Nie ma pojednania Marty Kaczyńskiej z szefem PiS

Data: 2011-11-02 11:47:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie ma pojednania Marty Kaczyńskiej z szefem PiS
Jeden z tabloidów zauważył, że Dzień Wszystkich Świętych nie naprawił zepsutych relacji między Martą Kaczyńską i jej wujem Jarosławem Kaczyńskim. Nie spotkali się na warszawskich Powązkach przy symbolicznym grobie prezydenta Lecha Kaczyńskiego, ani na Wawelu.
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/364583,nie-ma-pojednania-marty-kaczynskiej-z-szefem-pis.html

Typowa polska katolicka rodzina!

Data: 2011-11-02 16:09:53
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb11fc7$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co za idiotyzm. Urządza pochówek na Wawelu, a później buduje pusty grób na Powązkach. To jakieś chore!

BomBel

Data: 2011-11-02 12:33:17
Autor: Antenka
On 2 Lis, 16:09, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:4eb11fc7$0$2192$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> grobie prezydenta Lecha Kaczyńskiego, ani na Wawelu.

Co za idiotyzm. Urządza pochówek na Wawelu, a później buduje pusty grób na

Ciebie tam wepchniemy towarzyszu kawecki!

Antenka

Data: 2011-11-02 21:04:37
Autor: Przemysław W
Nie ma pojednania Marty Kaczyńskiej z szefem PiS

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ciebie tam wepchniemy towarzyszu kawecki!

No i się transowi do reszty we łbie po......ło.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-02 21:16:42
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

No i się transowi do reszty we łbie po......ło.

Za dużo chelu.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-04 19:56:42
Autor: pluton
[...]

Na Wawel ? No czemu nie ? Nalezy mu sie. Jak szambonur mogl,
to kazdy moze.

pozdrawiam
pluton

Nie ma pojednania Marty Kaczyńskiej z szefem PiS