Nie ma to jak poparcie

Data: 2010-06-25 10:34:34
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Jaruzelski poparł Komorowskiego, Cimoszewicz też, Kwaśniewski poparł i Urban poparł. Znaczy się - sami porządni ludzie popierają Bronka. he he he

Data: 2010-06-25 01:42:49
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 10:34, rAzor <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com">
wrote:
Jaruzelski poparł Komorowskiego, Cimoszewicz też, Kwaśniewski poparł i
Urban poparł. Znaczy się - sami porządni ludzie popierają Bronka. he he he

ale, kto popiera p.Jarka?

Data: 2010-06-25 10:48:12
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
wrote:
Jaruzelski poparł Komorowskiego, Cimoszewicz też, Kwaśniewski poparł i
Urban poparł. Znaczy się - sami porządni ludzie popierają Bronka. he he he

ale, kto popiera p.Jarka?

Z lewactwa? Nikt. Mieliby sobie sami pozakładać stryczki na szyje?

Data: 2010-06-25 01:51:42
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 10:48, rAzor <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com">
wrote:
Użytkownik J-23 napisał:

> ale, kto popiera p.Jarka?

Z lewactwa? Nikt. Mieliby sobie sami pozakładać stryczki na szyje?

aha, czyli ze ludzie lewicy popieraja marszalka, a postkomuchy
p.Jarka, ktory daje im za to ciala

Data: 2010-06-25 10:57:12
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie

wrote:
[...]

NIe zauważyłem, aby którykolwiek postkomuch poparł Jarosława. Za to tych popierajacych Kumoroskiego jest jak widać wielu. Czego sie tak wstydzicie? Przecież Bronek sam mówił, ze lewica jest Polsce potrzebna jak tlen.

Data: 2010-06-25 02:01:37
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 10:57, rAzor <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com">
wrote:
Użytkownik J-23 napisał:

> [...]

popierajacych Kumoroskiego jest jak widać wielu. Czego sie tak
wstydzicie? Przecież Bronek sam mówił, ze lewica jest Polsce potrzebna

nie pytam kto poparl p.Jarka, zwracam jedynie uwage na jego umizgi w
strone ludzi o komunistycznej przeszlosci

Data: 2010-06-25 11:24:53
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Użytkownik J-23 napisał:

[...]

Umizgów Komorowskiego nie widzisz, co nie? Nie wypada? A warto - bo takiego lizidupstwa jeszcze nie widziałem. Żenada!

Data: 2010-06-25 02:37:00
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 11:24, rAzor <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com">
wrote:
Użytkownik J-23 napisał:

> [...]

Umizgów Komorowskiego nie widzisz, co nie? Nie wypada? A warto - bo
takiego lizidupstwa jeszcze nie widziałem. Żenada!

ale ten watek odnosi sie do p.Jarka, ktory publicznie wlazi w d...
postkomuchom.
ten facio dusze diablu by sprzedal za wladze

Data: 2010-06-25 11:36:54
Autor: boukun
Nie ma to jak poparcie

wrote:
Użytkownik J-23 napisał:

> [...]

postkomuchom.
ten facio dusze diablu by sprzedal za wladze
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tzw. mącik!

boukun

Data: 2010-06-25 12:18:31
Autor: raff
Nie ma to jak poparcie

[...]

UmizgĂłw Komorowskiego nie widzisz, co nie? Nie wypada? A warto - bo
takiego lizidupstwa jeszcze nie widziałem. Żenada!

ale ten watek odnosi sie do p.Jarka, ktory publicznie wlazi w d...
postkomuchom.
ten facio dusze diablu by sprzedal za wladze

Mylisz sie. Ten watek dotyczy Komorowskiego. Przeczytaj sobie jeszcze raz post inicjujacy.

R.

Data: 2010-06-25 04:27:01
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 12:18, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]
> ten facio dusze diablu by sprzedal za wladze

Mylisz sie. Ten watek dotyczy Komorowskiego. Przeczytaj sobie jeszcze

temat rozwina sie na rzecz dupolizusostwa komuchow, przez p.Jarka

Data: 2010-06-25 15:02:15
Autor: raff
Nie ma to jak poparcie
[...]

Sciemniaj dalej, hehe.

R.

Data: 2010-06-25 18:41:09
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Użytkownik raff napisał:

[...]

Zostaw, niech sobie pokwiczy.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 13:40:36
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
wrote:
Użytkownik J-23 napisał:

[...]

Ciekawe czy nienasycony Komorowski pohandluje "in vitro". he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 12:24:22
Autor: cytryna
Nie ma to jak poparcie
wrote:

> [...]

nie pytam kto poparl p.Jarka, zwracam jedynie uwage na jego umizgi w
strone ludzi o komunistycznej przeszlosci

Łgarstwo u POpaprańca jest genetyczne. Oto dowód drobnego ale zawsze kłamstwa:

"ale, kto popiera p.Jarka?

Autor: J-23 <khanula@gazeta.pl>   Data: 25 czerwca 2010 10:42:49 "

Palant UBcki!

Data: 2010-06-25 10:42:45
Autor: Bombelek
Nie ma to jak poparcie

Użytkownik "rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> napisał w wiadomości news:i01pj8$e86$1news.onet.pl...
Jaruzelski poparł Komorowskiego, Cimoszewicz też, Kwaśniewski poparł i Urban poparł. Znaczy się - sami porządni ludzie popierają Bronka. he he he

Powiedz no psychopato dlaczego w takim razie prezes PiS łasi się do tych komuchów? Nawet do Czarzastego!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:48:59
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Użytkownik Bombelek napisał:

[...]

Bombelek - uspokój się. Bo cię oddziałowa przykuje pasami do łóżeczka. he he he

Data: 2010-06-25 11:31:16
Autor: cyc
Nie ma to jak poparcie

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c246c02$0$17094$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Odpowiedz Twojego interlokutora pewnie bedzie ta sama , jak zawsze a mianowicie , ze jestes
"idiota " , "chorym i leczonym w zakladzie psychiatrycznym poglowkiem " lub cos w tym stylu .
To, to , jak na pisorydzykwca przystalo nie stac na odpowiedz ktora moglaby go choc w znikomym stopniu zakwalifikowac go do grona homo sapiens .

cyc

Data: 2010-06-25 04:28:50
Autor: J-23
Nie ma to jak poparcie
On 25 Cze, 12:05, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i01t2d$psm$1news.onet.pl...

> [...]

> To, to , jak na pisorydzykwca przystalo nie stac na odpowiedz ktora
> moglaby go choc w znikomym stopniu zakwalifikowac go do grona homo sapiens

-- -- -- -- -- -
jestes
"idiota " , "chorym i leczonym w zakladzie psychiatrycznym poglowkiem
awe

nawet jesli bokun jest "idiota" a ja "kretyn" w twojej ocenie, to nie
zminia faktu ze p.Jarek lize d... komuchom byle dorwac sie do wladzy

Data: 2010-06-25 13:39:25
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Użytkownik J-23 napisał:
-- -- -- -- -- -
[...]

Czego absolutnie nie czyni Komorowski. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 14:22:27
Autor: awe
Nie ma to jak poparcie

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5333e4b5-9f9f-4a49-9bdc-6cd98990da16k39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> To, to , jak na pisorydzykwca przystalo nie stac na odpowiedz ktora
> moglaby go choc w znikomym stopniu zakwalifikowac go do grona homo > sapiens

-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -a
robi to bardzo uczciwie, wyrwie te swoje 30-40% a reszta moze spadac na drzewo
awe

Data: 2010-06-25 13:38:38
Autor: rAzor
Nie ma to jak poparcie
Użytkownik cyc napisał:
[...]

Nie da się ukryć, że hołdujecie filozofii Kalego, cycek.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-25 19:50:29
Autor: .'heÂŽsk'.
Nie ma to jak poparcie
On Fri, 25 Jun 2010 10:42:45 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Powiedz no psychopato dlaczego w takim razie prezes PiS łasi się do tych komuchów? Nawet do Czarzastego!

 rAzorek znow ujada? chyba ponowie mu waleniem bejsbolem po budzie.

--

 HeSk

Nie ma to jak poparcie