Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota

Data: 2012-01-19 21:04:39
Autor: Obserwator
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota

...oddano rodzinie jednak  czysty i cały, czyli nie brudzony błotem - jak w
pozostałych przypadkach.

Warto zwrocic uwage jak postkomusze masmedia caly czas dezinformuja polskie
spoleczenstwo.

Piszac o kokpicie(ktorego NIE MA !!), zawsze zamieszczane jest zdjecie takie
jak pod tym linkiem:

http://wiadomosci.wp.pl/title,W-kokpicie-Tu-154M-znaleziono-13-cial,wid,14182385,wiadomosc.html?ticaid=1dc4e

Ponizej wklejam ciekawy tekst Starego Wiarusa i Naszego Dziennika o czystm
mundurze pilota Protasiuka:

Mundur kpt. Protasiuka a kontekst sytuacyjny

 *Wracając jednak do pana Laska, Millera, Anodiny i „kontekstu sytuacyjnego”.
Czy ktoś mi wreszcie wyjaśni gdzie znaleziono ciała Protasiuka i Grzywny? Czy ktoś powie mi gdzie znajduje się ten „sektor pierwszy” jeśli weźmie się
pod uwagę wskazane w raportach położenie szczątków kabiny pilotów oraz
sąsiadujące z nimi szczątki innych części aeroplanu?

Mało tego - kto objaśni w jaki sposób jest fizycznie możliwe że, w warunkach
gdy przednia część kadłuba samolotu znikła w większości, a kokpit w całości,
rodzinie kpt. Protasiuka oddano jego mundur w ogólnie niezłym stanie?

http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20101014&id=po01.txt

www.naszdziennik.pl/index.php

Nasz Dziennik, czwartek, 14 października 2010, Nr 241 (3867)

Jakie rzeczy osobiste Rosjanie zwrócili rodzinie?

L.P.: - Synowa dostała mundur, ale my go jeszcze nie widzieliśmy. Podobno
jednak był czysty i cały, czyli nie brudzony błotem - jak w pozostałych
przypadkach. Jedynie bardzo mocno pachniał paliwem.

W.P.: - Koledzy Syna dali nam jeszcze jego czapkę, która była na nabożeństwie.
Teraz ma ją wnuczek.

Jeśli więc mundur był czysty, a sam kokpit nie uległ tak dużemu zniszczeniu
jak pozostałe części samolotu, to dlaczego tak dużo czasu zajęło znalezienie
ciała Państwa Syna?

W.P.: - Też chcielibyśmy to wiedzieć! Przecież co jak co, ale zlokalizować
pilotów, to był najmniejszy problem - chociażby ze względu na miejsce. To
wszystko jest bardzo dziwne. Nawet nie wiemy, czy w tej trumnie, którą
dostaliśmy, jest chociaż kawałek naszego dziecka...

L.P.: - Otrzymaliśmy przecież jedynie akt zgonu. Żadnego dokumentu
potwierdzającego badania DNA, potwierdzającego tożsamość naszego Syna, nie
mamy. Nikt z rodzin nic takiego nie dostał. To skandal!

Będą Państwo domagać się ekshumacji i ponownej sekcji zwłok?

W.P.: - Pani redaktor, to jest jak walka mrówki ze słoniem. Ja niczego dobrego
po Rosjanach się nie spodziewam. Służyłem kiedyś z nimi w wojsku i wiem, jaki
to jest naród, jak przełożeni potrafią być bezwzględni.

http://wtemaciemaci.salon24.pl/

Tak wlasnie dzialaja SKURWYSYNY antypolskie.

Data: 2012-01-20 19:12:03
Autor: pluton
[...]

Oddali do pralni chemicznej.

Nullification

Data: 2012-01-20 18:19:11
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Oddali do pralni chemicznej.

a ty wiesz, ze ty jestes ostatni odpadek ludzki, a nie czlowiek?

Ty bardzo zle skonczysz bos podly i zly? Nie uwazaj, ze to jest grozba.
 To jest tylko przepowiednia dla ciebie.

Data: 2012-01-20 19:24:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jfcb6u$kbt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu masz swoje przepowiednie: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator Za grożenie innym ktoś ci w końcu zrobi koło tyłka.

BomBel

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota
On Fri, 20 Jan 2012 19:24:39 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> a ty wiesz, ze ty jestes ostatni odpadek ludzki, a nie czlowiek?
>
> Ty bardzo zle skonczysz bos podly i zly? Nie uwazaj, ze to jest grozba.
> [...]

 kto zechce sobie brudzic raczki czyms takim. biedny czlowiek.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 21:14:11
Autor: pluton
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota
Ty bardzo zle skonczysz bos podly i zly? Nie uwazaj, ze to jest grozba.
 To jest tylko przepowiednia dla ciebie.

Niemozliwe. Uklad lisci brzozy jest zdecydowanie korzytny a hel
pozostaje w koniunkcji z dwoma wstrzasami.

Nullification

Data: 2012-01-20 20:19:51
Autor: Obserwator
> [...]
>  To jest tylko przepowiednia dla ciebie.

Niemozliwe. Uklad lisci brzozy jest zdecydowanie korzytny a hel
pozostaje w koniunkcji z dwoma wstrzasami.

...uwazaj sam na brzozy... mozesz sobie zwizualizowac przyszlosc, lacznie ze
wstrzasami bez helu:)

Data: 2012-01-20 18:28:01
Autor: Obserwator
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Oddali do pralni chemicznej.

wiesz, tak czytam te twoje teksty na tej grupie i juz wczesniej mialem ci cos
na ten temat napisac, ale dopiero dzisiaj sie zdecydowalem to zrobic:

...pewien lekarz opowiadal mi, ze ludzie zli maja rownie tragiczny koniec jak zycie ktore prowadzili...bardzo dlugo konaja i  czesto w niesamowitych
cierpieniach.

Wez zastaniw sie nad soba , bo moze jeszcze nie jest za pozno. --

Data: 2012-01-20 19:32:21
Autor: Leprechaun
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:jfcbnh$m7k$1inews.gazeta.pl...

Poczytaj sobie: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota
On Fri, 20 Jan 2012 19:32:21 +0100, "Leprechaun"
> [...]

> cierpieniach.
>
> Wez zastaniw sie nad soba , bo moze jeszcze nie jest za pozno.

 zastawiam sie czy ten czlowiek nie ma problemow z psychika.
 moze byc nieodpowiedzialny, a tym samym grozny.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 21:17:59
Autor: pluton
[...]

Wiesz, tak czytam te twoje teksty na tej grupie i od razu decyduje sie
napisac:
pewien weterynarz opowiadal mi, ze jak Pan Bog chce kogos ukarac,
to odbiera mu rozum.

Nullification

Data: 2012-01-21 10:45:34
Autor: [HeÂŽSk]
Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota
On Fri, 20 Jan 2012 19:12:03 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> jednak był czysty i cały, czyli nie brudzony błotem - jak w pozostałych
> przypadkach. Jedynie bardzo mocno pachniał paliwem.

 najbardziej interesujace jest okreslenie: podobno...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Nie ma kokpitu i przedniej czesci samolotu., ale mundur pilota