Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....

Data: 2011-05-15 17:35:40
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
PBG SA (PBG)
http://www.bankier.pl/inwestowanie/gielda/narzedzia/rekomendacje/rekom_spolki.html?symbol=PBG

"[...]
Goldman Sachs

2011.03.23 akumuluj

Cena aktualna 146.00
Cena docelowa 209.00
Cena w dniu wydania 191.00
[....]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 17:54:16
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqorsl$fk7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na bezpłatnej poradzie?

:))))))))))))))

Data: 2011-05-15 18:08:27
Autor: root
Dnia Sun, 15 May 2011 17:54:16 +0200, skippy napisał(a):

takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na bezpłatnej poradzie?

:))))))))))))))
No a jak. Jutro kupujesz i zarabiasz 9 zł bez dwóch zdań ;)

Data: 2011-05-15 18:11:47
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na bezpłatnej poradzie?

:))))))))))))))

Zarobić z GS ?. A czy na PBG nie ma czasami krótkiej sprzedaży ?.

Brytyjski premier atakuje Goldmana za "moralne bankructwo"
<http://forsal.pl/artykuly/414636,brytyjski_premier_atakuje_goldmana_za_moralne_bankructwo.html>

P.S. Pamiętam jak w dołku ostatniego kryzysu jedno z BM zarekomendowało 0 zł dla bodajże Lotosu ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 18:28:07
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
A tak na marginesie znajdę tutaj takiego "kozaka" kto rzetelnie w oparciu o AF wyceni np. PBG ?.

P.S. Ja cały czas jestem przed przeczytaniem AF Ritchiego .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 18:31:30
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqouv1$kif$1usenet.news.interia.pl...
A tak na marginesie znajdę tutaj takiego "kozaka" kto rzetelnie w oparciu o AF wyceni np. PBG ?.

nie da się, ponieważ nikt nie zna informacji które dopiero napłyną
niektórzy znają część z nich, ale tacy nie robią AF na publiczny użytek

Data: 2011-05-15 19:24:06
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
nie da się,

Skippy mądry człowieku, nie satysfakcjonuje mnie twoja odpowiedź :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 19:55:32
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
Skippy mądry człowieku, nie satysfakcjonuje mnie twoja odpowiedź :).

Tutaj coś Kroovka próbował EEX fundamentalni liczyć w lutym 2010 ....

Ekoexport!!!!
http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/43e0276f01186701?hl=pl

Kroovka okaż swoją dobroć i dajże choć jedną darmową lekcję AF dla kolegów grupowiczów, co bym tej cegły Ritchi'ego o AF czytac w przyszłości nie musiał ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 20:00:38
Autor: Endriu
[...]

x=12,44 zl dla EkoExportu w dniu ok 12 lutego 2011 po wynikach za 4 kwartal 2010 roku.
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 20:19:27
Autor: root
Dnia Sun, 15 May 2011 19:55:32 +0200, Endriu napisał(a):

[...]

Po co ci AF dla PBG? Fibony nie wystarczą ;)

Data: 2011-05-15 20:22:35
Autor: root
Dnia Sun, 15 May 2011 18:31:30 +0200, skippy napisał(a):

nie da się, ponieważ nikt nie zna informacji które dopiero napłyną

Zdradź głębszy sens tego zdania powtarzanego tu już setny raz. Ciągle je
czytam i ciągle widzę nowe znaczenia. To jakaś Biblia cholera czy cóś
świetego ;)

Data: 2011-05-16 07:28:46
Autor: sys29
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
P.S. Pamiętam jak w dołku ostatniego kryzysu jedno z BM zarekomendowało 0

dla bodajże Lotosu ...

To była rekomendacja "spierdalaj". :-)

pozdr.
sys29

Data: 2011-05-16 09:36:32
Autor: Endriu
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
To była rekomendacja "spierdalaj". :-)

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-16 11:24:58
Autor: skippy
Użytkownik " sys29" <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqqjnd$9vq$1inews.gazeta.pl...
[...]

albo "za mało jesteśmy zapakowani"

Data: 2011-05-16 10:12:46
Autor: sys29
skippy <man@the.moon> napisał(a):
> To była rekomendacja "spierdalaj". :-)
>
> pozdr.
> sys29

albo "za mało jesteśmy zapakowani"

Tak było naprawdę, więc prawdziwy sens tej rekomendacji mógłby
zostać wyrażony np. " spierdalaj z naszych akcji". :-)

pozdr.
sys29

Data: 2011-05-16 13:21:02
Autor: skippy

Użytkownik " sys29" <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqqtau$cmh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Tak było naprawdę, więc prawdziwy sens tej rekomendacji mógłby
zostać wyrażony np. " spierdalaj z naszych akcji". :-)

a teraz już jasne, samo "spdalaj" było dwuznaczne:)

Data: 2011-05-15 21:50:47
Autor: Alkor Trade
Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
Zawsze się możesz z nimi zmierzyć na rekomendacje. Tylko nie na wybranš pozycję, ale na wszystkie (podejrzewam, że wydajš kilkadziesišt dziennie).

:-)

--
Pzdr
RK

Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....