Nie ma ktos na zbyciu ramy?

Data: 2011-09-05 12:59:56
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Nie ma ktos na zbyciu ramy?
Jakiś czas padła mi rama w rowerze, nazwijmy go miejskim. Pytałem tu o
namiary kogoś kto mógłby mi pospawać, ale koniec końców wychodzi na to, że
trzeba ową ramę wymienić.
W związku z tym mam pytanie - czy ktoś z Was nie ma może na zbyciu za
niewielką kwotę niepotrzebnej ramy męskiej pod koła 28", w rozmiarze około
19"? Kupowanie nówki pod mieszczucha średnio mi się widzi, a często gęsto u
ludzi takie elementy zalegają i szkoda im wyrzucić :)

Z góry dzięki na odzew, może być na konto qrczakoff na gmailu ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Nie ma ktos na zbyciu ramy?