Nie ma już nic ...

Data: 2010-04-11 18:44:15
Autor: Yanek
Nie ma już nic ...
nie ma Prezydenta
nie ma IPN-u
nie ma CBA*
nie ma BBN-u
są tylko SB-uckie hieny
na antenie TVN-u

* od jakiegoś czasu

Data: 2010-04-11 18:49:06
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "Yanek" <pty@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpsu97$2f5$1news.onet.pl...
nie ma Prezydenta
nie ma IPN-u
nie ma CBA*
nie ma BBN-u
są tylko SB-uckie hieny
na antenie TVN-u

* od jakiegoś czasu
-- -- -- -- -- -- -- -
bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy
awe

Data: 2010-04-11 18:59:35
Autor: Neko
Nie ma już nic ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy

Plakala przed chwila...

Data: 2010-04-11 19:05:51
Autor: MoRan Gandziajewicz
Nie ma już nic ...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy

Plakala przed chwila...

A nad trumną z ciałem Prezydenta płakał Michał Boni... Prawdziwy "ZNAK" czasów.

Data: 2010-04-11 20:13:51
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

Kiedys Milicja miala zwyczaj fotografowac oplakujacych...
(przypominja sie automatycznie TUSK) bo...
morderca zawsze wraca na miejsce zbrodni, a ponadto
czasem lubi popatrzec na glowe wroga na kiju

KoL

Data: 2010-04-11 19:32:33
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%rnwn.8771$4c4.8191uutiset.elisa.fi...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

-- -- -- -- -
a co ty o tym mozesz wiedziec? pracowales w milicji?
awe

Data: 2010-04-11 20:33:11
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpt132$b3c$1news.onet.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%rnwn.8771$4c4.8191uutiset.elisa.fi...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

Mam nagrane "07 zglos sie", to i wiem!¨
¨
Kol

Data: 2010-04-11 19:57:41
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:7Knwn.8783$4c4.3831uutiset.elisa.fi...
[...]

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

-- -- -- -- --
pewnie miedzy james bond i bolek i lolek
awe

Data: 2010-04-11 21:04:51
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpt2hr$fss$1news.onet.pl...

[...]

Miedzy "Ekstradycja" i ... "Kapitan Sowa na trupie"...
KoL

Data: 2010-04-11 21:16:20
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Qbown.8808$4c4.648uutiset.elisa.fi...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
cudownie. pewnie masz prywatna fimoteke w domu:-)
awe

Data: 2010-04-11 21:32:58
Autor: cytryna
Nie ma już nic ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest > zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu > przejzala na oczy

Płakała przed chwila...biedna Stokrotka.

Bierze przykład z innego komedianta. Chłopaki z podwórka i Łubianki znani są z tego, że lubią trzymać mołojecki fason. Na motłochu robią wrażenie takie gesty.

Data: 2010-04-11 19:13:39
Autor: boukun
Nie ma już nic ...
są tylko SB-uckie hieny

są, były i będą..., od okrągłego stołu...

boukun

Data: 2010-04-11 20:04:01
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"Yanek" <pty@wp.pl> wrote in message news:hpsu97$2f5$1news.onet.pl...
nie ma Prezydenta
nie ma IPN-u
nie ma CBA*
nie ma BBN-u
są tylko SB-uckie hieny
na antenie TVN-u

* od jakiegoś czasu

No tak... fakt...
Pozostalo nam juz tylko... normalne zycie.
Rodzina, spacer, sport, hobby, mecz Kolejorza.. randka.
Ok... to se ne vrati!
Ci agenci, tajne akta, te niedopowiedzenia, pomruki, kiwanie palcem...
I ten miedzynarodowy rozmach i ofensywa.
A te spory... Krolowa Polski, co pokona wezow, msze...

Co tro bedzie, co to bedzie..

Kol

Data: 2010-04-11 19:13:57
Autor: Polok_prawdziwy
Nie ma już nic ...
ColgatesBilly wrote:

[...]

Stawiom nastempnom kolejkem...!

Data: 2010-04-11 20:31:33
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> wrote in message news:akb997-ff8.ln1server.linuxfan.de...
ColgatesBilly wrote:

[...]

To Ty nie wiesz, ze ja jestem abstynent?
.... i niestety, zdaje sie, ze nie Ty jeden :-(

P-Kol

Data: 2010-04-11 19:45:14
Autor: Polok_prawdziwy
Nie ma już nic ...
ColgatesBilly wrote:

To Ty nie wiesz, ze ja jestem abstynent?
... i niestety, zdaje sie, ze nie Ty jeden :-(

Nic siem niestało, jo tes jezem...

- notoci piknom Marynem fundnem...

Data: 2010-04-11 10:57:31
Autor: Marek
Nie ma już nic ...
On 11 Kwi, 19:45, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
ColgatesBilly wrote:
> To Ty nie wiesz, ze ja jestem abstynent?
> ... i niestety, zdaje sie, ze nie Ty jeden :-(

Nic siem niestało, jo tes jezem...

- notoci piknom Marynem fundnem...

.....bo jestes rowniez impotentem...

Data: 2010-04-11 21:17:34
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
ColgatesBilly wrote:
> To Ty nie wiesz, ze ja jestem abstynent?
> ... i niestety, zdaje sie, ze nie Ty jeden :-(

Nic siem niestało, jo tes jezem...

- notoci piknom Marynem fundnem...

.....bo jestes rowniez impotentem...

-- --

Rozczarowany?   ;)

Kol

Data: 2010-04-11 11:28:37
Autor: Marek
Nie ma już nic ...
On 11 Kwi, 20:17, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in message

> Nic siem niestało, jo tes jezem...

> - notoci piknom Marynem fundnem...

....bo jestes rowniez impotentem...

-- --

Rozczarowany?   ;)

Kol

Lepiej zobacz, co Walkier nazywa Maryna...:

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/1-khCHgzGKoVtKKTgZQEtA?feat=directlink

Data: 2010-04-11 21:30:33
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:35558b2e-214f-4c48-b7ec-209e9074c0c935g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Rozczarowany? ;)

Kol

Lepiej zobacz, co Walkier nazywa Maryna...:

Masz na mysli, ze to Obsrywator z Ramienia i Toronto?
Nie moze byc...
Za leniwy by sie az tak meczyc ..

PS ale zdjecia nie widze...

P-Kol

Data: 2010-04-11 22:18:30
Autor: Polok_prawdziwy
Nie ma już nic ...

ColgatesBilly wrote:
> To Ty nie wiesz, ze ja jestem abstynent?
> ... i niestety, zdaje sie, ze nie Ty jeden :-(

Nic siem niestało, jo tes jezem...

- notoci piknom Marynem fundnem...

....bo jestes rowniez impotentem...

Kożdy inksych posobie łocenio...

- noto ci wspułcujem, bojak ci rurka niebryko, to cinckie zycie mieć musis...

Jus ci nic inksego niełostało, ino ruzańce klepać...
- śmierć jus blisko...

Nie ma już nic ...