Nie ma sensu żeby panią zapraszać.

Data: 2011-07-07 09:43:00
Autor: Przemysław W
Nie ma sensu żeby panią zapraszać.
POSŁANKA PIS O WOLNOŚCI SŁOWA I DEMOKRACJI

Nie ma sensu żeby panią zapraszać, bo pani monologuje, a nie odpowiada na pytania - powiedziała na zakończenie rozmowy z Beatą Kempą (PiS) Monika Olejnik. Dziennikarka nie wytrzymała, kiedy posłanka w swoim stylu odpowiadała na kolejne pytania. - Staram się pani redaktor, ale jeśli one nie spełniają pani oczekiwań, to bardzo mi przykro - odparła posłanka.

http://www.tvn24.pl/-1,1709630,0,1,olejnik-do-kempy-pani-monologuje-i-nie-odpowiada-na-pytania,wiadomosc.html

Już dawno pisałem, iż dziwię się dlaczego redaktor Olejnik zaprasza prymitywa, który nawet nie wie jaki ma zawód. Wywody przypadkowej posłanki reprezentującej żenujący poziom, mogą interesować czytelników ND, słuchaczy RM, ewentualnie telewidzów oglądających "Trwam". Normalnych ludzi to chyba nie interesuje.

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

Nie ma sensu żeby panią zapraszać.