Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków

Data: 2011-11-27 19:23:16
Autor: jadrys
Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków
W dniu 2011-11-27 19:11, abc pisze:
Polscy kibice jasno się deklarują - nie ma miejsca na trybunach dla lewaków,

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem że większość tych "Polskich kibiców" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich - poglądach.

Data: 2011-11-27 20:00:23
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 19:23:16 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-11-27 19:11, abc pisze:
> Polscy kibice jasno siê deklaruj± - nie ma miejsca na trybunach dla > lewaków,

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem ¿e wiêkszo¶æ tych "Polskich kibiców" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich - pogl±dach.

 LITOSCI! komu chcesz wciskac ten kit? handel prochami jest proludzki?
 a moze obijanie mordy, palenie samochodow? typowa lewica, q..a mac!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 20:42:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-27 20:00, "<He®Sk>" pisze:
On Sun, 27 Nov 2011 19:23:16 +0100, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-11-27 19:11, abc pisze:
Polscy kibice jasno siÄ™ deklarujÄ… - nie ma miejsca na trybunach dla
lewaków,

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem że większość tych
"Polskich kibiców" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich -
poglÄ…dach.
  LITOSCI! komu chcesz wciskac ten kit? handel prochami jest proludzki?
  a moze obijanie mordy, palenie samochodow? typowa lewica, q..a mac!

Handel prochami jest jak najbardziej pro ludzki, Tylko pieski ogrodnika sÄ…dzÄ… inaczej.
Względem pro ludzkości to powinny ci wystarczyć hasła na transparentach lewicy i prawicy.. Poczytaj i sam oceń które są pro ludzkie.

Data: 2011-11-28 17:00:02
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 20:42:16 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Handel prochami jest jak najbardziej pro ludzki, Tylko pieski ogrodnika sÄ…dzÄ… inaczej.

 jak bardzo proludzki widzielismy nieraz na zadymach kiboli.

Względem pro ludzkości to powinny ci wystarczyć hasła na transparentach lewicy i prawicy.. Poczytaj i sam oceń które są pro ludzkie.

 hasla na transparentach mnie nie interesuja. to tylko wciskanie  kitu maluczkim by wylozyli kase na organizatorow pochodow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 05:16:09
Autor: stevep

[...]