Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   'Nie ma siÄ™ czego bać. WidzÄ™, ĹĽe wiÄ™kszość Pa Ĺ„stwa juĹĽ bez maseczek. Bo rzeczywiĹ›cie ta choroba juĹĽ z ostaĹ‚a zwalczona.'

'Nie ma się czego bać. Widzę, że większość Pa ństwa już bez maseczek. Bo rzeczywiście ta choroba już z ostała zwalczona.'

Data: 2020-10-07 03:14:00
Autor: Bruno Brunowski
'Nie ma się czego bać. Widzę, że większość Pa ństwa już bez maseczek. Bo rzeczywiście ta choroba już z ostała zwalczona.'
"- Należy się liczyć z tym, że tych powiatów [w żółtych i czerwonych strefach - red.], które jutro ogłosimy, będzie na pewno ponad 100. W strefie żółtej znajdzie się bardzo dużo miast - powiedział w trakcie konferencji prasowej rzecznik Ministerstwa Zdrowia Wojciech Andrusiewicz. Dodał, że wraz z rosn±cym wskaĽnikiem nowych zachorowań, w najbliższych dniach możemy się spodziewać również większej liczby zgonów."
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,26375075,rzecznik-mz-oglosimy-ponad-100-powiatow-w-strefach-zoltej-i.html

Najpierw wprowadzili lockdown, niby w celu przygotowania się na rozwój epidemii, póĽniej ogłosili sukces i zwalczenie zarazy, a teraz okazuje się, że stoimy ze spuszczonymi gaciami i nie wiadomo co dalej będzie.

Brawo PiS! Brawo "BACZNO¦Ć!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!!

--
Bruno

Data: 2020-10-07 12:28:04
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-07 o 12:14, Bruno Brunowski pisze:
Najpierw wprowadzili lockdown, niby w celu przygotowania się na rozwój epidemii, póĽniej ogłosili sukces i zwalczenie zarazy, a teraz okazuje się, że stoimy ze spuszczonymi gaciami i nie wiadomo co dalej będzie.

Napisz które państwo robi to lepiej. Od kogo mamy brać przykład?

TESTOWAĆ TESTOWAĆ TESTOWAĆ  zostało skompromitowane na przykładzie naszych południowych s±siadów.

Co robić? Co robić? ;-)

Data: 2020-10-07 03:51:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu ¶roda, 7 paĽdziernika 2020 12:28:06 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
> [...]

TESTOWAĆ TESTOWAĆ TESTOWAĆ  zostało skompromitowane na przykładzie naszych południowych s±siadów.

Każde, które ma jaki¶ sensowny plan. My nie mamy.

--
Bruno

Data: 2020-10-07 03:55:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu ¶roda, 7 paĽdziernika 2020 12:51:25 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Każde, które ma jaki¶ sensowny plan. My nie mamy.

Ale po co nam plan, skoro 'Nie ma się czego bać. Widzę, że większo¶ć Państwa już bez maseczek. Bo rzeczywi¶cie ta choroba już została zwalczona.' (c) Mateusz "Pinokio" Morawiecki

--
Bruno

Data: 2020-10-07 19:12:45
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-07 o 12:51, Bruno Brunowski pisze:
Każde, które ma jaki¶ sensowny plan. My nie mamy.

Konkret.

Były państwa które miały plan TESTOWAĆ. I co?

Data: 2020-10-08 02:35:50
Autor: Bruno Brunowski

I u Niemców i Szwedów najwyraĽniej działa. https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea

--
Bruno

Data: 2020-10-07 19:16:00
Autor: _Master_
'Nie ma się czego bać. Widzę, że w iększość Państwa już bez maseczek. Bo rzecz ywiście ta choroba już została zwalczona.'
A może najlepszym planem jest PRZECHOROWAĆ?

Oczywi¶cie nie w taki sposób jak w Szwecji.

Przecież ludzie umieraj± z powodu zamkniętej służby zdrowia.

Tego nie ma w statystykach ale nasze dzieci będ± się uczyć kiedy¶ w szkołach że więcej szkód zdrowotnych, społecznych i gospodarczych przyniósł STRACH przed koronawirusem.

Data: 2020-10-08 09:57:06
Autor: Runt
'Nie ma się czego bać" ?
W dniu 2020-10-07 o 19:16, _Master_ pisze:
A może najlepszym planem jest PRZECHOROWAĆ?
Zgłos się na ochotnika.
Oczywi¶cie nie w taki sposób jak w Szwecji.
A jaki?
Przecież ludzie umieraj± z powodu zamkniętej służby zdrowia.
POważnie?
Tego nie ma w statystykach
Jakich statystykach? Tych "ku pokrzepieniu serc"?

ale nasze dzieci będ± się uczyć kiedy¶ w szkołach że więcej szkód zdrowotnych, społecznych
i gospodarczych przyniósł STRACH przed koronawirusem.
A nie kłamliwa propaganda? Patrz temat.

--
Runt

Data: 2020-10-07 05:34:12
Autor: japanizer
On Wednesday, October 7, 2020 at 7:28:06 PM UTC+9, _Master_ wrote:
> [...]

Napisz które państwo robi to lepiej. Od kogo mamy brać przykład?

Japonia.

A jak za daleko, to Niemcy - zgony z powodu COVID-19 za wczoraj:

Polska 58
Niemcy 19

TESTOWAĆ TESTOWAĆ TESTOWAĆ  zostało skompromitowane na przykładzie naszych południowych s±siadów.

Chyba sam się skompromitowałe¶, z-adku.

Data: 2020-10-07 19:38:07
Autor: _Master_
'Nie ma się czego bać. Widzę, że w iększość Państwa już bez maseczek. Bo rzecz ywiście ta choroba już została zwalczona.'
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19_w_Polsce

Dokształć się.

Jak wiadomo z czytanie u Ciebie słabo to może skoncentruj się na kolorowych wykresach jak Polska ma się na tle innych państw.

Data: 2020-10-07 19:09:29
Autor: japanizer
On Thursday, October 8, 2020 at 2:38:10 AM UTC+9, _Master_ wrote:
[...]

Ano, zgony za wczoraj:

Polska 75
Niemcy 17

I podobnie od wielu dni.

Jaka to odpowiedĽ na wirusa była w Polsce?

- zamknięcie lasów, by nie zarazić się wirusem od wiewiórek

- przekręcenie przez pistargowicę milionów złotych na lewych zamówieniach na maseczki

- przekręcenie przez pistargowicę milionów złotych na lewych zamówieniach na respiratory

- od pewnego czasu znowu brak łóżek w szpitalach - pistargowica nie wiedziała pół roku temu, że w Polsce będzie jesień?

- nawet szczepionek na grypę ni ma, i nie będzie! szczepionki to zło!

Data: 2020-10-08 09:57:00
Autor: Runt
'Nie ma się czego bać" ?
W dniu 2020-10-07 o 19:38, _Master_ pisze:
[...]

Nie wiem komu odpowiadasz, być może sobie.

Popatrz sobie tu:

https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea

Sum of Cases
Sum of Deaths
14-day cumulative number of COVID-19 cases per 100 000
14-day cumulative number of COVID-19 deaths per 100 000

United_Kingdom     530 113        42 445     189.9     0.9

Italy         330 263         36 030     48.7     0.5

Germany     306 086        9 562     36.3     0.2

Netherlands     144 838        6 473     270.2     1.1

Romania     139 612        5 121     128.6     3.2

Belgium     134 197        10 092     232.8     1.1

Poland         104 316        2 717     62.2     1.1

Potrafisz wyci±gać samodzielnie wnioski?

--
Runt

Data: 2020-10-07 07:40:32
Autor: Zenek Kapelinder
¶roda, 7 paĽdziernika 2020 o 12:28:06 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Napisz które państwo robi to lepiej. Od kogo mamy brać przykład? TESTOWAĆ TESTOWAĆ TESTOWAĆ zostało skompromitowane na przykładzie naszych południowych s±siadów. Co robić? Co robić? ;-)
Co robić pytasz. Przede wszystkim Ty ani ja prać ci wszyscy inni nic nie możemy zrobić. Wszystko za nas robi± przedstawiciele z przedstawicieli których sobie wybralismy. A tak naprawdę wydawało nam się że ich wybieramy. Oni wybrali się wcze¶niej. Widzę że teraz położony jest nacisk na to żeby¶my w nieboszczykach przegonili szwabow. Nie może być w Europie sytuacji w której duży ale uważany za potomków Goebbelsa za biedny i zamieszkały przez podludzi kraj ma lepsze wskaĽniki niz wielkie tysi±cletnie niemcy. Taka sytuacja spowoduje destabilizacja polityczna w Europie bo ludzie mog± wyborach głosować tak jak im wmówiono tylko dadz± się przekonać małym ugrupowaniom politycznym. NSDAP w 1930 weszła do ich niego parlamentu jako plankton polityczny. W 32 stworzyła rzad, co prawda koalicyjny, i od tego czasu do końca wojny nikt im nie fikal. Duża ilo¶ć zmarłych w stosunku do innego kraju to dobry element kampanii wyborczej. Pokazuj±cy że dotychczasowa władza sobie nie radzi i potrzebne s± zmiany. Mamy we wskaĽnikach przebić niemcow.

Data: 2020-10-07 13:01:17
Autor: boukun
W dniu 07.10.2020 o 12:28, _Master_ pisze:
[...]

Niemcy, tylko Niemcy mog± uratować ten ¶wiat.

--
boukun

Data: 2020-10-07 13:43:53
Autor: Runt
W dniu 2020-10-07 o 12:28, POJEB _Master_ pisze:
[...]

Palnij sobie w łeb! ;-))))

--
Runt

Data: 2020-10-07 19:17:37
Autor: _Master_
'Nie ma się czego bać. Widzę, że w iększość Państwa już bez maseczek. Bo rzecz ywiście ta choroba już została zwalczona.'
Ale tylko jak złapię koronawirusa.
Bo wtedy w statystykach będzie można podać o jednego więcej zabitego prze Covid ;-)

Data: 2020-10-07 19:25:16
Autor: u2
W dniu 07.10.2020 o 19:17, _Master_ pisze:
Ale tylko jak złapię koronawirusa.
Bo wtedy w statystykach będzie można podać o jednego więcej zabitego prze Covid ;-)

ten szpunt s±dzi że jest bezpieczny w UK, a tam idzie fala nowych zakażeń

Data: 2020-10-08 08:34:40
Autor: Runt
'Nie ma się czego bać'
W dniu 2020-10-07 o 19:25, PIJACZYNA I KANALIA u2 pisze:
[...]

W O N   K A N A L I O !

--
Runt

Data: 2020-10-07 13:33:02
Autor: A. Filip
'Nie ma się czego bać. WidzÄ™ ta choroba juĹĽ zostaĹ‚a zwalczona.'
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ależ PiS przyznaje rację Wielkiemu Euro-Prorokowi Tuskowi który na długo
przed wyborami przewidział *zabójcz±* epidemie i to że nic nie da się z
tym zrobić!

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-10-07 05:24:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu ¶roda, 7 paĽdziernika 2020 13:33:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Ależ PiS przyznaje rację Wielkiemu Euro-Prorokowi Tuskowi który na długo
przed wyborami przewidział *zabójcz±* epidemie i to że nic nie da się z

Przewidział i wiedział, ze co¶ się da zrobić i robił. W 2015 pisiory wy... do kosza Narodowy Program Antyterrorystyczny na lata 2015-2019. https://sip.lex.pl/akty-prawne/mp-monitor-polski/-narodowy-program-antyterrorystyczny-na-lata-2015-2019-18153802

Wszystko dostali na tacy, wystarczyło wdrożyć:
"Insp. Majer mówi, że gdyby program został zrealizowany, dzisiaj nie byłoby żadnych problemów ze zdobyciem sprzętu niezbędnego do walki z epidemi± koronawirusa: masek, kombinezonów i ¶rodków ochrony. - Po prostu sięgnięto by do magazynów. Wyznaczone były cztery komendy Państwowej Straży Pożarnej, które miały nadzorować magazyny ze sprzętem, wyposażeniem szpitali polowych, specjalistycznymi ci±gami do dekontaminacji (odkażania). Do uruchomienia miały być gotowe o¶rodki kwarantanny osób poszkodowanych i zagrożonych. Wystarczyłoby nacisn±ć przysłowiowy guzik i system zacz±łby działać - tłumaczy policjant, dodaj±c, że cały program miał być finansowany z pieniędzy UE."
https://wyborcza.pl/7,75398,25787246,koronawirus-pis-wyrzucil-do-kosza-program-na-kryzys-epidemiologiczny.html

--
Bruno

Data: 2020-10-07 15:25:53
Autor: u2
[...]

tylko ubecki debil może wierzyć dla żydoskiego GWna:)

Data: 2020-10-07 15:59:54
Autor: Budzik
'Nie ma się czego bać. Widzę, że większo¶ć Państwa już bez maseczek. Bo rzeczywi¶cie ta choroba już została zwalczona.'
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

[...]

Zeby nie było zamieszania, za chwile ogłosza ze cała PL jest w strefie zołtej a za 2 tygodnie w czerwonej.
Wtedy wymysla jakas kolejna nieskuteczna strategie.
Bo przeciez z tymi zoltymi i czerwonymi to była jakas kpina z logiki...

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.