Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Data: 2010-09-17 10:53:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
63% badanych przez OBOP uważa, iż pochowanie Lecha Katyńskiego vel Kaczyński na Wawelu było błędem, czyli kompletną głupotą. Co ciekawe, a nawet co na swój sposób jest zabawne, także prezes Kaczyński zdaje się tę opinie potwierdzać. Pielgrzymkuje bowiem regularnie nie na Wawel, jeno na Krakowskie Przedmieście, pod prezydencki pałac. Sądzę więc, że z tego punktu widzenia prezes byłby nawet zadowolony, gdyby pozostałości brata, zgodnie z opinią ludu, z Wawelu wyprowadzono, przenosząc je pod chodnik na Krakowskim, być może do naprędce przygotowanego mauzoleum. W każdym razie trzeba by z tym fantem cosik zrobić, bo brak krzyża na Krakowskim już wkrótce bardzo zacznie nas uwierać. Twierdzę bowiem, odmiennie od innych, że hasłem obowiązującym winno być "Nie ma krzyża, nie ma imprezy". Kwestia przeprowadzki i mauzoleum, imprezę mogłaby uratować.

Jednocześnie - jak wynika z tego samego badania - 51% Polaków chciałoby, by pomnik upamiętniający ofiary katastrofy smoleńskiej powstał w centrum Warszawy. Jest jednak w tym mały problem, bo byłby to również pomnik Lecha Katyńskiego. A pokażcie mi kraj na świecie w którym stawia się pomniki i oddaje honory współwinnemu katastrofy.
piątek, 17 września 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/09/1928.html

Data: 2010-09-17 11:17:07
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c932c77$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
A pokażcie mi kraj na świecie w którym stawia się
pomniki i  oddaje honory współwinnemu katastrofy.

Kto jest wpółwinnym katastrofy i na czym ta wina miałaby polegac?

Data: 2010-09-17 11:31:54
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vbmi$9pn$1news.onet.pl...
[...]

Link dla przypomnienia pod jaką presją był pilot przez Kaczyńskiego, Karskiego i Gosiewskeiego. Cała trójka była na pokładzie.
Rambo by zmiękł.....

http://www.goldenline.pl/forum/1619042/odmowa-ladowania-prezydent-kontra-kapitan-pietruczuk-gruzja-2008

dK

Data: 2010-09-17 11:58:03
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c933590$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cytujesz coś o czym nie masz pojęcia.
Poznaj sprawę dokładniej i nie rób z siebie durnia.

Data: 2010-09-17 12:00:28
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ve3a$h16$1news.onet.pl...
[...]

Poza inwektywami to masz koleś coś sensownego do powiedzenia??

dK

Data: 2010-09-17 12:06:35
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Na dole miałeś link do wypowiedzi MON. http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/08690964

Data: 2010-09-17 12:14:31
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vejb$iek$1news.onet.pl...
[...]

No i co??
Przeciwstawiając się dzikim atakom ze strony Gosiewskiego i Kaczyńskiego odpowiedziano z pełną kulurą.

"Biorąc pod uwagę wskazane fakty i uwarunkowania, w jakich znalazł się dowódca załogi, należy stwierdzić, iż działał on pod presją ciążącej na nim odpowiedzialności za podjętą decyzję. Nie budzi również wątpliwości to, iż kpt. pil. Grzegorz Pietruczuk wykazał się odpowiedzialnością, profesjonalizmem i bardzo dobrą znajomością obowiązujących przepisów, co absolutnie nie powinno być traktowane jako brak zdyscyplinowania czy też tchórzostwo. Wręcz przeciwnie, działał w myśl najwyższych wartości, jakimi są zapewnienie bezpieczeństwa najważniejszej osobie w państwie oraz pasażerów i załogi będących na pokładzie statku powietrznego, którego był dowódcą. Tak więc nie powinno budzić wątpliwości to, iż działanie takie powinno być propagowane w środowisku nie tylko wojskowym, ale na forum całego społeczeństwa, jako zasługujące na najwyższe uznanie. "

Ale trauma z powodu oskarżenia bezpodstawnego oficera o tchórzostwo pozostaje!
To Kaczyński, Gosiewski i Karski, który złożył doniesienie do prokuratury wojskowej, że pilot popełnił przestęstwo  doprowadzili do psychicznego upodlenia pilotów i to mógł być element który przeważył w ostatniej decyzji pilota nad Smoleńskiem.
Czy ten wątek znęcania się psychicznego nad pilotami 36 Pułku przez PiSdolców jest badany przez komisję Macierewicza???

dK

Data: 2010-09-17 12:18:39
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c933f8d$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i nie zrozumiałeś, czyli widzisz to co chcesz widzieć, a nie to co jest.
Rzecz działa się nie w powietrzu ale na lotnisku w Symferopolu itd....

Data: 2010-09-17 12:26:24
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vf9u$l0t$1news.onet.pl...

[...]

Ale co to ma do rzeczy???? Oficer został obrażony w sposób haniebny przez Prezydenta o tchórzostwo. Nie ma to znaczenia gdzuie się to odbyło.
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu sprawę roztrzygałby kodeks honorowy, a tu PiSdolskie łapy nieomal nie zlinczowały
człowieka za to, ze postapił prawidłowo i zgodnie z procedurami i regulaminem. A całą sprawą kierował gość pochowany za te "zasługi"  na Wawelu...

dK

Data: 2010-09-17 12:50:51
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c934256$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale co to ma do rzeczy????

Zadałem ci pytanie na które nie odpowiedziałeś, więc je powtórzę.
Kto jest współwinnym katastrofy i na czym ta wina miałaby polegać?

Data: 2010-09-17 13:00:37
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vh6a$r7f$1news.onet.pl...
[...]

No to ci odpowiedziałem!
Kaczyński, Gosiewski i Karski. A ich wina polega na psychicznym znęcaniu się nad pilotami samolotów, którymi się wozili.

dK

Data: 2010-09-17 13:17:38
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c934a5b$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś, czekam na konkretną odpowiedź.

Data: 2010-09-17 16:57:16
Autor: cirrus
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
[...]

A gdzie się podział Karski? Przecież on nie zginął pod Smoleńskiem, czyżby podpadł u prezia?

--
stevep

Data: 2010-09-17 20:20:07
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i6vvkh$stt$1news.vectranet.pl...
[...]

Udziela się prasie...i daje... "dobre rady"...
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/karol-karski-ws-zakajewa-to-rosyjska-hucpa,1,3689918,wiadomosc.html

dK

Data: 2010-09-17 12:05:01
Autor: Miglanc
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

[...]

Ty robisz z siebie DURNIA ciągle! Musisz być starym, stetryczałym komuchem!

--

Zahir

Data: 2010-09-17 12:46:44
Autor: Grzegorz Z.
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

[...]

Myślałem mkarwan że dzisiaj będziecie ekspertem od prawa międzynarodowego i
ekstradycji.

Zawiedliście mnie mkarwan, bardzo zawiedliście mnie.

"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-17 19:24:30
Autor: cyc
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

[...]

Ja rowbniez jestem za tym aby powstal pomnik upamietniajacy pamiec ktorzy zgineli w katastrofie .
Nie mam nawet nic przeciwko temu aby postawic go w centrum Warszawy a niech tam , co mi tam ale nigdy w zyiu nie zgodzilbym sie i na miejscu prezydenta i wladz powiedzialby to jansno i jednoznacznie , aby postawiono go przed prezydenckim palacem !.
To jedyne miejsce w Polsce gdzie pomnik stanac nie moze . Przyczyn jest wiele a jedna z nich jest to , ze nalezy pokazac oblakancom , ze nie moga wymuszac na spoleczenstwie realizacji swoich absurdalnych , paranoicznych pomyslow !. To nie byloby " na zlosc " , tylko ku pamieci i dla prawnego porzadku .
Oczywicie sa i inne wazne przyczyny ale tych jest zbyt duza aby sie nad nimi teraz rozwodzic .
Mowiac o pomniku mam na mysli ofiary katastrofy a nie pana Lecha K. , ktory niczym nie zasluzyl sobie na takie wyroznienie , tymbardziej , ze juz miejsce jego wiecznego spoczynku jest nieporozuieniem .

cyc

Data: 2010-09-17 23:04:11
Autor: pluton
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
[...]

A może podzielić trupka na pół ? A nawet na 4 części ? Jedną zostawić na
wawelu,
drugą zakopać gdzieś przed pałacem na krakowskim przedmieściu,
jeden kawałek w sejmie i jeden na Powązkach.

 Kwestia
przeprowadzki i mauzoleum, imprezę mogłaby uratować.

Ten kawałek do pałacu prezydenckiego można by zabalsamować i wystawić
na publiczne dziwowanie, tak jak lenina.

Nullification

Nie ma krzyża, nie ma imprezy