Nie ma co kupić nowego do 40k :(

Data: 2015-02-27 16:04:43
Autor: Tom
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
No nie ma, niewielkie o rozsÄ…dnych osiÄ…gach.

Kiedyś napaliłem się na nową fabię ale jak zobaczyłem że pakują do tego 1.0 MPI to zgroza.

coś przeoczyłem? (w segmencie wielkościowym fabia)

pzdr TOM

Data: 2015-02-27 17:46:08
Autor: radar
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
W dniu 2015-02-27 o 16:04, Tom pisze:
No nie ma, niewielkie o rozsÄ…dnych osiÄ…gach.

A tfu, Sandero?

--
radar

Data: 2015-02-27 18:07:03
Autor: Tom
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
W dniu 2015-02-27 o 17:46, radar pisze:
W dniu 2015-02-27 o 16:04, Tom pisze:
No nie ma, niewielkie o rozsÄ…dnych osiÄ…gach.

A tfu, Sandero?

wszystkie daćki mi się podobają, ale niewiadoma jeżeli chodzi o korozję, niestety nie zaryzykuję, po obecnych doświadczeniach (palio 1.6 2000 którego zjadła ruda i muszę go zezłomować a fajnie się sprawował)

samochodzik ma być 8lat lub dłużej

Data: 2015-02-27 18:40:05
Autor: abn140
Nie ma co kupiæ nowego do 40k :(

samochodzik ma byæ 8lat lub d³u¿ej
szukam starego parcha akurat i najlepiej sie spisuja pod wzgedem konsumpcji wszelakiej, z naciskiem na kolor brazowy - to francuzy.
podzwon u citroena cos powinni znalezc.
no i moze cos z zeszlego roku zostalo...

Data: 2015-02-28 06:34:40
Autor: radar
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
W dniu 2015-02-27 o 18:07, Tom pisze:
[...]

Mam Logan MCV MR09. Cała blacha to ocynk, oprócz drzwi z tyłu. Teraz aucie idzie szósty rok i wszystkie blachy oryginalne. Problem to wielka buda i hałas. Nie da się jeździć pow. 110 ale akurat mi to nie przeszkadza. Mam zamiar jeździć tym tak długo jak zgnije ;)

--
radar

Data: 2015-03-13 19:41:14
Autor: Endriu
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
Mam Logan MCV MR09.

11 - TEDE - #DLS (prod. SIR MICH) / #kurt_rolson 2014 https://www.youtube.com/watch?v=sD2_RCgVXXM

Endriu

Data: 2015-03-13 19:35:35
Autor: Endriu
Nie ma co kupić nowego do 40k :(
[...]

No właśnie tez myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:
 https://www.youtube.com/watch?v=rYGwOHcvh94

i nawet cena do 50k nienajgorsza ale wyczytałęm, że podobno diesle w 1,5 dci nie mają zamków na panewkach:

http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/315.html

"[...] Niestety – użytkownicy samochodów z tym silnikiem żalą się na niską trwałość układu wtryskowego oraz na problemy z panewkami wału korbowego.[...]".

Myslałem również o nowej skodzie Fabi w gazie, ale jasna cholera montują tam teraz w ... benzyniakach jakies silniki TSI z..... DWOMA SPRĘŻARKAMI:

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1-4-tsi-grozi-powaznymi-awariami/grxb9

a w dieslu w skodzie nie ma już klasycznego 1,9 TDI .... Masakra.

Jest coÅ› teraz na rynku niedrogiego (do 50k) a wartego polecenia ?.

Endriu

Data: 2015-02-27 18:57:45
Autor: Cavallino
Nie ma co kupić nowego do 40k :(

Użytkownik "Tom" <Tom@debasto.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54f0878a$0$12181$65785112@news.neostrada.pl...
No nie ma, niewielkie o rozsÄ…dnych osiÄ…gach.

Kiedyś napaliłem się na nową fabię ale jak zobaczyłem że pakują do tego 1.0 MPI to zgroza.

coś przeoczyłem? (w segmencie wielkościowym fabia)

Jak może być golas to Dacia Sandero.
Ale Kia Rio z lekkim rabatem też powinna się wmieścić w cenę.

Data: 2015-03-01 10:26:35
Autor: tradefacepl
Nie ma co kupiæ nowego do 40k :(
http://www.nowesamochody.info/forum/categories/nowy-samoch%C3%B3d-do-40-ty%C5%9B-z%C5%82-

tu chlopaki z pewnoscia cos poradza... ale szukasz auta z prawdziwym silnikiem to Peugeot 301 1.6 VTI 115 KM cie zadowoli. Z dala od salonu skody. Marka niby tania w reklamach w praktyce trzymaja ceny jak u niemca choc zarobki u nich w fabryce jak u rusa.

Nie ma co kupić nowego do 40k :(