Nie ma jak w rodzinie

Data: 2017-07-08 21:31:38
Autor: Lepudruk
Nie ma jak w rodzinie
https://wiadomosci.wp.pl/byly-maz-marty-kaczynskiej-w-nowych-tarapatach-sa-materialy-6142106562127489a

Prokuratura przedłuża śledztwo w sprawie wyłudzenia 13 milionów złotych z
PFRON, w którym podejrzanymi są m.in. Marcin Dubieniecki i jego obecna
partnerka Katarzyna M. Śledczy otrzymali bowiem z Cypru nowe materiały."

Kto był "partnerką" w/w kiedy ten wyłudzał kasę z PFRON? Może ktoś
przypomnieć?  ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-07-08 13:35:20
Autor: Bytomir Kwasigroch
Nie ma jak w rodzinie
W dniu sobota, 8 lipca 2017 21:32:05 UTC+2 użytkownik Lepudruk napisał:
[...]

Nu ale posadzili swojaka, czy peło też miała jakieś sukcesy na tym polu?
Aj aj, za peło inne standard i polecenie dla CBA "ratusza nie ruszamy",
no sam widzisz, jak jest taki a nie inny wybór, lepsze pisiorstwo
z jakąś tam samokontrola niz pełoskie aj waje. Nad czym tu dumać.

Data: 2017-07-09 01:18:58
Autor: Presidente de San Escobar
Nie ma jak w rodzinie
Bytomir Kwasigroch <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> PFRON, w którym podejrzanymi są m.in. Marcin Dubieniecki

Nu ale posadzili swojaka, czy peło też miała jakieś sukcesy na tym polu?

Kto posadził Dubienieckiego? Pisuar? :DDDD
Marcinek poszedł siedzieć za PO, za Pisiorków wyszedł na wolność :DDDDDD

Jeździ zajętym Porsche, no ciężko doświadcza śledztwa :DDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-08 18:04:47
Autor: Zenek Kapelinder
Nie ma jak w rodzinie
ty pizdziak nie masz rodziny to nie wiesz o czym piszesz. Nie bede ci robil przykrosci i nie napisze jak to sie stalo ze znalazles sie na smietniku zapakowany w popier po sledziach. I tak masz farta ze nie szczekasz.

Data: 2017-07-09 07:15:22
Autor: Bene Natus
Nie ma jak w rodzinie koguciej
owoc współzycia sroki z kogutem "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Ty podła świnio! Żeby cię kundle wioskowe zżarły, a resztki twojego padła
wrzucono do śmietnika z odpadkami z kleszego stołu!  Obyś zdychał samotnie!

CL

Data: 2017-07-08 22:17:27
Autor: Presidente de San Escobar
Nie ma jak w rodzinie
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

[...]

Ach ta wolno pisuarowa poczta, 2 lata szły z Cypru :DDDD
I tak wszyscy wiedzą na czyje polecenie Dubieniecki wyszedł :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Nie ma jak w rodzinie