą robotę

Znowu podszywasz?... Popatrz, i znowu myśli i pisze jota w jotę jak ty....

Data: 2009-08-14 13:04:55
Autor: Antenka
On 14 Sie, 14:39, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
> Podszywacz robi nawet niezłą robotę

Znowu podszywasz?... Popatrz, i znowu myśli i pisze jota w jotę jak ty....

Tzvelek przyznaj się, że to twoja robota

Antenka

Data: 2009-08-14 14:43:08
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:5f67.000000d0.4a855afenewsgate.onet.pl...
Podszywacz robi nawet niezłą robotę

Znowu podszywasz?... Popatrz, i znowu myśli i pisze jota w jotę jak ty....

Tylko tak  myślisz, że tak myślę...

boukun

Data: 2009-08-14 14:42:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Podszywacz robi nawet niezłą robotę, ale ty i tak głosujesz na Żydów, bo ci tak każą....

To po kiego wała namawiwasz do głosowania na takiego jawnego czosnka ?? Nikt mi nic nie każe, to mój wybór, chcę - głosuję, nie chcę - olewam.
I płace podatki i pracuję, w przeciwieństwie ...
Jakiś czas temu dałeś sie pokroić ze Bubel to Słowianin, przedstawiałeś poświadczenia jego tytułu szlacheckiego, stawałeś murem, a teraz co ??
Wałkońska rura zmiękła ??

Data: 2009-08-14 14:47:10
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h63mmo$6cf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przymuł jesteś i tyle. Nie ma podstaw twierdzić, że pan Bubel nie jest Poakiem, a prymitywne twoje sprowokowane wynurzenia, tylko graj Żydom... Nie nadaję nigdy z GWna:
From: "boukun" <socjalpatriota@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Nie_ma_Polak=F3w,_s=B1_=AFydopolacy?=
Date: Fri, 14 Aug 2009 06:23:37 +0000 (UTC)

boukun

Data: 2009-08-14 15:14:10
Autor: Jerzy Tabortowski
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Przymuł jesteś i tyle. Nie ma podstaw twierdzić, że pan Bubel nie jest Poakiem, a prymitywne twoje sprowokowane wynurzenia, tylko graj Żydom... Nie nadaję nigdy z GWna:

Wystarczy spojrzeć na oczy owego bubla, nic więcej nie trzeba, ma wielotyśącletnią historię swojego plemienia wypisaną na twarzy.
Spojrzenie skrzywdzonego spaniela mówi samo za siebie.
Leniu.

Data: 2009-08-14 15:19:28
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h63ohr$6cf$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bez sensu, tylko uniwersalna ustawa o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne wg mojego projektu jest w stanie rozwinąć wszelkie wątpliwości. Pan Bubel na swoich stronach prowadzi aż nadto jawne dane prywatne i osobowe i politycy powinni przede wszystkim zdecydować się na podobne kroki ze swojej strony. Takie teksty jak wyżej są tylko celowym zaciemnianiem obrazu sytuacji i póbami niedopuszczenia do jawności wobec osób publicznych, sprawujących władzę nad Polakami.

boukun

Data: 2009-08-14 16:39:05
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Ty też masz takie spanielowate oczy.
Choć bardzo lubię spaniele, zdegradowaną do kanapy rasę świetnych płochaczy.

Data: 2009-08-14 09:09:34
Autor: MH
[...]

===================

A co ze mną?? Bo ja z założenia nie biorę udziału w szopkach wybiórczych..

MH

Data: 2009-08-14 11:13:21
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 06:23:37 +0000 (UTC), boukun napisał(a):

[...]

Se tak do rodziny nawijaj garkotłuczy bęcwale.
Piotr

Data: 2009-08-14 02:53:20
Autor: Antenka
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Se tak do rodziny nawijaj garkotłuczy bęcwale.
Piotr

No właśnie! I nie obrażaj nas, prawdziwych, podkreślma
P R A W D Z I W Y C H   P O L A K Ó W,  ty garogrzmocie!!! :-E))

Antenka

P.s. Piotrek, a propos Bubla. Mam takiego sąsiada - dziadek lat 70-
siąt - zafascynowanego Bublem i cierpiącego na obsesję żydowską -
wszędzie wokół widzi icków hihi. Raz mi wcinął na siłę  piśmidło tego
Bubla. To była typowa żydowska propaganda już na pierwszy rzut oka.
Opluwał w niej osoby o nieposzlakowanej opinii, pluł na wszystkie
świętości, oczywiście bez podania źródeł. Mnie się widzi, że to jest
jakiś były SB-k o icowskich korzeniach. :))

Data: 2009-08-14 11:56:00
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Za prymitywny na esbeka, mógł być co najwyżej kapusiem, te kaprawe oczka, takie specyficzne.

Data: 2009-08-14 14:25:35
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:638ade1d-1dca-46af-a4a7-d367387654fen11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
A Antenka w ogóle wie czego chce? Przecież ty bezwiednie promujesz Żydów, chociażby hołubiąc ich religii i zaprzątając świat nią... Mi się zdaje, że Antanka jak ten Rydzyk, dużo gada o Żydach, a Żydów promuje...

boukun

Data: 2009-08-14 15:15:18
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Durnyś jak but zrobiony na Nalewkach przed wojną :)

Data: 2009-08-14 15:22:31
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h63ojv$6cf$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zastanów się nad sobą, idę tymczasem zjeść obiad i proszę głupio nie odpowiadać na podszywaczy teksty.

boukun

Data: 2009-08-14 16:40:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Nie ma Polaków, są Żydopolacy
Zastanów się nad sobą, idę tymczasem zjeść obiad i proszę głupio nie odpowiadać na podszywaczy teksty.

Jak ktoś jest cieciem to się ciecie pod ciecia podszywają, to dość prosta relacja.

Data: 2009-08-14 23:29:07
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h63tjq$fno$2nemesis.news.neostrada.pl...
Zastanów się nad sobą, idę tymczasem zjeść obiad i proszę głupio nie odpowiadać na podszywaczy teksty.

Jak ktoś jest cieciem to się ciecie pod ciecia podszywają, to dość prosta relacja.

A prymitywne burki dają nabijać w butelkę... i walą prostackie teksty...

boukun

Data: 2009-08-14 23:34:14
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 23:29:07 +0200, boukun napisał(a):

A prymitywne burki dają nabijać w butelkę... i walą prostackie teksty...

Te, magister elegancji, pokazać ci fotkę prymitywnego burka w
wulcowskiej koszulce, dżinsach i okrutnie wulcowskich klapusiach?
Piotr
Że o ciemnych, wulcowskich okularach nie wspomnę

Data: 2009-08-14 23:45:02
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:31usvi3w50l6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tępa szmata ze Śląska się pulta...

boukun

Data: 2009-08-14 23:48:11
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 23:45:02 +0200, boukun napisał(a):

Tępa szmata ze Śląska się pulta...

O, mam...
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/2JIpSuvGGeP
Strasznie zabawne są te ślady ze słomy za tobą, he, he!
Piotr

Data: 2009-08-15 00:17:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1pegbp50xi6vz$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Koszulka głupiego Piotrusia http://boukun.wrzuta.pl/obraz/922pIp8i96T/koszulka_glupiego_piotrusia_z_katowic

boukun

Data: 2009-08-14 12:10:29
Autor: Panslavista
On Fri, 14 Aug 2009 06:23:37 +0000, boukun wrote:

[...]

Komuchcecie ten kit wciskać parchy? Polskich wybito prawie do ostatniej
nogi. Potem tatełe Stalin przysłał swoich parchów aby odciążyć Sowiety.
Tak i zostali i namnożyli się jak karaluchy albo szczury...

Nie ma Polaków, są Żydopolacy