Nie ma wolno艣ci bez bezdomno艣ci?

Data: 2013-06-05 01:15:39
Autor: the_foe
Nie ma wolno艣ci bez bezdomno艣ci?
W dniu 2013-06-04 13:06, A. Filip pisze:
To tak a propo jak dla mnie cep贸w prostych wciskaj膮cych godn膮 pokazowych
idiot贸w propagand臋 偶e *wszystkim* jest lepiej w RP3.

*Zdaniem solidaruch贸w* z艂膮 i sypi膮c膮 si臋 PRL mia艂o by艂o sta膰 na
emerytury po 30 latach pracy bez wzgl臋du na wiek (postulat 14 z
Sierpnia 1980) ale pono膰 cudownie rozwijaj膮c膮 si臋 RP3 nie sta膰 nawet na
utrzymywanie wieku emerytalnego.

wtedy ta emerytura to by艂o jakies 15USD obecnie minimalna to ponad 200. Az 10 x sie nie wzbogacilismy.

--
@foe_pl

Data: 2013-06-05 09:52:19
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Gierek rz膮dzi艂 10 lat. Wed艂ug twojej "metodologii" RP3 zaci膮ga d艂ugi
Gierka co ka偶de 3-4 lata.

--
A. Filip
W zimie nie po偶yczaj ubrania, a w lecie wachlarza.

Nie ma wolno艣ci bez bezdomno艣ci?