Nie ma w PKO BP subkont?

Data: 2012-01-05 21:12:17
Autor:
Nie ma w PKO BP subkont?
Witam. Mam z siostr± wspólny rachunek w tym banku-zwykły ROR, siostra jest za granic±. Chciałam otworzyć w jego ramach subkonto aby na nim gromadzić pieni±dze, które odbieram od jej lokatora, tak by się nie myliły z innymi. Pani w banku powiedziała, że subkonta do rachunku utworzyć nie może. Proponuje mi aby siostra, gdy będzie w kraju otworzyła nowy rachunek. Jestem co najmniej zdziwiona, bo kiedy¶ miałam subkonto prowadzone w ramach mojego rachunku, mam subkonto w innym banku. Czy rzeczywi¶cie nie ma już w PKO BP możliwo¶ci założenia subkonta? Bardzo proszę o informację, pozdrawiam.M

Data: 2012-01-06 08:10:29
Autor: xbartx
Nie ma w PKO BP subkont?
Dnia Thu, 05 Jan 2012 21:12:17 +0000,   napisaĹ‚(a):

Witam. Mam z siostrą wspólny rachunek w tym banku-zwykły ROR, siostra
jest za granicą. Chciałam otworzyć w jego ramach subkonto aby na nim
gromadzić pieniądze, które odbieram od jej lokatora, tak by się nie
myliły z innymi. Pani w banku powiedziała, że subkonta do rachunku
utworzyć nie może. Proponuje mi aby siostra, gdy będzie w kraju
otworzyła nowy rachunek. Jestem co najmniej zdziwiona, bo kiedyś miałam
subkonto prowadzone w ramach mojego rachunku, mam subkonto w innym
banku. Czy rzeczywiście nie ma już w PKO BP możliwości założenia
subkonta?
Bardzo proszÄ™ o informacjÄ™, pozdrawiam.M

Na pewno można w Inteligo subkonta zakładać. Co do PKO BP to się nie wypowiem, bo nigdy nie miałem styczności a po regulaminach nie mam czasu grzebać, więc może ktoś inny coś napisze.
A może po prostu załóż dla siostry jakieś konto oszczędzające w innym banku - zazwyczaj jest darmowe i pierwsza wypłata w miesiącu lub więcej jest darmowa. Pieniądze będą leżeć i coś tam jeszcze urośnie. Np Alior/
BGŻoptima możesz założyć bez ruszania się z domu potwierdzając przelewem (czyli nawet na kuriera nie trzeba czekać).

Data: 2012-01-06 09:57:42
Autor:
Nie ma w PKO BP subkont?
SprawdĽ, czy nie możesz mieć w PKO BP drugiego konta tylko dla siebie
Jeżeli nie, zostaw jej to w PKO BP a sobie otwórz w jakim¶ innym bezpłatnym
(konto, przelewy) banku
Siostra jest za granic±, więc zakładanie przez ni± nowego konta łatwe nie
jest, je¶li w ogóle możliwe

Data: 2012-01-06 11:53:37
Autor: RobertS
Nie ma w PKO BP subkont?

Siostra jest za granic±, więc zakładanie przez ni± nowego konta łatwe nie
jest, je¶li w ogóle możliwe

można założyć konto nawet jak się jest za granic±, jeżeli jeste¶ zainteresowany to daj znać na priva, koszt taki jak znaczek na list (odesłanie umowy do Polski)

RobertS

Data: 2012-01-06 10:54:35
Autor:
Nie ma w PKO BP subkont?
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Ze względów praktycznych i osobistych, o których nie ma sensu się rozpisywać zależy nam na wspólnym rachunku. Ponieważ siostra rzadko bywa w kraju, zmiana na inny bank jest w tej chwili nie możliwa.Pracowniczka banku terminu "subkonto"  nie znała(?), posłużyła się inn± nazw±, niestety nie zapamiętałam. Przejrzałam regulamin i  nazwa "subkonto" rzeczywi¶cie chyba w nim nie występuje. Może wiecie pod jak± nazw± występuje subkonto w PKO BP, to się zagłębię w ten nieszczęsny regulamin i samodzielnie znajdę.Pozdrawiam.M

Data: 2012-01-06 11:31:18
Autor: xbartx
Nie ma w PKO BP subkont?
Dnia Fri, 06 Jan 2012 10:54:35 +0000,   napisaĹ‚(a):

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Ze względów praktycznych i osobistych, o których nie ma sensu się
rozpisywać zależy nam na wspólnym rachunku. Ponieważ siostra rzadko bywa
w kraju, zmiana na inny bank jest w tej chwili nie moĹĽliwa.Pracowniczka
banku terminu "subkonto" nie znała(?), posłużyła się inną nazwą,
niestety nie zapamiÄ™taĹ‚am. PrzejrzaĹ‚am regulamin i  nazwa "subkonto"
rzeczywiście chyba w nim nie występuje. Może wiecie pod jaką nazwą
występuje subkonto w PKO BP, to się zagłębię w ten nieszczęsny regulamin
i samodzielnie znajdÄ™.Pozdrawiam.M

To może po prostu najlepiej założyć jakieś dodatkowe konto np jak już wspomniałem oszczędnościowe (oczywiście jeżeli jest taka możliwość) i tam przelewać siostry pieniądze.
Co do zmiany banku to nie miałem wcale tego na myśli. Teraz można otworzyć dodatkowe konto (jak wspomniałem Alior/BGŻO) wchodząc na stronę internetową wypełniając dane i później robiąc przelew inicjujący - może zrobić to Twoja siostra będąc zagranicą a możesz to zrobić również Ty. Konto zostanie założone i tam będą przelewane pieniądze. Jak będzie trzeba z nich skorzystać to można je przelać do Waszego wspólnego konta w PKO BP albo wypłacić w okienku w rzeczonym Aliorze.

Data: 2012-01-07 15:42:06
Autor: Q
Nie ma w PKO BP subkont?
inny bank jest w tej chwili nie możliwa.Pracowniczka banku terminu "subkonto"
nie znała(?), posłużyła się inn± nazw±, niestety nie zapamiętałam. Przejrzałam

Rachunek (rachunek pomocniczy) vs rachunek glowny?

PS
lepiej zmien/"zmigruj" sobie konto na inteligo -
- bedziesz miala lepsze warunki i mozliwosc zakladania
tylu "subkont" ile chcesz.

Nie ma w PKO BP subkont?