Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków

Data: 2011-11-27 19:11:20
Autor: abc
Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków
Polscy kibice jasno się deklarują - nie ma miejsca na trybunach dla lewaków,
którzy są zdrajcami polskości. Jasno też opowiadają się przeciwko Antifie,
czy innym tego typu organizacjom. W tym miejscu nie stanie sobie spokojnie
ktoś z koszulką z "Che", tutaj nikt, kto walczy z polskością nie będzie miał
wstępu.

Ostatnimi czasy można także zauważyć liczną organizację kibiców na pikiety,
manifestacje, czy marsze patriotyczne. Doskonałym przykładem jest naprawdę
robiąca wielkie wrażenie mobilizacja wielu polskich ekip kibicowskich na
Marsz Niepodległości. Zważając na to, że niektórzy musieli przebyć do
Warszawy pół Polski budzi to szacunek.

W tym samym czasie był we Wrocławiu Marsz Patriotów, na który w dużej
liczbie zawitali kibice Śląska Wrocław.

Kilka dni temu odbyła się Pikieta w Obronie Tradycyjnych Wartości rodzinnych
w Poznaniu- tutaj duże wsparcie ze strony Lecha.

W 67 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego na obchodach w Warszawie dobrą
liczbą pokazali się kibice Legii, na których wzruszony gen. Zbigniew Ścibor
wygłosił przemówienie do kibiców.

To tylko nieliczne przykłady. Praktycznie w każdej inicjatywie patriotyczne
uczestniczą kibice. Pomijając, że dużą część polskiego ruchu narodowego
stanowią właśnie oni.

Już pomijając, że w sytuacji gdy służba wojskowa nie jest obowiązkowa w
przypadku ataku na Polskę właśnie ci młodzi ludzie, ci kibole stanęliby w
obronie Ojczyzny.

Więcej
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/2737/kibole-- -ostatni-bastion-normalnosci

Data: 2011-11-27 19:23:16
Autor: jadrys
Nie ma miejsca na trybunach dla lewakĂłw
W dniu 2011-11-27 19:11, abc pisze:
Polscy kibice jasno się deklarują - nie ma miejsca na trybunach dla lewaków,

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem że większość tych "Polskich kibiców" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich - poglądach.

Data: 2011-11-27 20:00:23
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 19:23:16 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem że większość tych "Polskich kibiców" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich - poglądach.

 LITOSCI! komu chcesz wciskac ten kit? handel prochami jest proludzki?
 a moze obijanie mordy, palenie samochodow? typowa lewica, q..a mac!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 20:42:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-27 20:00, "<HeÂŽSk>" pisze:
On Sun, 27 Nov 2011 19:23:16 +0100, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-11-27 19:11, abc pisze:
Polscy kibice jasno się deklarują - nie ma miejsca na trybunach dla
lewakĂłw,

Chodzisz na mecze, abc? Pewnie nie... To ja ci powiem że większość tych
"Polskich kibicĂłw" to ludzie o lewicowych, prawych pro ludzkich -
poglądach.
  LITOSCI! komu chcesz wciskac ten kit? handel prochami jest proludzki?
  a moze obijanie mordy, palenie samochodow? typowa lewica, q..a mac!

Handel prochami jest jak najbardziej pro ludzki, Tylko pieski ogrodnika sądzą inaczej.
Względem pro ludzkości to powinny ci wystarczyć hasła na transparentach lewicy i prawicy.. Poczytaj i sam oceń które są pro ludzkie.

Data: 2011-11-28 17:00:02
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 20:42:16 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Handel prochami jest jak najbardziej pro ludzki, Tylko pieski ogrodnika sądzą inaczej.

 jak bardzo proludzki widzielismy nieraz na zadymach kiboli.

Względem pro ludzkości to powinny ci wystarczyć hasła na transparentach lewicy i prawicy.. Poczytaj i sam oceń które są pro ludzkie.

 hasla na transparentach mnie nie interesuja. to tylko wciskanie  kitu maluczkim by wylozyli kase na organizatorow pochodow.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-11-27 19:37:16
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 listopad 2011 19:11:

Już pomijając, że w sytuacji gdy służba wojskowa nie jest obowiązkowa w
przypadku ataku na Polskę właśnie ci młodzi ludzie, ci kibole stanęliby w
obronie Ojczyzny.

A kto im zabrania zaciągnąć się do wojska czy NSR. Jak wykaże się jeden z drugim czymś więcej niż znajomością piosenek i wiedzą o tym jaka drużyna akurat gra na boisku. To witamy w wojsku. :-)

Data: 2011-11-27 19:47:35
Autor: abc
Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków
To witamy w wojsku. :-)

Co więcej, takie kolonialne ekspedycje karne jak ta do Afganistanu są dla
wojska świetną okazją do zetkniecia sie z niewielkim, ale jednak prawdziwym
zagrożeniem.  Wojsko, które nigdy nie było w prawdziwym boju nadaje się
tylko do defilad.  Im więcej wojska jakiegos państwa bierze udział w takich
ekspedycjach, tym lepiej bezpieczeństwo tego państwa jest chronione.

Rozumieją to świetnie w USA i dlatego ciągle prowadza "wojny" w różnych
częściach świata. Od czasu wojny wietnamskiej nie było żadnej prawdziwej
wojny. Kolonialne ekspedycje karne jak ta w Afganistanie. Iraku czy
zbombardowanie Serbii to nie są prawdziwe wojny, ale pozwalają na
wyszkolenie doświadczonych żołnierzy niezbędnych do prowadzenie prawdziwych
wojen.

Data: 2011-11-27 19:54:58
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 listopad 2011 19:47:

[...]

Nie masz pojęcia o współczesnym polu walki. Obecnie nie uderza się z całą siłą na jednostki polowe, ale niszczy się zaplecze i to bardzo precyzyjnie. Głównymi siłami ofensywnymi są: lotnictwo i marynarka wojenna. Zarówno do jednych i do drugich sił zbrojnych trzeba mieć większe umiejętności niż noszenie flagi i wykrzykiwanie "odpowiednich hasełek" na manifestacjach. Samo to że się chce polec za Ojczyznę dobrze wygląda w przekaziorach, ale niech Bóg nas broni przed żołnierzami którzy chcieliby tylko "polec". :-)

Nie ma miejsca na trybunach dla lewaków