Nie ma ktoĹ› w DC opon do kaszlaka na zbyci u ??

Data: 2010-02-24 13:52:41
Autor: Czarek Daniluk
Nie ma ktoĹ› w DC opon do kaszlaka na zbyci u ??
Witam.

Jak w temacie - nie ma kto na zbyciu używanych ale jeszcze w niezłym stanie opon do kaszla ??
Ewentualnie może komuś zalegają już niepotrzebne stare koła ??

Albo opony w rozmiarze 165-175/70R13 ??

Potrzebuję do przyczepki z niewiadowa, a nie będę kupował nowych...

Pozdrawiam !!

Data: 2010-02-24 15:49:17
Autor: Bartek
Nie ma kto¶ w DC opon do kaszlaka na zbyciu ??
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@usuntocedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:hm37eo$lh3$1newsfeed.net.icm.edu.pl...
Witam.

Jak w temacie - nie ma kto na zbyciu używanych ale jeszcze w niezłym stanie opon do kaszla ??
Ewentualnie może komu¶ zalegaj± już niepotrzebne stare koła ??

Albo opony w rozmiarze 165-175/70R13 ??

szkoda że nie w gliwicach, bo bym ci  podarowal pare kolek do kaszla, 4 chyba mam napewno,  bo dwie mi ostatnio za.... jakies zlomiarze z piwnicy;) z korytaza.

mam też jakie¶ same opony 175/70 r13,

ale tak jak mowie - gliwice. ale gdyby ktos chcial z gliwic;))))

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-24 16:16:03
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-02-24 15:49, Bartek pisze:

[...]

No cóż Gliwice nie DC, a w tamtym kierunku nie mam nikogo :(

Pozdrawiam !!

Data: 2010-02-25 08:59:12
Autor: f
Nie ma kto¶ w DC opon do kaszlaka na zbyciu ??

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@usuntocedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:hm3fri$6m8$1newsfeed.net.icm.edu.pl...
No cóż Gliwice nie DC, a w tamtym kierunku nie mam nikogo :(

Lokalni wulkanizatorzy nie maj±? Dla nich pozbycie się to też wydatek.

Data: 2010-02-25 18:56:05
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-02-25 08:59, f pisze:

[...]

Wła¶nie że byłem u jednego i do kaszla to napewno gum nie znajdzie u siebie w jakimkolwiek stanie :(

Pozdrawiam !!

PS:
Jaki koszt ?? przyjeżdża badylarz i zabiera każd± ilo¶ć do ogrzewania szklarni ;)

Data: 2010-02-24 23:06:12
Autor: Diabełson
Czarek Daniluk pisze:
[...]

ja mam 4 sztuki takich gumek i teĹĽ mieszkam w DuĹĽych Cielcach ziom :D
napisz na priv kolego

Data: 2010-02-24 23:08:12
Autor: Diabełson
Diabełson pisze:
Czarek Daniluk pisze:
[...]

aha, nr tel 0-666 202020,wew 997

Nie ma ktoĹ› w DC opon do kaszlaka na zbyci u ??