Nie ma masła w sklepach! [EURo-Francja]

Data: 2017-10-21 08:53:58
Autor: A. Filip
Nie ma masła w sklepach! [EURo-Francja]
http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/francja-we-francuskich-supermarketach-brakuje-masla,783198.html
W niektórych regionach Francji brakuje masła. "Od dobrego miesiąca"
... Masła brakuje przede wszystkim w supermarketach na terenie Bretanii
i Normandii. ...
Przy pustych półkach z masłem w większości supermarketów w Normandii
widnieje informacja: "Ze względu na deficyt francuskiego mleka nasi
dostawcy nie są w stanie realizować zamówień na masło". ...

Ale ocet jest, francuski ocet?! :-)

Data: 2017-10-21 08:55:41
Autor: rAzor
A. Filip pisze:
[...]

Takie są skutki idiotycznych unijnych "kwot mlecznych"

--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-10-21 09:16:51
Autor: A. Filip
rAzor <ja@szczomp.com> pisze:
A. Filip pisze:
[...]

Ależ kapitalizm bez centralnego sterowania był skazany na klęskę! ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-21 12:02:31
Autor: Totalna Opozycja
Nie ma masła w sklepach!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Ależ kapitalizm bez centralnego sterowania był skazany na klęskę! ;-)

Dawaj link na podstawie którego opierasz swoje przypuszczenia!

CL

Data: 2017-10-21 12:02:22
Autor: Totalna Opozycja
Nie ma masła w sklepach!
Użytkownik "rAzor" <ja@szczomp.com> napisał w wiadomości
Takie są skutki idiotycznych unijnych "kwot mlecznych"

Ty psinko zajmij sie lepiej poszukiwaniami "złotego pociagu" w wałbrzyskich
biedaszybach.

CL

Data: 2017-10-21 18:36:28
Autor: Mario
W dniu 21.10.2017 o 08:55, rAzor pisze:
A. Filip pisze:
[...]

Tylko że kwoty mleczne zniesiono w 2015 roku, rolnicy zwiększyli produkcję, więc sieci zażądały obniżki cen, w efekcie rolnicy obniżyli produkcję. I właśnie mamy dołek produkcji. Witaj w wolnym rynku.

MD

Data: 2017-10-22 11:00:46
Autor: Totalna Opozycja

A. Filip pisze:
[...]

Zaraz, to z maslo polskie jest robione z mleka krów holenderskich?

CL

Data: 2017-10-22 12:20:31
Autor: A. Filip
A. Filip pisze:
[...]

We Francji _polskiego_ masła zabrakło?! :-)

--
A. Filip
| Jeżeli chcesz bezpiecznie pływać - trzymaj jedną nogę na lądzie.
(Przysłowie arabskie)

Data: 2017-10-22 12:29:12
Autor: Totalna Opozycja
Nie ma masła w sklepach!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+m9dcdl2pof-ham0@buntownik.pl...
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
Zaraz, to z maslo polskie jest robione z mleka krów holenderskich?

We Francji _polskiego_ masła zabrakło?! :-)

1. nie zmieniaj tytulow watkow
2. cena masla wzrosla w sklepach polskich, to czy wzrosla we francuskich malo mnie obchodzi
3. nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nie zawracaj mi 4 liter.

CL

Data: 2017-10-22 15:43:20
Autor: A. Filip
[...]

1. Chcesz? Masz z powrotem tytuł postu otwierającego wątek.

2. Ale w Polsce "po kapitalistycznemu" jak podaż nie nadążyła za popytem to
podniesiono w klepach ceny na masło zamiast po socjalistycznemu na
żądanie klasy robotniczej wprowadzić kartki na (tanie) masło.
Nawet się nie odcięto od wspólnego UE-rynku by powstrzymać napływ
euro-drożyzny!

W EURo-Francji zaś po HGW jakiemu pozbawiono francuzów świętego prawa do
masła po zawyżonej wolnorynkowej cenie! :-)

3. A ty coś _konkretnego_ powiedziałeś?  Nie zdołałem zauważyć :-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-23 07:35:45
Autor: Totalna Opozycja
Nie ma masła w sklepach! [filip wie gdzie jest]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zc17mrr15f-ham0@buntownik.pl...
[...]

Gówno mnie obchodzi co było w twoim PRL-u.

W EURo-Francji zaś po HGW jakiemu pozbawiono francuzów świętego prawa do
masła po zawyżonej wolnorynkowej cenie! :-)

Mówimy om Poslce. Problemy Francuzów zostaw Francuzom.

3. A ty coś _konkretnego_ powiedziałeś?  Nie zdołałem zauważyć :-)

Bos ślepy jak każdy PiS-owiec.

CL

Data: 2017-10-22 15:34:37
Autor: Mario

A. Filip pisze:
[...]

A kwoty mleczne dotyczyły tylko Holendrów?

MD

Data: 2017-10-23 07:39:44
Autor: Totalna Opozycja
W dniu 22.10.2017 o 11:00, Totalna Opozycja pisze:
Zaraz, to z maslo polskie jest robione z mleka krów holenderskich?

A kwoty mleczne dotyczyły tylko Holendrów?

Pytanie było: czy masło polskie jest od holenderskich krów. Znasz odpowiedź
czy będziesz wił się jak pis-korz?

CL

Data: 2017-10-23 12:33:05
Autor: Mario
W dniu 23.10.2017 o 07:39, Totalna Opozycja pisze:
[...]

Ale skąd ci się wziął pomysł na takie pytanie? Jaki ono ma związek z tematem?

MD

Data: 2017-10-23 12:45:08
Autor: A. Filip
Mario <Mario@w.pl> pisze:
[...]

Polskiego masła z holenderskiego mleka we francuskich sklepach by nie
brakowało? ;-)

Dla niego jest ważne że masło _w Polsce_ drożeje (z winy PiS)
a jaki to ma związek z cenami  masła na rynkach europejskich i
światowych tylko zaciemnia niewątpliwą _wyłączną_ winę rządu (PiS)!

Polskie masło (tylko) dla Polaków! ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-10-24 11:29:44
Autor: Mario
W dniu 23.10.2017 o 12:45, A. Filip pisze:
Mario <Mario@w.pl> pisze:
[...]

Coś w tym jest. Skoro wzrost PKB jest efektem działań geniusza z Żoliborza (a nie międzynarodowej koniunktury), to wzrost cen masła też jest skutkiem jego działań.

MD

Nie ma masła w sklepach! [EURo-Francja]