Nie ma przebacz! Chcą dymisji...a może jednak "Hall do wora, wór do jeziora"?

Data: 2011-03-02 14:13:32
Autor: Antenka
Nie ma przebacz! Chcą dymisji...a może jednak "Hall do wora, wór do jeziora"?
Romanie Giertychu larum grają! Wracaj! Popatrz do czego zdolna jest
POlszewia! Czego się nie dotknie, to spieprzy. Teraz wzięła się za
majstrowanie przy polskiej szkole  obłąkańczymi rękoma czosnkowej
minister okrzykniętej najgorszym ministrem edukacji w dziejach
Polski.

http://niezalezna.pl/6921-solidarnosc-hall-do-dymisji

Antenka

P.s. Okazuje się, że ci, którzy jeszcze niedawno pragnęli śmierci mec.
Romana Giertycha w mętnym jeziorze, błagają o jego rychły powrót.

Data: 2011-03-02 14:18:28
Autor: brat_olin
On 2 mar, 23:13, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

P.s. Okazuje się, że ci, którzy jeszcze niedawno pragnęli śmierci
mec. Romana Giertycha w mętnym jeziorze, błagają o jego rychły
powrót.

Romek to moze do Tuska na ministra.  Ostatnio Giertych napada na
kaczorow jak nie przymierzajac dziadu Bartoszewski z tym psycholem
Niesiolem.  Wstyd troche..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-03-02 23:42:54
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:e199ce0a-8124-4c4c-a758-9d6ecd686bd7a11g2000pri.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Bo kaczor sobie na to zasłużył, u Giertycha i Leppera. W Fundacji Batory Smolara się odgrażał, że tylko pookrągłostołowe mutanty mają rację bytu... Taki polski Kadafi chciał być...

boukun

Data: 2011-03-03 01:01:19
Autor: Antenka
On 2 Mar, 23:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa w wiadomo cinews:e199ce0a-8124-4c4c-a758-9d6ecd686bd7a11g2000pri.googlegroups.com...
> [...]

Romek to moze do Tuska na ministra.  Ostatnio Giertych napada na
kaczorow jak nie przymierzajac dziadu Bartoszewski z tym psycholem

Bo kaczor sobie na to zas u y , u Giertycha i Leppera. W Fundacji Batory Smolara
si odgra a , e tylko pookr g osto owe mutanty maj racj bytu... Taki polski
Kadafi chcia by ...

boukun

Bój się żaby. Romek kiedyś zostanie prezydentem wolnej Polski :-P.
Miałam sen, że był chowany na cmentarzu jako Prezydent RP. No niestety
zginął w zamachu ( w tym śnie oczywiście) : - /

Antenka

Antenka

Data: 2011-03-03 08:32:21
Autor: Ronald Kuczek
On 03/02/2011 11:18 PM, brat_olin wrote:
Romek to moze do Tuska na ministra.  Ostatnio Giertych napada na
kaczorow jak nie przymierzajac dziadu Bartoszewski z tym psycholem
Niesiolem.  Wstyd troche..

Jak Kuba Bogu ... Giertych ma prawo mieć żal do Jara.

RK

Data: 2011-03-03 10:48:41
Autor: Glonojad

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b9312f21-9fa2-492b-b1f3-e25320c9a57ap11g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Niby kto błaga? Paru oszołomów z PiS?

GJ

Nie ma przebacz! Chcą dymisji...a może jednak "Hall do wora, wór do jeziora"?