Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "Nie ma mowy o żadnym programie. Chodzi tylko o stołki i mandaty przeciw PiS-owi". Przedstawicielom Koalicji Europejskiej zrzedły miny

Data: 2019-02-25 17:38:23
Autor: Lord Donald
[...]

- O ile mogę przyjąć, że ten projekt ma szansę w wyborach do Parlemantu Europejskiego, o tyle nie wierzę, że to się utrzyma do wyborów jesiennych. Podkreśliłem na początku, że nie zagram w tej drużynie. Niestety, z takim podejściem jestem w mniejszości - powiedział w programie "7x24" Eugeniusz Kłopotek (PSL), odnosząc się do sobotniej deklaracji Polskiego Stronnictwa Ludowego ws. dołączenia do Koalicji Europejskiej.

http://telewizjarepublika.pl/nie-ma-mowy-o-zadnym-programie-chodzi-tylko-o-stolki-i-mandaty-przeciw-pis-owi-przedstawicielom-koalicji-europejskiej-zrzedly-miny,76694.html?fbclid=IwAR2wud9DiKE2f36ksCkniBUuGZL7YIwpgdEY73i91TLa2viZb0hz6YFTdVI