Nie ma to jak mieć dziadka z wermachtu.

Data: 2011-11-18 05:56:32
Autor: stevep
Nie ma to jak mieć dziadka z wermachtu.
# Donald Tusk laureatem nagrody Złotej Wiktorii dla Europejczyka Roku 2011
Premier Donald Tusk otrzymał niemiecką nagrodę Złotej Wiktorii dla  Europejczyka Roku 2011. Wyróżnienie, przyznawane przez Związek Niemieckich  Wydawców Czasopism (VDZ), odebrał w imieniu premiera profesor Władysław  Bartoszewski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1sjs

--
stevep

Data: 2011-11-18 02:39:05
Autor: brat_olin
On 18 Nov, 05:56, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Bydloszewski wciaz profesorem?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-11-18 14:01:18
Autor: u2
W dniu 2011-11-18 11:39, brat_olin pisze:
Wyróżnienie, przyznawane przez Związek
> Niemieckich Wydawców Czasopism (VDZ), odebrał w imieniu premiera
> [...]

A jakie on ma osiagniecia naukowe ?

Data: 2011-11-18 14:40:12
Autor: stevep
Dnia 18-11-2011 o 14:01:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-11-18 11:39, brat_olin pisze:
Wyróżnienie, przyznawane przez Związek
> Niemieckich Wydawców Czasopism (VDZ), odebrał w imieniu premiera
> [...]

Takie jakich ty kretynie nigdy mieć nie będziesz, za to on nigdy nie  będzie miał tak parszywego życia jak twoje.

--
stevep

Data: 2011-11-18 09:54:32
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v44lcirn50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie sądzę by dziadek miał na to jakikolwiek wpływ.

BBR

Data: 2011-11-18 10:40:04
Autor: sofu

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ec61d42$0$5811$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No, ale od dziadka może się zaczeło?

sofu

Data: 2011-11-18 14:38:16
Autor: stevep
Dnia 18-11-2011 o 09:54:32 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Aluzju nie paniał?

--
stevep

Data: 2011-11-18 10:27:23
Autor: MH
Nie ma to jak mieć dziadka z wermachtu.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Wydawc=F3w Czasopism (VDZ), odebra=B3 w imieniu premiera profesor W=B3ad=
ys=B3aw  =

Bartoszewski. #

Od dzisiaj proszę się do mnie tutaj zwracać Panie Profesorze. A co ....

MH

--

Nie ma to jak mieć dziadka z wermachtu.