Nie ma na kogo głosować.

Data: 2010-11-16 14:26:04
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.
Nie ma po prostu na kogo głosować. A dlaczego?

PiS:
Od roku 2005 prowadzi politykę "wszystko co robi PO jest złe" (przed wyborami w 2005 roku PO to była przyjacielska partia i naturalny koalicjant)

Pamiętam jak swego czasu PiS atakował Tuska, że ten nie konsultuje swojej polityki zagranicznej z Prezydentem. W końcu Tusk dla świętego spokoju poszedł do śp. Kaczyńskiego zreferować mu swoje działania. Jeszcze nie zdążył dobrze wyjść, a już Karol Karski z PiSu triumfalnie obwieścił mediom, że widać Tusk sobie nie radzi z polityką zagraniczną, skoro poszedł zasięgnąć rady do Kaczyńskiego.

Poza tym przeraża mnie postawa PiSu wobec katastrofy Smoleńskiej. Ksiądz który był przy układaniu do trumny wszystkich ciał (były w takim stanie, że nawet nie było mowy o ubieraniu. Ubrania położono na ciałach) ciągle musi tłumaczyć rodzinom ofiar, że nie było żadnych ran postrzałowych ani ciętych. PiSowi jednak pasuje, żeby jego wyborcy wierzyli w winę Rosjan, więc się nie angażuje w wyciszanie konfliktu, tylko czasem podrzuci coś o "mordzie" i "krwi na rękach"
Poza tym mam alergię na Kurskiego.

PO
Ci z kolei prowadzą bardziej finezyjną, co nie znaczy że dobrą politykę. Jawnie wspierane przez TVN manipuluje danymi. Choć chętnie podpisałbym się pod ich programem absolutnie nie podpisuję się pod ich działaniami. Ich wkład w rozwój biurokracji i utrudnianie życia obywatelom w zasadzie można porównać... hm.. z rządami PiSu. Poza tym niektóre manipulacje budzą tylko i wyłącznie niesmak.

W zasadzie prześledzenie faktycznych działań robi z nich partię bliźniaczkę PiSu.

SLD
Sorry, ale moja dobra pamięć nie pozwala mi zapomnieć jak kończyły się ostatnie rządy SLD. Afera za aferą

PSL
Partia kolaborant. Dziś jest w koalicji z PO, wczoraj było z SLD, jutro mże być i z PiSem.
Poza niespotykaną zdolnością do kolaboracji z każdym nie wyróżnia się niczym specjalnym.

Samoobrona
Bez żartów. Gdyby Lepper zrobił choć połowę tego co chciał, to ja osobiście zrobiłbym interes życia skupując Polskie monety za dolary i sprzedając je w Niemczech na skupie metali kolorowych.
Bo tak by się skończyło wyciągnięcie rezerw walutowych z banku i wpompowanie w gospodarkę. Kto zaufa walucie, której zabezpieczeniem jest pusty skarbiec?

LPR
Ja wierzę w ewolucję.

UPR
W tej chwili ciężko ocenić kto tam legalnie rządzi.

WiP
JKM jest fajny. Podpisałbym się pod 90% jego poglądów. Niestety pozostałe 10% absolutnie nie może być zaakceptowane.

Wniosek?

W tym roku po raz kolejny nie pójdę na żadne wybory. I w następnych latach pewnie tak samo. Chyba, że pojawi się jakiś naprawdę mocny ruch wolnościowy.

Pozdrawiam
Don Basil

Data: 2010-11-16 15:37:39
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 14:26, Don Basil pisze:
Nie ma po prostu na kogo gÂłosowaĂŚ. A dlaczego?

DuĹźo wody, ale tylko o pisiorach. Przynudzasz.

Data: 2010-11-16 17:28:23
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.

Dużo wody, ale tylko o pisiorach. Przynudzasz.
Odnieś się do tego, pokaż gdzie się mylę.

Data: 2010-11-16 17:41:20
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 17:28, Don Basil pisze:

DuÂżo wody, ale tylko o pisiorach. Przynudzasz.
OdnieÂś siĂŞ do tego, pokaÂż gdzie siĂŞ mylĂŞ.
N.p. tutaj :

"PiS:
Od roku 2005 prowadzi politykĂŞ "wszystko co robi PO jest zÂłe" (przed
wyborami w 2005 roku PO to byÂła przyjacielska partia i naturalny
koalicjant)"

To PO robi od tamtego czasu destrukcyjną politykę mającą na celu
zdobycie władzy absolutnej. Prawie im się udało. Ale, o dziwo, ich
koalicjant PSL się postawił :)

Data: 2010-11-16 17:57:02
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.

To PO robi od tamtego czasu destrukcyjną politykę mającą na celu
zdobycie władzy absolutnej. Prawie im się udało. Ale, o dziwo, ich
koalicjant PSL się postawił :)

Zostawmy na razie PO. Wcale nie pozostaje dłużne PiSowi, zresztą jak napisałem przy nich pod względem działania PO i PiS to partie bliźniaczki.
PiS ma swojego najemnego Kurskiego, PO ma Niesiołowskiego.

Ale podałem przykład konkretnego działania PiS:
Jak Tusk się nie spowiadał Kaczyńskiemu: Źle to świadczy o Tusku, bo go marginalizuje.
Jak Tusk poszedł się wyspowiadać Kaczyńskiemu: Źle to świadczy o Tusku, bo sobie nie radzi z polityką zagraniczną i musi latać po porady do pałacu.

Tak źle i tak niedobrze. Co by nie zrobił, można na niego skoczyć.
Zaprzeczysz, że taką właśnie politykę prowadzi PiS?

Data: 2010-11-16 18:51:48
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 17:57, Don Basil pisze:
To PO robi od tamtego czasu destrukcyjnÂą politykĂŞ majÂącÂą na celu
> zdobycie wÂładzy absolutnej. Prawie im siĂŞ udaÂło. Ale, o dziwo, ich
> koalicjant PSL siĂŞ postawiÂł :)
Zostawmy na razie PO.

No właśnie nie. Poświęcasz tyle wersów PiSowi, że podejrzewam żeś ty
lewak albo pełowiec.

Data: 2010-11-16 19:07:11
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.

No właśnie nie. Poświęcasz tyle wersów PiSowi, że podejrzewam żeś ty
lewak albo pełowiec.

Wolnościowiec ;)
Logicznie myślący i usiłujący zachować obiektywizm wolnościowiec.
Taki dziwny gość, który nawet będąc niewierzącym zadał sobie trud sprawdzenia jak naprawcdę było z inkwizycją i obecnie uważa ją za fundament nowoczesnego sądownictwa ;)

Data: 2010-11-16 20:07:48
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 19:07, Don Basil pisze:
No wÂłaÂśnie nie. PoÂświĂŞcasz tyle wersĂłw PiSowi, Âże podejrzewam ÂżeÂś ty
lewak albo peÂłowiec.

WolnoÂściowiec ;)
Logicznie myÂślÂący i usiÂłujÂący zachowaĂŚ obiektywizm wolnoÂściowiec.
Taki dziwny goœÌ, który nawet bêd¹c niewierz¹cym zada³ sobie trud sprawdzenia jak naprawcdê by³o z inkwizycj¹ i obecnie uwa¿a j¹ za fundament nowoczesnego s¹downictwa ;)

Czyli malowany liberasta. Ale nie prawdziwy jak JKM tylko jak lisek
chytrusek z pełobandy :)

Data: 2010-11-16 20:11:56
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.

O JKM dopiero co pisałem w innym wątku.
Jest niekonsekwentny w poglądach a co za tym idzie niegodny zaufania.

A tak swoją drogą próbujesz mnie obrazić bo inaczej nie umiesz, czy po prostu nie cierpisz mnie bo ja nie kocham PiSu?

Data: 2010-11-16 20:15:32
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 20:11, Don Basil pisze:
O JKM dopiero co pisaÂłem w innym wÂątku.
Jest niekonsekwentny w poglÂądach a co za tym idzie niegodny zaufania.

A tak swojÂą drogÂą prĂłbujesz mnie obraziĂŚ bo inaczej nie umiesz, czy po prostu nie cierpisz mnie bo ja nie kocham PiSu?

Oczywiście matole, że ciebie nie kocham. Polityka miłości to nie moja
domena a liberastĂłw. :)

Data: 2010-11-16 20:42:07
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.
Oczywiście matole, że ciebie nie kocham. Polityka miłości to nie moja
domena a liberastów. :)

Aha. Czyli inaczej nie umiesz.
Trudno

Data: 2010-11-16 21:41:17
Autor: u2
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 20:42, Don Basil pisze:
OczywiÂście matole, Âże ciebie nie kocham. Polityka miÂłoÂści to nie moja
domena a liberastĂłw. :)

Aha. Czyli inaczej nie umiesz.
Trudno

Kochać inaczej to tylko liberaści potrafią :)

Data: 2010-11-16 22:18:47
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.
Taka mała uwaga.

Rozmawiamy na kilku wątkach. Ja nie ubliżyłem ci ani razu.

Ty zdążyłeś mnie nazwać sowieckim agentem, liskiem chytruskiem, matołem, liberastą (zgaduje, że to pogardliwe określenie wolnościowca)

Co więcej na pytanie "czy próbujesz mnie obrazić, bo JA nie kocham PiSu" odpowiadasz "oczywiście matole, że cię nie kocham"

Naprawdę tak trudno zrozumieć moje pytanie?

Żal mi ciebie, ale jestem za stary, żeby prowadzić dyskusję na tak żenującym poziomie.

Bywaj i odezwij się jak dojżejesz do normalnej dyskusji.

Data: 2010-11-16 16:19:24
Autor: jadrys
Nie ma na kogo głosować.
[...]

PPS Piotra Ikonowicza.

Data: 2010-11-16 17:29:08
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.
PPS Piotra Ikonowicza.

Wybacz ale socjalistyczny i wolnościowy się wyklucza.
Moje miasto wybudowało niedawno domy socjalne dla najbiedniejszych.

Wystarczyło kilka lat i wyglądają gorzej niż mój 30-letni blok z wielkiej płyty. A przecież nikt im nie kazał go malować. Starczyłoby, żeby nie dewastowali. Ale niestety zamieszkujące go towarzystwo w ogóle nie szanuje i nie docenia faktu, że państwo musiało ze mnie podatek zedrzeć, żeby im chałupę postawić.

Oni żyją w przekonaniu, że jak się blok zawali, to państwo ma psi obowiązek znów mi zabrać i znów im dać.

I co na to twój Ikonowicz?

Data: 2010-11-16 20:19:01
Autor: jadrys
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 17:29, Don Basil pisze:
[...]

Wcale się nie wyklucza - socjalizm/komunizm to właśnie wolność dla jednostki .  Ograniczenie jest praktycznie jedno - nie zerować na drugim człowieku.

No widać że na niewłaściwych zasadach ktoś wynajął im te mieszkania. A może nawet były to mieszkania tymczasowe. O takie mało kto będzie dbał. Ikonowicz z pewnością  nie wynajaby tych mieszkań na zasadach żeby można je dewastować.

Data: 2010-11-16 20:47:00
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.
[...]

To znaczy co?
Wysiedlałby na bruk za osikanie ściany?

A socjalizm to takie ładne słowo na niewolę.
Wiesz dlaczego tylu ludzi ucieka z Kuby do USA?
To proste. Bo nie mają nawet na tyle wolności, by normalnie wyjechać.

Data: 2010-11-16 21:29:23
Autor: jadrys
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 20:47, Don Basil pisze:
[...]

Nie wiem. Może wprowadziłby jakieś kary za dewastacje, a moze nagrody za dobre prowadzenie się..

A dlaczego jankesi zamknęli bramy i przed nami? Przecież my tu mamy kapitalistyczny raj, więc dlaczego tak masowo chcemy opuszczać naszą ojczyznę? I zwróć uwagę na bardzo istotny szczegół - Kubańczycy nie uciekają i nie próbują uciekać od komunizmu do kapitalizmu w Meksyku. Haiti, Jamajce itd. Jak myślisz dlaczego?

Data: 2010-11-16 22:04:09
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo głosować.

Nie wiem. Może wprowadziłby jakieś kary za dewastacje, a moze nagrody za
dobre prowadzenie się..
Jeśli nie będzie to eksmisja to zapomnij o skuteczności kar. Boi co im zrobi, skoro mieszkanie im się należy jak psu zupa?

A nagrody?
To przecież teraz funkcjonuje w kapitalizmie. Dobrze pracujesz? Dostajesz podwyżkę
Mój szef ma głównie fachowców. Sen z powiek spędza mu świadomość, że jak on nas nie nagrodzi, to ktoś inny da nam więcej.

A dlaczego jankesi zamknęli bramy i przed nami?
Tylko i wyłącznie dlatego, że większość posiadaczy wiz pozostaje na terenie USA dłużej niż wizy pozwalają.
I to akurat fakt. Amerykański system wizowy jest dosyć prosty. Jak polacy przestaną tam przesiadywać dłużej niż wiza pozwala, to wizy zostaną zniesione automatycznie.

Przecież my tu mamy kapitalistyczny raj, więc dlaczego tak masowo chcemy opuszczać naszą ojczyznę?
Pod względem regulacji gospodarczych niestety ale wróciliśmy do PRL.
Małe porównanie. Chcesz założyć firmę:

W USA:
Zakładasz firmę i płacisz podatki. Nikogo nie obchodzi czy się ubezpieczyłeś czy nie. Nie ma mowy o żadnym rejestrowaniu firmy. Chyba, że zakładasz spółkę. Wtedy przy umowie musi być notariusz. A poza tym wystawiasz rachunki, płacisz podatki i tyle.

W Polsce
Musisz mieć NIP, REGON, jeśli spółka to KRS. Od razu musisz płacić ZUS. Na dodatek prawo finansowe jest tak skomplikowane, że musisz mieć księgową. Prawo jest tak skomplikowane, że musisz mieć księgową, ale i tak nie ochroni cię to od mandatu w razie kontroli (prawo jest tak skomplikowane, że powód by cię ukarać zawszę się znajdzie. Ja dostałem niedawno 1100 zł mandatu, bo gdy mnie nie było dwóch moich ludzi zdjęło kaski a jeden pracował na wysokości bez szelek. Dokładniej na wysokości 1,1 m)
Po prostu pod względem uregulowania działalności gospodarczej WRÓCILIŚMY DO PRL. Nawet uchodząca za socjalistyczną Szwecja nie ma aż tak uregulowanej gospodarki.

I zwróć uwagę na bardzo istotny szczegół - Kubańczycy nie uciekają i nie próbują uciekać od komunizmu do kapitalizmu w Meksyku. Haiti, Jamajce itd. Jak myślisz dlaczego?

Inaczej
Dlaczego żyjąc w pięknym socjaliźmie tak się pchają akurat do centrum zgniłego kapitalizmu? Jeżeli przyjmiemy mój punkt widzenia to oczywiste.
Ale z twojego punktu widzenia to trochę jak ucieczka z koloni do Auschwitz
A tak swoją drogą, Kubańczykom łatwiej zbudować tratwę i spróbować przebić się do USA, niż legalnie wylecieć do Meksyku.

Data: 2010-11-16 22:43:02
Autor: wp
Nie ma na kogo głosować.
W dniu 2010-11-16 20:19, jadrys pisze:

Wcale się nie wyklucza - socjalizm/komunizm to właśnie wolność dla
jednostki .  Ograniczenie jest praktycznie jedno - nie zerować na drugim
człowieku.

A co kacapy robiły przez lata z polską? Zresztą nie tylko z nami

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-11-16 19:14:54
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie ma na kogo g³osowaæ.
Nie ma po prostu na kogo g³osowaæ. A dlaczego?
[...]
WiP
JKM jest fajny. Podpisa³bym siê pod 90% jego pogl±dów. Niestety pozosta³e 10% absolutnie nie mo¿e byæ zaakceptowane.
[...]
Don Basil

90% to za mało!??
Wobec tego dla wcześniej wymienionych partii jest chyba 99%!
I to też za mało??

Inne wyjaśnienie:
Te 10% dotyczy spraw tak ważnych, że 90% przestaje się liczyć.
Wobec jego, jakich?

Daj Boże, aby każdy znalazł partię z której poglądami (programem) zgadza się choćby w 60%.
Chyba że program sprowadza się do hasła "Lepsze warunki życiowe dla wszystkich" (była ongiś w pewnym kraju partia stająca do wyborów z takim hasłem).

Data: 2010-11-16 19:40:23
Autor: Don Basil
Nie ma na kogo g³osowaæ.
Te 10% to niekonsekwencja pana Mikke.

Mały przykład dotyczący rzeczy najmniej ważnej:
Kiedyś Mikke na swoim blogu śmiał się z kierowcy który stał na czerwonym świetle, pomimo, że nikt nie jechał. Dokładniej nazwał go mięczakiem. Wywołało to dyskusję na jego forum.

Jedni tak jak ja postawili tezę, że skoro są zasady to trzeba ich przestrzegać. I Mikke deklarujący się jako legalista powinien kierowcę pochwalić.
Inni bezwarunkowo poparli pana Mikke.
Ktoś napisał, że może kierowca bał się, że za rogiem będą policjanci.

I tylko tą ostatnią opinię Mikke raczył zauważyć i się odnieść.

Więc wybacz. Dziś Mikke mówi o tym, że należy przestrzegać prawa i on gdyby miał władzę to by się nie zawacha użyć siły by prawo wyegzekwować.
I nagle się okazuje, że wg pana Mikke przestrzeganie prawa nie jest ważne, gdy chodzi o tak trywialną rzecz jak stanie na czerwonym świetle.

Wybacz, ale albo w tę, albo w drugą stronę.Skąd mogę mieć pewność, że Mikke przy władzy nie uzna, że Wolność kierowników budowy po 30-ce nie jest aż tak ważna, by w jej imie przestrzegać zasad?

Nie ma na kogo głosować.