Nie ma czarnej skrzynki !!

Data: 2010-04-19 19:43:09
Autor: cyc
Nie ma czarnej skrzynki !!
Prokuratura wojskowa zapodala , ze nie ma czarnej skrzynki ktora nagrywala odglosy rozmow w kokpicie prezydenckiego samolotu !.
Znaczy sie , ze zapadla sie pod ziemie i ze nigdy nie dowiemy sie tego o czym kapitan samolotu rozmawial z ew. "gosciem "  kabiny pilotow .
Dziwna rzecz ale dajaca wiele a moze calkiem wiele do myslenia .
Wszystko co rejestrowalo prace urzadzen na pokladzie do ostatniego momentu tragedii zachowalo sie . Brak tylko tak " drobnej rzeczy " jaka jest rozmowa pilotow .
Czy stac nas na to aby z odwaznego do bolu bohatera zrobic winnego smierci niekompetentnego barbazynce tylko po to aby uwiarygodnic prawdziwie winnego ?.
Ano stac , skoro nawet z Kuklinskiego zrobiono bohatera a z jankesow przyjaciol .

cyc

Data: 2010-04-19 20:08:44
Autor: 954
Nie ma czarnej skrzynki !!

A tego sluchales http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM ?

Data: 2010-04-19 12:29:03
Autor: Antenka
Nie ma czarnej skrzynki !!
On 19 Kwi, 20:08, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:
U ytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisa w wiadomo cinews:hqi4ng$g53$1news.onet.pl...

> [...]
> Wszystko co rejestrowalo prace urzadzen na pokladzie do ostatniego momentu
> tragedii zachowalo sie . Brak tylko tak " drobnej rzeczy " jaka jest

To już mamy odpowiedź na to, co się stało i kto za tym stoi - kacapy.

Antenka

Data: 2010-04-20 16:47:16
Autor: Papa5merf
Nie ma czarnej skrzynki !!
Órzytkownik "Antenka" napisał:
> [...]

A tego sluchaleshttp://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM?

To już mamy odpowiedź na to, co się stało i kto za tym stoi - kacapy.

to była ścisła wspułpraca kacapuf i naszych pełoskich żyduf z wermachtu i
nkwd!:O(

Data: 2010-04-20 16:47:18
Autor: Papa5merf
Nie ma czarnej skrzynki !!

Data: 2010-04-19 20:55:38
Autor: ColgatesBilly
Nie ma czarnej skrzynki !!
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqi4ng$g53$1news.onet.pl...
[...]

Najlepsza jest ta lewicowa gotowosc na Rosje,
i - nie odnoszac sie do zadnego z licznych PODSTAWOWYCH PYTAN
i WATPLIWOSCI, typowo "medialno-totalitarne" etykietkowanie
..... przeciwnikow *historycznego pojednania* (opartego na najwiekszej politycznej zbrodni w historii swiata)
o s z o l o m a m i  i  ludzmi, ktorych argumentow nawet nie wypada sluchac.

Data: 2010-04-19 21:56:20
Autor: Piotr
Nie ma czarnej skrzynki !!
Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:43:09 +0200, cyc napisał(a):

[...]

A skąd takie wieści?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-20 09:43:37
Autor: cyc
Nie ma czarnej skrzynki !!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:yb8ecehzhdi3$.h4rcvgismy6l.dlg40tude.net...
[...]

?.
Ano stac , skoro nawet z Kuklinskiego zrobiono bohatera a z jankesow
przyjaciol .

A skąd takie wieści?
Piotr

Przeczytalem na pasku wiadomosci w TVN 24.
Okazalo sie jednak , ze pozniejszych wersjach  zmieniono tresc i sprecyzowano rzecz . Brak nagranych rozmow nie dotyczyl  kabiny pilotow , tylko przedzialu pasazerskiego a to zasadnicza roznica .
Mowiac inaczej podalem bledna informacje , ktorej jednak nie ja jestem autorem

cyc

cyc

Data: 2010-04-19 22:45:39
Autor: awe
Nie ma czarnej skrzynki !!

[...]

-- -- -- -- --
ty stary durniu a co ty masz do bohatera narodowego plk Kuklinskiego? nagrano rozmowy pilotow, slychac odglosy z kabin pasazerskich, ale z nagran kokpitu gdzie siedzieli piloci.  przedzialow pasazerskich nie nagrywa sie
awe

Data: 2010-04-19 22:39:58
Autor: boukun
Nie ma czarnej skrzynki !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqif1p$nh2$1news.onet.pl...

[...]

Taki bohater jak i ty, zdrajca, który sprzedał Polskę Amerykanom i Geremkom i Kaczyńskim...

boukun

Data: 2010-04-20 21:14:24
Autor: awe
Nie ma czarnej skrzynki !!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hqif6f$8p9$1mx1.internetia.pl...

[...]

idz sie lecz albo zrob sobie lewatywe - bedzie ci lzej
awe

Nie ma czarnej skrzynki !!