Nie ma gdzie parkowac :(

Data: 2009-04-06 06:56:41
Autor: J.F.
Nie ma gdzie parkowac :(
On Sun, 05 Apr 2009 21:13:49 +0200,  Adam Foton wrote:
Przyjechalem dzis wieczorem do domu (blokowisko) i nie ma gdzie zaparkowac :(
Nie mam klopotow, aby wsiasc w autobus i pojechac do centrum bez samochodu. Nie mam problemu zalatwiajac jakas sprawe zaparkowac daleko i podejsc na piechote.
Ale niemozliwosc zaparkowania w poblizu miejsca zamieszkania jest juz troche meczaca.

No co chlopie - przeciez mozesz zaparkowac troche dalej, nog nie masz,
zeby podejsc do mieszkania :-P

"Zielone" parkingi, czyli dziurwana kostka na trawie, zamiana miejsc rownoleglych na prostopadle - to bedzie krucjata w spoldzielni mieszkaniowej.

Przeciez nie ty jeden masz ten problem - moze wiekszosc mieszkancow
chce juz zamienic sralnie dla pieskow na parkingi ..
A moze trzeba sie przyzwyczaic, ze samochod stoi 500m od domu.

A za pare lat bedzie 5 km :-)

No coz - z jednej strony mozna wydawac zezwolenia na budowe tylko
budynkow ktore zapewnia miejsca parkingowe mieszkancom, z drugiej
jestem temu troche przeciwny - wolnosc powinna byc, jak kto chce
mieszkanie bez parkingu to powinien miec prawo. Ale moze jednak trzeba czasem ludzi uszczesliwic na sile :-)

J.

Nie ma gdzie parkowac :(