Nie ma już nic ...

Data: 2010-04-11 18:49:06
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "Yanek" <pty@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpsu97$2f5$1news.onet.pl...
nie ma Prezydenta
nie ma IPN-u
nie ma CBA*
nie ma BBN-u
są tylko SB-uckie hieny
na antenie TVN-u

* od jakiegoś czasu
-- -- -- -- -- -- -- -
bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy
awe

Data: 2010-04-11 18:59:35
Autor: Neko
Nie ma już nic ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy

Plakala przed chwila...

Data: 2010-04-11 19:05:51
Autor: MoRan Gandziajewicz
Nie ma już nic ...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu przejzala na oczy

Plakala przed chwila...

A nad trumną z ciałem Prezydenta płakał Michał Boni... Prawdziwy "ZNAK" czasów.

Data: 2010-04-11 20:13:51
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

Kiedys Milicja miala zwyczaj fotografowac oplakujacych...
(przypominja sie automatycznie TUSK) bo...
morderca zawsze wraca na miejsce zbrodni, a ponadto
czasem lubi popatrzec na glowe wroga na kiju

KoL

Data: 2010-04-11 19:32:33
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%rnwn.8771$4c4.8191uutiset.elisa.fi...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

-- -- -- -- -
a co ty o tym mozesz wiedziec? pracowales w milicji?
awe

Data: 2010-04-11 20:33:11
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpt132$b3c$1news.onet.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%rnwn.8771$4c4.8191uutiset.elisa.fi...
"MoRan Gandziajewicz" <elektroda@elektroda.pl> wrote in message news:hpsvhj$ed5$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

Mam nagrane "07 zglos sie", to i wiem!¨
¨
Kol

Data: 2010-04-11 19:57:41
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:7Knwn.8783$4c4.3831uutiset.elisa.fi...
[...]

Użytkownik "Neko" napisał:

Użytkownik "awe" napisał

[...]

-- -- -- -- --
pewnie miedzy james bond i bolek i lolek
awe

Data: 2010-04-11 21:04:51
Autor: ColgatesBilly
Nie ma już nic ...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpt2hr$fss$1news.onet.pl...

[...]

Miedzy "Ekstradycja" i ... "Kapitan Sowa na trupie"...
KoL

Data: 2010-04-11 21:16:20
Autor: awe
Nie ma już nic ...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Qbown.8808$4c4.648uutiset.elisa.fi...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
cudownie. pewnie masz prywatna fimoteke w domu:-)
awe

Data: 2010-04-11 21:32:58
Autor: cytryna
Nie ma już nic ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

> bardzo trafne spostrzezenie, ale mam wrazenie iz Monika Olejnik jest > zalamana. Niedlugo zapisze sie do PiS'u. To mile ze kobieta w koncu > przejzala na oczy

Płakała przed chwila...biedna Stokrotka.

Bierze przykład z innego komedianta. Chłopaki z podwórka i Łubianki znani są z tego, że lubią trzymać mołojecki fason. Na motłochu robią wrażenie takie gesty.

--

Nie ma już nic ...