Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Data: 2010-09-17 19:24:30
Autor: cyc
Nie ma krzyża, nie ma imprezy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c932c77$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

Jednocześnie - jak wynika z tego samego badania - 51% Polaków chciałoby, by pomnik upamiętniający ofiary katastrofy smoleńskiej powstał w centrum Warszawy. Jest jednak w tym mały problem, bo byłby to również pomnik Lecha Katyńskiego. A pokażcie mi kraj na świecie w którym stawia się pomniki i oddaje honory współwinnemu katastrofy.
piątek, 17 września 2010, revelstein

Ja rowbniez jestem za tym aby powstal pomnik upamietniajacy pamiec ktorzy zgineli w katastrofie .
Nie mam nawet nic przeciwko temu aby postawic go w centrum Warszawy a niech tam , co mi tam ale nigdy w zyiu nie zgodzilbym sie i na miejscu prezydenta i wladz powiedzialby to jansno i jednoznacznie , aby postawiono go przed prezydenckim palacem !.
To jedyne miejsce w Polsce gdzie pomnik stanac nie moze . Przyczyn jest wiele a jedna z nich jest to , ze nalezy pokazac oblakancom , ze nie moga wymuszac na spoleczenstwie realizacji swoich absurdalnych , paranoicznych pomyslow !. To nie byloby " na zlosc " , tylko ku pamieci i dla prawnego porzadku .
Oczywicie sa i inne wazne przyczyny ale tych jest zbyt duza aby sie nad nimi teraz rozwodzic .
Mowiac o pomniku mam na mysli ofiary katastrofy a nie pana Lecha K. , ktory niczym nie zasluzyl sobie na takie wyroznienie , tymbardziej , ze juz miejsce jego wiecznego spoczynku jest nieporozuieniem .

cyc

Nie ma krzyża, nie ma imprezy