Nie ma alternatywy dla amerykanca?

Data: 2013-10-23 13:09:06
Autor: Marcin N
Nie ma alternatywy dla amerykanca?
W dniu 2013-10-23 12:55, Maciek pisze:

zeby dalo sie wozic *wygodnie* 6-7 osob (...)

Nie słyszałem o żadnej osobówce spełniającej ten warunek.
Są takie samochody?

--
MN

Data: 2013-10-23 13:13:25
Autor: Maciek
Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:09:06 +0200, Marcin N napisał(a):

Nie słyszałem o żadnej osobówce spełniającej ten warunek.
Są takie samochody?

Multipla :)

Europejskie minivany zaliczam do osobowek. Amerykanske - do europejskich
vanow ;p

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-10-23 13:04:35
Autor: kichu
W dniu 2013-10-23 12:13, Maciek pisze:
Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:09:06 +0200, Marcin N napisał(a):

Nie słyszałem o żadnej osobówce spełniającej ten warunek.
Są takie samochody?

Multipla :)

Moze honda fr-v. tylko 6 osob ale przestrzen bagazowa nie jest zajeta przez fotele

.. diesel 2.2 140KM daje rade, spalanie tez na przyzwoitym poziomie

Data: 2013-10-23 14:19:02
Autor: Maciek
Nie ma alternatywy dla amerykanca?
Dnia Wed, 23 Oct 2013 13:04:35 +0100, kichu napisał(a):

Moze honda fr-v. tylko 6 osob a

Pod warunkiem amputowania sobie lokci. Tez sie przymierzalem - ciasno!

Nie jezdzilem, wiec na temat dynamiki sie nie wypowiadam.