Nie ma na kogo g³osowaæ.

Data: 2010-11-16 19:14:54
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie ma na kogo g³osowaæ.
Nie ma po prostu na kogo g³osowaæ. A dlaczego?
[...]
WiP
JKM jest fajny. Podpisa³bym siê pod 90% jego pogl±dów. Niestety pozosta³e 10% absolutnie nie mo¿e byæ zaakceptowane.
[...]
Don Basil

90% to za mało!??
Wobec tego dla wcześniej wymienionych partii jest chyba 99%!
I to też za mało??

Inne wyjaśnienie:
Te 10% dotyczy spraw tak ważnych, że 90% przestaje się liczyć.
Wobec jego, jakich?

Daj Boże, aby każdy znalazł partię z której poglądami (programem) zgadza się choćby w 60%.
Chyba że program sprowadza się do hasła "Lepsze warunki życiowe dla wszystkich" (była ongiś w pewnym kraju partia stająca do wyborów z takim hasłem).

Data: 2010-11-16 19:40:23
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo g³osowaæ.
Te 10% to niekonsekwencja pana Mikke.

Mały przykład dotyczący rzeczy najmniej ważnej:
Kiedyś Mikke na swoim blogu śmiał się z kierowcy który stał na czerwonym świetle, pomimo, że nikt nie jechał. Dokładniej nazwał go mięczakiem. Wywołało to dyskusję na jego forum.

Jedni tak jak ja postawili tezę, że skoro są zasady to trzeba ich przestrzegać. I Mikke deklarujący się jako legalista powinien kierowcę pochwalić.
Inni bezwarunkowo poparli pana Mikke.
Ktoś napisał, że może kierowca bał się, że za rogiem będą policjanci.

I tylko tą ostatnią opinię Mikke raczył zauważyć i się odnieść.

Więc wybacz. Dziś Mikke mówi o tym, że należy przestrzegać prawa i on gdyby miał władzę to by się nie zawacha użyć siły by prawo wyegzekwować.
I nagle się okazuje, że wg pana Mikke przestrzeganie prawa nie jest ważne, gdy chodzi o tak trywialną rzecz jak stanie na czerwonym świetle.

Wybacz, ale albo w tę, albo w drugą stronę.Skąd mogę mieć pewność, że Mikke przy władzy nie uzna, że Wolność kierowników budowy po 30-ce nie jest aż tak ważna, by w jej imie przestrzegać zasad?

Nie ma na kogo g³osowaæ.