Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]

Data: 2015-09-26 09:28:02
Autor: A. Filip
Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Leszek-Miller-Unia-Europejska-nie-jest-wlasnoscia-pani-Merkel,wid,17872403,wiadomosc.html

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-26 09:43:48
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 09:28, A. Filip pisze:
> [...]
| "Dziś wieczorem" lider SLD Leszek Miller komentował ostatnie decyzje Unii w

Czego to komuszek nie zrobi aby nie utracić miejsca przy korycie. O płaszczeniu się przed USA i organizowaniu obozów CIA na terenie Polski już zapomniał.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-09-26 09:49:47
Autor: A. Filip
niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:
> [...]

Czego to komuszek nie zrobi aby nie utracić miejsca przy korycie. O
płaszczeniu się przed USA i organizowaniu obozów CIA na terenie Polski

Ależ MI wystarczy że ty nie zapomniałeś, że Miller wypomina co jemu wygodnie a
potem ty wypominasz Millerowi i spirala "wypominek" się nakręca :-)

A poza tym więzienia-katownie CIA/USA w RP3 za rządów Millera/SLD konsekwentnie
kryły kolejne rządy PiS i PO. Zaś USA teraz odmówiła pomocy prawnej w ściganiu
winnych złamania konstytucji RP3 bo byłoby to zagrożeniem bezpieczeństwa
narodowego USA. --

Data: 2015-09-26 09:53:58
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 09:49, A. Filip pisze:
> [...]

winnych złamania konstytucji RP3 bo byłoby to zagrożeniem bezpieczeństwa

Ja nie twierdzę, że reszta złodziejskiej bandy jest lepsza od SLD? Nic podobnego.

Data: 2015-09-26 10:00:26
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 09:43, niebieski pisze:
Czego to komuszek nie zrobi aby nie utracić miejsca przy korycie. O
płaszczeniu się przed USA i organizowaniu obozów CIA na terenie Polski
już zapomniał.

Tylko że w tych obozach byli terroryści a Korwin chce do obozów zagnać "lewaków"

Data: 2015-09-26 10:01:23
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:00, zdumiony pisze:
[...]

Byle co jesz - byle co gadasz.

Data: 2015-09-26 10:19:00
Autor: zdumiony
Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]
W dniu 26.09.2015 o 10:01, niebieski pisze:
Byle co jesz - byle co gadasz.

A ty głosujesz na klauna w muszce

Data: 2015-09-26 10:23:40
Autor: zdumiony
Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]
W dniu 26.09.2015 o 10:22, niebieski pisze:
A ty na kogo?

NA klaunów nie, nawet w fantazyjnych muszkach

Data: 2015-09-26 10:24:56
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:23, zdumiony pisze:
W dniu 26.09.2015 o 10:22, niebieski pisze:
A ty na kogo?

NA klaunów nie, nawet w fantazyjnych muszkach

A na kogo? Wstydzisz się powiedzieć?

Data: 2015-09-26 10:26:24
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 10:24, niebieski pisze:
A na kogo? Wstydzisz się powiedzieć?

Jeszcze się nie zdecydowałem, wiem na kogo NIE będę głosował, zagłosuję na normalnego Człowieka a nie jakiegoś pajaca

Data: 2015-09-26 10:28:24
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:26, zdumiony pisze:
W dniu 26.09.2015 o 10:24, niebieski pisze:
A na kogo? Wstydzisz się powiedzieć?

Jeszcze się nie zdecydowałem, wiem na kogo NIE będę głosował, zagłosuję
na normalnego Człowieka a nie jakiegoś pajaca

Podaj przykład tego normalnego człowieka. Uciekasz od odpowiedzi.

Data: 2015-09-26 10:30:44
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 10:28, niebieski pisze:
Podaj przykład tego normalnego człowieka. Uciekasz od odpowiedzi.

Jest ich wielu, a wy z pajaca robicie sobie bożka i oddajecie mu cześć

Data: 2015-09-26 10:33:50
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:30, zdumiony pisze:
W dniu 26.09.2015 o 10:28, niebieski pisze:
Podaj przykład tego normalnego człowieka. Uciekasz od odpowiedzi.

Jest ich wielu, a wy z pajaca robicie sobie bożka i oddajecie mu cześć

Skoro jest ich wielu, to podaj choć jedno nazwisko, bo jak na razie to tylko lawirujesz jak dziecko aby uniknąć ośmieszenia.

Data: 2015-09-26 10:38:23
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 10:33, niebieski pisze:
Skoro jest ich wielu, to podaj choć jedno nazwisko, bo jak na razie to
tylko lawirujesz jak dziecko aby uniknąć ośmieszenia.

Więc, Jarosław Kaczyński a może lepiej Zbigniew Ziobro, podoba mi się też Piotr Duda, któremu życzę aby dał pajacowi w mordę.
Inna sprawa Jowy - muszę przyjrzeć się kogo wystawi Kukiz.
A może na narodowców.
A wy tylko na swojego bożka.(Pierwsze Przykazanie się kłania - czemu robicie z pajaca swojego bożka, co widać w internecie?)

Data: 2015-09-26 10:51:21
Autor: zdumiony

http://pikio.pl/kaczynski-korwin-to-klaun-i-element-patologii-polskiego-zycia-publicznego/

Data: 2015-09-26 11:47:41
Autor: niebieski

 http://kaczoland.pl/fotki/1258/ce81ff392f04261f45ebac46c4d1444035236495.jpg

Data: 2015-09-26 14:24:34
Autor: andal
Nie ma solidarno¶ci bez dobrowolno¶ci [O Niemieckiej Unii Europejskawej]

kalkstein to zydowski pacholek

Data: 2015-09-26 20:52:10
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:mu69r2$s5$1speranza.aioe.org...
[...]

A kimże jest Kaczyński? Co w życiu zrobił oprócz babrania się w politycznym szambie? Czy ten dziadunio zna życie? Czym się zajmował przez te lata? Pierdział w fotele, knuł i podjudzał. Ot i cały prezes. Znalazł sobie durni którzy jedzą mu z ręki bo ma na nich haki.

Mark Woydak

Data: 2015-09-26 19:00:09
Autor: andal
On Sat, 26 Sep 2015 20:52:10 +0200, Mark Woydak wrote:

[...]

kalkstein to kaczynski

Data: 2015-09-26 21:11:06
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:mu6pvp$9m7$1speranza.aioe.org...
[...]

Historia jego rodziny brzydko pachnie. Czyżby czosnkiem?

Mark Woydak

Data: 2015-09-26 19:19:05
Autor: andal
On Sat, 26 Sep 2015 21:11:06 +0200, Mark Woydak wrote:

[...]

brzydko pachnie a ty jeszcze chcesz wachac ?

Data: 2015-09-27 13:11:24
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:mu6r39$c91$1speranza.aioe.org...
On Sat, 26 Sep 2015 21:11:06 +0200, Mark Woydak wrote:
Historia jego rodziny brzydko pachnie. Czyżby czosnkiem?

Mark Woydak

brzydko pachnie a ty jeszcze chcesz wachac ?

Smrodek dolatuje do krańców UE ;-)))

Mark Woydak

Data: 2015-09-26 10:53:14
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:38, zdumiony pisze:
[...]

Nareszcie. Zdumiony to narodowy-socjalista. I po co to było ukrywać tyle czasu? Mam nadzieję, że ten wasz obecny wódz ZbawPolskę nie będzie zbyt rzetelnie naśladował pierwowzoru.

Data: 2015-09-26 10:55:24
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 10:53, niebieski pisze:
Nareszcie. Zdumiony to narodowy-socjalista. I po co to było ukrywać tyle
czasu? Mam nadzieję, że ten wasz obecny wódz ZbawPolskę nie będzie zbyt
rzetelnie naśladował pierwowzoru.

Ale głupoty. Widać że macie niskie poczucie własnej wartości skoro kłaniacie się bałwanowi.

Data: 2015-09-26 10:58:30
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 10:55, zdumiony pisze:
[...]

Zaczynasz odkręcać to co przed chwilą napisałeś? To jesteś za PIS-em, czy nie? Musisz tak ciągle kluczyć. Powiedz jasno Popierasz w końcu Polskęzbawa czy nie?

Data: 2015-09-26 11:04:11
Autor: zdumiony
W dniu 26.09.2015 o 10:58, niebieski pisze:
Zaczynasz odkręcać to co przed chwilą napisałeś? To jesteś za PIS-em,
czy nie? Musisz tak ciągle kluczyć. Powiedz jasno Popierasz w końcu
Polskęzbawa czy nie?

To Ty popierasz Janusza-Zbawiciela
A ja uważam że Jarosław jest rozsądnym i bardzo sprytnym politykiem, i nie takim strasznym jak go malują. Nikt nie uważa go jednak za zbawiciela a fani Korwina uważają swojego owszem.

Data: 2015-09-26 11:38:44
Autor: niebieski
W dniu 26.09.2015 11:04, zdumiony pisze:
[...]

Racja. Kaczyński to sprytny i populistyczny polityk i trzeba przyznać, że nieźle mu idzie z trzymanie w garści tej swojej moherowej trzódki.

Data: 2015-09-26 10:06:02
Autor: A. Filip
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

A który _sąd_ ich skazał za terroryzm?
W tych więzieniach-katowniach CIA/USA w RP3 byli _bezprawnie_ (bez podstawy
prawnej) przetrzymywani i torturowani _podejrzani_ o terroryzm nawet jeśli
wierzysz w wersje katów na żołdzie USA.

Data: 2015-09-26 21:34:10
Autor:
Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]

Użytkownik "A. Filip"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:anfi+57s144s2sf-f9q6@wp.eu...

> [...]

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Towarzyszowi się zupełnie popier,,,liło we łbie ,zapomniał jak wprowadzał nas do UE

ale on ciagle jest bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusm

Data: 2015-09-26 21:41:11
Autor: A. Filip
<matusm@interia.eu> pisze:
> [...]

wprowadzał nas do UE

"Martwię, się że Unia Europejska z moich czasów odchodzi w cień."

Ty twierdzisz że UE właśnie była taka nawet w czasach kiedy Miller RP3 do niej
wprowadzał?

Data: 2015-09-26 21:47:00
Autor:
Nie ma solidarności bez dobrowolności [O Niemieckiej Unii Europejskawej]

Użytkownik "A. Filip"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:anfi+umrdv3vqof-f9q6@wp.eu...

<matusm@interia.eu> pisze:
> [...]

"Martwię, się że Unia Europejska z moich czasów odchodzi w cień."

Ty twierdzisz że UE właśnie była taka nawet w czasach kiedy Miller RP3 do niej

A co z dnia na dzien cos sie  zmieniÅ‚o ???Miller wprowadzaÅ‚ nas na kolanach.godząć sie na wszystko nawet
na wysyÅ‚anie polskich najemników  do krajów skÄ…d dzisiaj mamy eksodus podbijajÄ…cy Europe
Komuniści się uwiarygodniali w oczach świata,więc do tej pory są gotowi lizać dupe wszystkim imperialistom

a tak siÄ™ dzieje bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,