Nie ma sensu rozmawiac z Platfonsem

Data: 2010-07-23 16:02:22
Autor: Marek Czaplicki
Nie ma sensu rozmawiac z Platfonsem
D.J.MC Donald Musk napisał na pl.soc.polityka:

to zbyt glupie cos. Lepiej rozmawiac z psem niz z tym bydlem
ludzkim....
ja raz widziałem człowieka, który rozmawiał ze wszystkimi zwierzakami.
oczywi¶cie w swoim własnym języku, który tylko on rozumiał. dziwne było to,
że nie potrafił normalnie rozmawiać z ludĽmi. :-)

Data: 2010-07-23 07:13:04
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 23 Lip, 16:02, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

oczywi¶cie w swoim własnym języku, który tylko on rozumiał. dziwne było to,
że nie potrafił normalnie rozmawiać z ludĽmi. :-)

kazdy, kto mial kiedykolwiek jakiekolwiek zwierze, psa, kota, papuge
wie, ze mozna ze zwierzetami rozmawiac niewerbalnie.
Platfons nie wie bo to robak, glista ludzka -ze zwierzetami na tym
poziomie rozmawiac sie nie da...to fakt!

Nie ma sensu rozmawiac z Platfonsem