Nie ma nadzieji dla Polski

Data: 2010-11-12 13:51:17
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski
Nie ma w Polsce takiego ugrupowania, które  byłoby z jednej strony patriotyczne, narodowo-socjalistyczne, odżegnującego się od kościoła i jakiejkolwiek wiary żydowskiej czy nieżydowskiej, czyli świeckiego, potępiającego promowanie i eksponowanie homoseksualizmu i metody zapłodnienia in vitro, czyli nie ma nadzieji dla Polski na normalność. Nie ma takiego uniwersalnego, najwspanialszego i wymarzonego ugrupowania ani lidera o takowych uniwersalnych, najbardziej ludzkich poglądach w Polsce.

Polacy potrzebują wiodącej partii narodowo-socjalistycznej, świeckiej, przyziemnej i naturalnej... To byłby idealizm...

boukun

Data: 2010-11-12 04:57:21
Autor: Tzva Adonai
Nie ma nadzieji dla Polski
boukun napisał(a):

Polacy potrzebuja wiodacej partii narodowo-socjalistycznej, swieckiej,
przyziemnej i naturalnej... To bylby idealizm...

Kiedyś taka była, ale już chyba nie istnieje.. Chodzi o frakcję
Grunwald PZPR... Tam też był i patriotyzm i antysemityzm, sprzeciw
wobec zboczeń, no i oczywiście poparcie dla socjalizmu jako jedynie
słusznego ustroju, postulowanie ścisłego "słowiańskiego" sojusz z
Rosją, wrogość wobec kościoła...

Data: 2010-11-12 14:03:40
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:69f497ae-55f5-40c2-aeb7-1c63abb9c75dfh19g2000vbb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie było czegoś takiego w Grunwaldzie jak "antysemityzm", w sumie wyświechtane słowo przez syjonistów... A syjoniści, jak wiadomo, ułożyli się z komunistami, kościołem i przerobili system socjalistyczny pod siebie,l Teraz są chuj wie kto, takie Michniki i Komorowskie, tudzież Kaczyńskie...

Nic nie dzieje się z przypadku...
Tylko pierwszy ruch Solidarności do 13 grudnia 1981 roku wyrwał się syjonistom spod kontroli..., Geremek przed tym Jaruzelskiego przestrzegał... i zagarnęła garstka żydokomuchów wszystko dla siebie, a naród polski podporzadkowali sobie totalnie...

boukun

Data: 2010-11-12 14:19:04
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

boukun napisał(a):

[...]

I jeszcze jedno, odżegnujący się od jakiejkolwiek wiary, nie oznacza wrogości wobec kościoła. Ot tylo tyle, że normalnego człowieka nie powinien obchodzić kosciół, być obojętny wobec tegoż, po nim spływać słowo "bóg"..., co się u nas z żydowską wiarą (wierzeniami) wiąże.

boukun

Data: 2010-11-14 00:07:01
Autor: Tomy M.
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-12 14:19, boukun pisze:

[...]

Bokun, ateizm nie jest alternatywą dla wiary. Alternatywą
dla pociągu jest samochód ... dla białego jest niebieskie ... dla
słodkiego jest kwaśne ... ale NIC nie może być alternatywą
dla CZEGOŚ, to sprzeczne z logiką.
   Wierz mi bokun że ta durna wiara więcej robi dobrego niż złego.
Chrześcijaństwo i Twoje poglądy są ze sobą zgodne ... negujesz
wiarę tylko przez pryzmat cwanej medialnej nagonki na kościół.
Powiem Ci szczerze ... jeżeli chcesz być traktowany jak inteligentny
człowiek to nie neguj kościoła publicznie, poważny czytelnik/słuchacz od razu zakłada że jesteś "pokoleniem TVN" i kończy czytanie Twoich wypocin. A potrafisz czasem coś sensem powiedzieć więc może warto to
przeczytać.
   Widzę że ostatnio coraz więcej ludzi skłania się ku narodowcom, ja
też chętnie zasiliłbym szeregi nowej, dobrej organizacji
narodowościowej/prawicowej, na razie trochę daleko mi do ONR
i Wszechpolaków, Falanga/OWP lekko zajeżdżają mi faszyzmem, a
alternatywy dla w/w niestety brak.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 01:27:14
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cdf1a16$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nic dobrego nie robi, bo to jest chore. Dzisiaj już wiemy, jak powstała woda na ziemi, nie ma czegoś takiego jak bóg, czy jak to tam zwą, więc jak może człowiek myślący z siebie durnia robić? A zastąpić wiary (wierzeń) nie trzeba.

Ja nie neguję wiary ze względu na jakąś medialną nagonkę, bo mi kościół zwisa, sam od siebie, bo wiem, że gdyby nie te tysiące betonowych kościołów, w Polsce byłyby autostraday, szpitale na wysokim poziomie z najnowocześniejszym wyposażeniem, w każdym większym mieście metro, darmowe przedszkola itp...

Ten twój "inteligentny" człowiek, to musi być jednak półmózg, bo normalny człowiek nie może niewierzącego krytycznie oceniać, wierzących tak, ale nie niewierzących w bóstwa...

Dla mnie, jak wykształcony człowiek idzie do kościoła, to już nie jest normalny...

boukun

Data: 2010-11-14 02:10:23
Autor: Tomy M.
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-14 01:27, boukun pisze:
[...]

   Nic nie wiemy, Ci pseudonaukowcy tak jak reporteży z TVN
tworzą nam MATRIX. Sięgnij po książki, poszukaj informacji
o tym jak działa np. kuchenka mikrofalowa ... czy skąd się
biorą wyładowania atmosferyczne. Zdziwisz się ... nauka NIE
MA O TYM ZIELONEGO POJĘCIA. Więc nie pierdol mi farmazonów
o powstaniu wody na Ziemi, farmazonów zasłyszanych w TV
czy portalach pseudonaukowych które nazywają same siebie
portalami popularnonaukowymi.
   Im bardziej zagłębiasz się w jakąś gałąź nauki tym bardziej
odkrywasz że naukowcy CHUJA WIEDZĄ ... tylko pierdolą farmazony
bo granty za to dostają.
   Nauka nie jest alternatywą dla wiary, wiedział o tym nawet
Einstein ... a Ty uważasz inaczej?

[...]

   Teee ...z pieniędzy moherowych beretów chcesz budować
autostrady? One chodzą piechotą, na chuj im autostrady?
Darmowe przedszkola?  Teeee ... Ty bokun jesteś socjalistą
z krwi i kości. A już budowanie darmowych przedszkoli z pieniędzy
moherowych beretów to kpina lub debilizm.
Trochę liberalizmu Ci potrzebne. Nadmierna opieka dla
robotników jest przeciwnikiem doboru naturalnego, przecież
jesteś fanem nauki. Ja jestem przedsiębiorcą i mam czworo
dzieci, stać mnie na to. Robotnik lepiej aby nie miał
tylu dzieci ... Państwo powinno stymulować do nauki, rozwoju
itd. i wspierać prokreację wśród zaradniejszej i lepiej
wykształconej części społeczeństwa :-)

Ten twój "inteligentny" człowiek, to musi być jednak półmózg, bo
normalny człowiek nie może niewierzącego krytycznie oceniać, wierzących
tak, ale nie niewierzących w bóstwa...

.... nadużywasz podwójnych zaprzeczeń, ciężko
w ogóle to zrozumieć.

Dla mnie, jak wykształcony człowiek idzie do kościoła, to już nie jest
normalny...

   Boś głupi, traktujesz religię, biblię itd. zbyt dosłownie.
Miej więcej dystansu do religii, poczytaj o współczesnej
fizyce, mechanice kwantowej ... a może tam zobaczysz Boga.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 02:23:11
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cdf3700$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co? Kuchenka mikrofalowa to też dzieło boga?
Chory jesteś, daj mi spokój, mi to nie potrzebne.

boukun

Data: 2010-11-16 17:14:51
Autor: jadrys
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-14 02:23, boukun pisze:

[...]

Tommy ma  rację, mamy XXI wiek a nadal jesteśmy ciemni jak "tabaka w rogu" Te trochę gadżetów które wytworzył człowiek do ułatwienia i uprzyjemnienia sobie życia nie robi nas mądrzejszymi wobec braku odpowiedzi na najważniejsze pytania.

Data: 2010-11-16 17:17:45
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibuamm$j2f$3news.onet.pl...
[...]

Kto jest ciemny, ten jest ciemny... Ja szacuję, ze jakieś 99% populacji, ale zawsze ten 1% jest oświecony...

boukun

Data: 2010-11-12 21:11:14
Autor: jadrys
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-12 13:51, boukun pisze:
[...]

No właśnie, ale Palikot też tego nie gwarantuje...

Data: 2010-11-13 01:01:49
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibk71n$m9f$1news.onet.pl...
[...]

Palikot nie, ale naród tak. Palikot tylko daje szansę narodowi, żeby się na nowo zorganizował, no i jest szansa, że się naród mu wyrwie spod kontroli...

boukun

Data: 2010-11-13 11:27:24
Autor: jadrys
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-13 01:01, boukun pisze:

[...]

Naród bez charyzmatycznego przywódcy jest niczym. Ta bezmyślna tłuszcza prędzej się pozagryza nawzajem niż dojrzy z której strony idzie największe zagrożenie.

Data: 2010-11-13 16:34:49
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iblp7b$dqr$1news.onet.pl...
[...]

W dużym zrywie narodowym zawsze się jakiś charyzmatyczny przywódca wyklaruje, albo kilku, aby nie dać się nabrać na podrzuconych doradców, jak było z Solidarnością... Wyrwalibyśmy się spod kontroli i nie dopuscili do kolejnego stanu wojennego, a Polska byłaby wolna...

boukun

Data: 2010-11-16 17:14:09
Autor: jadrys
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-13 16:34, boukun pisze:

[...]

No jeszcze na dzień dzisiejszy nie jest ogółowi tak źle żeby ów ogół sam się zbuntował. Bez przywódcy ktory by ich obudził z błogiego letargu i wyjaśnił w jakim to wszystko kierunku zmierza, żaden bunt jest nierealny. A szkoda - ta tłuszcza ekscytująca sie tanim spektaklem granym przez kolesi okrągłostołowym obudzi się "z ręką w nocniku"..

Data: 2010-11-13 16:59:43
Autor: cirrus
Nie ma nadzieji dla Polski
[...]

Tęsknisz za Stalinem?

--
stevep

Data: 2010-11-16 17:13:33
Autor: jadrys
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-13 16:59, cirrus pisze
[...]

Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie . Po prostu nie mogę tęsknić za czymś czego nigdy nie doświadczyłem, czego nie znalem.

Data: 2010-11-13 16:59:03
Autor: cirrus
Nie ma nadzieji dla Polski
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ibkkr4$i4v$1mx1.internetia.pl...
[...]

Naród każe sie pocałować Palikotowi w dupę.

--
stevep

Data: 2010-11-13 10:52:38
Autor:
[...]

Jak można się odżegnywać od takich dawców kapitału??
Zapewne w Polsce jest takie ugrupowanie o jakim piszesz, tyle, że nie ma go w
mediach...
Myślę, że jak np. JKM obieca, że przywróci możliwość palenia papierosów w
miejscach publicznych, to najbliższe wybory w końcu już wygra ;))))

Data: 2010-11-13 16:37:36
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

,
[...]

JKM to neoliberał i skończony iodiota, skrajność tego idealizmu...
Tyfusiarstwo powinno gazować się tylko w swoich domach i to w pomieszczeniach, gdzie rodzina nie ucierpi...

boukun

Data: 2010-11-14 00:24:12
Autor: Tomy M.
Nie ma nadzieji dla Polski
W dniu 2010-11-13 16:37, boukun pisze:

JKM to neoliberał i skończony iodiota, skrajność tego idealizmu...

   Ty jesteś bokun największa skrajnością. Mówisz o prawicy
by na koniec rzucać lewicowe hasła na jej poparcie.
JKM to facet którego przekoloryzowany styl należy rozumieć
mniej dosłownie. Narkotyki w każdym kiosku i brak podatków
to nie liberalizm to już pełna anarchia. JKM o tym wie.

Tyfusiarstwo powinno gazować się tylko w swoich domach i to w
pomieszczeniach, gdzie rodzina nie ucierpi...

   Pierdolenie. Połowa przepisów nie jest wcale potrzebna
wystarczy po prostu kultura i wychowanie. Ja palę
papierosy ale w życiu nie zapaliłbym w pomieszczeniu
gdzie tego robić nie należy.Nie palę również w domu
czy pracowni, wychodzę na dwór na papierosa i taka
przerwa na rozprostowanie kości lepiej robi dla mojego
kręgosłupa niż gdybym nie palił wcale.
Zakazanie otwierania BARÓW DLA PALACZY PAPIEROSÓW to
już ograniczanie wolności i swobody działalności
gospodarczej. Papierosy to na razie nie narkotyki
więc takie ograniczenia są szkodliwe.
   Bokun ... nikt do tej pory nie zabraniał wywieszania
zakazów palenia np. w barach. Skoro WŁAŚCICIELE TYCH
PRZYBYTKÓW nie widzieli takiej potrzeby ... to na chuj
ich do tego zmuszać? Otwórz sobie bar DLA NIEPALĄCYCH
przecież prawo tego nie zabrania! Natomiast barów
dla PALĄCYCH PRAWO ZABRANIA!

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 01:35:18
Autor: boukun
Nie ma nadzieji dla Polski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cdf1e1d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A gdzie ja mówię o prawicy? Narodowo socjalistyczna patriotyczna partia to partia uniwersalna dla ludzi. Socjalizm sam przez się jest lewicowy...

[...]

Taaa, jeden może ma jakąś tam kulturę palenia, ale tysięcy, milionów nie da sie bez przepisów wychować. Palą na ulicach, palą na plażty, palą z dziećmi na basenie i na plaży, a ja nie chcę smrodów wąchać... A ja chcę iść do baru już otwartego, dla niepalących, a takich bez prze[pisów nikt nie chce otwierać, bo sie boją, że nie będą mieli zysków, bo tyfusiarstwo jak wypije, to i pali... A jak będzie zakaz, to i ja sobie będę mógł w końcu do takiej knajpki pójść i się nachlać bez wąchania narkotykowego tyfusiarstwa (papierosy to narkotyki)...

boukun

Data: 2010-11-13 11:35:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
no to PNSPLP
[...]
Polacy potrzebuj&plusmn; wiod&plusmn;cej partii narodowo-socjalistycznej, &para;wieckiej, przyziemnej i naturalnej... To by&sup3;by idealizm...

boukun

Czemu idealizm?
Była już taka partia - NSDAP.
Wiodąca, i to jeszcze jak wiodąca. No i świecka.
Na gruncie polskim dobrą nazwą będzie:
Polska Narodowo-Socjalistyczna Partia Ludzi Pracy

Data: 2010-11-13 16:35:31
Autor: boukun
no to PNSPLP

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000558.4cde69eenewsgate.onet.pl...
[...]
[...]

Głupi jesteś, parchacz...

boukun

Data: 2010-11-13 17:56:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czy to idiota?

U&iquest;ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:0ef8.00000558.4cde69eenewsgate.onet.pl...

> Czemu idealizm?
> By&sup3;a ju&iquest; taka partia - NSDAP.
> Wiod&plusmn;ca, i to jeszcze jak wiod&plusmn;ca. No i &para;wiecka.
> Na gruncie polskim dobr&plusmn; nazw&plusmn; b&ecirc;dzie:
> Polska Narodowo-Socjalistyczna Partia Ludzi Pracy

G&sup3;upi jeste&para;, parchacz...

boukun
Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Data: 2010-11-14 01:28:26
Autor: boukun
czy to idiota?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000565.4cdec328newsgate.onet.pl...

> [...]

boukun

Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

boukun

Data: 2010-11-14 05:35:12
Autor: Panslavista
czy to idiota?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ibnao5$a3q$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

Taka partia juz była. Nazywała się PZPR.

Data: 2010-11-15 02:35:52
Autor: boukun
czy to idiota?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cdf6703$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

boukun

Taka partia juz była. Nazywała się PZPR.

Nie pitol, takiej partii uniwersalnej, o której ja piszę jeszcze nie było i nigdy raczej nie będzie, rząd światowy na to nie pozwoli. Ale jest nadzieja, że sami się wykończą i przekalkulują...

boukun

Nie ma nadzieji dla Polski