Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Data: 2010-09-17 11:17:07
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c932c77$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
A pokażcie mi kraj na świecie w którym stawia się
pomniki i  oddaje honory współwinnemu katastrofy.

Kto jest wpółwinnym katastrofy i na czym ta wina miałaby polegac?

Data: 2010-09-17 11:31:54
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vbmi$9pn$1news.onet.pl...
[...]

Link dla przypomnienia pod jaką presją był pilot przez Kaczyńskiego, Karskiego i Gosiewskeiego. Cała trójka była na pokładzie.
Rambo by zmiękł.....

http://www.goldenline.pl/forum/1619042/odmowa-ladowania-prezydent-kontra-kapitan-pietruczuk-gruzja-2008

dK

Data: 2010-09-17 11:58:03
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c933590$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cytujesz coś o czym nie masz pojęcia.
Poznaj sprawę dokładniej i nie rób z siebie durnia.

Data: 2010-09-17 12:00:28
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ve3a$h16$1news.onet.pl...
[...]

Poza inwektywami to masz koleś coś sensownego do powiedzenia??

dK

Data: 2010-09-17 12:06:35
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Na dole miałeś link do wypowiedzi MON. http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/08690964

Data: 2010-09-17 12:14:31
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vejb$iek$1news.onet.pl...
[...]

No i co??
Przeciwstawiając się dzikim atakom ze strony Gosiewskiego i Kaczyńskiego odpowiedziano z pełną kulurą.

"Biorąc pod uwagę wskazane fakty i uwarunkowania, w jakich znalazł się dowódca załogi, należy stwierdzić, iż działał on pod presją ciążącej na nim odpowiedzialności za podjętą decyzję. Nie budzi również wątpliwości to, iż kpt. pil. Grzegorz Pietruczuk wykazał się odpowiedzialnością, profesjonalizmem i bardzo dobrą znajomością obowiązujących przepisów, co absolutnie nie powinno być traktowane jako brak zdyscyplinowania czy też tchórzostwo. Wręcz przeciwnie, działał w myśl najwyższych wartości, jakimi są zapewnienie bezpieczeństwa najważniejszej osobie w państwie oraz pasażerów i załogi będących na pokładzie statku powietrznego, którego był dowódcą. Tak więc nie powinno budzić wątpliwości to, iż działanie takie powinno być propagowane w środowisku nie tylko wojskowym, ale na forum całego społeczeństwa, jako zasługujące na najwyższe uznanie. "

Ale trauma z powodu oskarżenia bezpodstawnego oficera o tchórzostwo pozostaje!
To Kaczyński, Gosiewski i Karski, który złożył doniesienie do prokuratury wojskowej, że pilot popełnił przestęstwo  doprowadzili do psychicznego upodlenia pilotów i to mógł być element który przeważył w ostatniej decyzji pilota nad Smoleńskiem.
Czy ten wątek znęcania się psychicznego nad pilotami 36 Pułku przez PiSdolców jest badany przez komisję Macierewicza???

dK

Data: 2010-09-17 12:18:39
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c933f8d$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i nie zrozumiałeś, czyli widzisz to co chcesz widzieć, a nie to co jest.
Rzecz działa się nie w powietrzu ale na lotnisku w Symferopolu itd....

Data: 2010-09-17 12:26:24
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vf9u$l0t$1news.onet.pl...

[...]

Ale co to ma do rzeczy???? Oficer został obrażony w sposób haniebny przez Prezydenta o tchórzostwo. Nie ma to znaczenia gdzuie się to odbyło.
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu sprawę roztrzygałby kodeks honorowy, a tu PiSdolskie łapy nieomal nie zlinczowały
człowieka za to, ze postapił prawidłowo i zgodnie z procedurami i regulaminem. A całą sprawą kierował gość pochowany za te "zasługi"  na Wawelu...

dK

Data: 2010-09-17 12:50:51
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c934256$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale co to ma do rzeczy????

Zadałem ci pytanie na które nie odpowiedziałeś, więc je powtórzę.
Kto jest współwinnym katastrofy i na czym ta wina miałaby polegać?

Data: 2010-09-17 13:00:37
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6vh6a$r7f$1news.onet.pl...
[...]

No to ci odpowiedziałem!
Kaczyński, Gosiewski i Karski. A ich wina polega na psychicznym znęcaniu się nad pilotami samolotów, którymi się wozili.

dK

Data: 2010-09-17 13:17:38
Autor: mkarwan
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c934a5b$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś, czekam na konkretną odpowiedź.

Data: 2010-09-17 16:57:16
Autor: cirrus
Nie ma krzyża, nie ma imprezy
[...]

A gdzie się podział Karski? Przecież on nie zginął pod Smoleńskiem, czyżby podpadł u prezia?

--
stevep

Data: 2010-09-17 20:20:07
Autor: dK
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i6vvkh$stt$1news.vectranet.pl...
[...]

Udziela się prasie...i daje... "dobre rady"...
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/karol-karski-ws-zakajewa-to-rosyjska-hucpa,1,3689918,wiadomosc.html

dK

Data: 2010-09-17 12:05:01
Autor: Miglanc
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

[...]

Ty robisz z siebie DURNIA ciągle! Musisz być starym, stetryczałym komuchem!

--

Zahir

Data: 2010-09-17 12:46:44
Autor: Grzegorz Z.
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

[...]

Myślałem mkarwan że dzisiaj będziecie ekspertem od prawa międzynarodowego i
ekstradycji.

Zawiedliście mnie mkarwan, bardzo zawiedliście mnie.

"Zostawcie kżyża mjastu"

Nie ma krzyża, nie ma imprezy