Nie ma wpłaty, choć jest wpłata

Data: 2019-10-24 01:03:17
Autor: Dawid Rutkowski
Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
Hmmm, może na początek poszukaj w trochę większym zakresie dat niż tylko "od daty transakcji do dziś" - bo chyba sprawa dość świeża.
I ew. "zmień widok" w ST - bo mBąk ostatnio "poprawiał" historię i możesz być tego ofiarą.
A najlepiej poszukaj w wyciągach, a nie w tej pasiasto-wyblakłej niedoróbce.

I jeszcze cross-check księgowości ze stanem konta oczywiście - bo może ta stówka jest na koncie, a nie ma jej tylko w historii.

Jak masz od klienta potwierdzenie przelewu, to jeszcze można spróbować w mBąku reklamacji. Szkoda, że klient nie współpracuje, mógłby komplementarnie u siebie reklamację złożyć - KIR naciskany z dwóch stron pewnie szybciej by wyjaśnił.

Data: 2019-10-24 10:19:54
Autor: Andrzej S
W dniu 2019-10-24 10:03, Dawid Rutkowski pisze:
[...]

Mam dostęp jedynie do historii (w wydruku pdf jest trochę obszerniejsza
informacja). 100-złotowych wpłat mam dużo, szukanie zmiany stanu konta
bez odbicia we wpisach historii to gra niewarta świeczki. Ale w
istotnych datach każdą wpłatę z historii obejrzałem.

Przeszukałem historię sporo wcześniej niż data transakcji. Ale od zera
nie dam rady.

Mam nieoficjalną pewność, że wpłaty nie ma.

Możesz mi podpowiedzieć, czy jest wiążąca forma zapytania o transakcję?
Niech sami znajdą albo powiedzą "nie na gębę" że takiej wpłaty nie było.

dziekuje i pozdr serd
--
A S

Data: 2019-10-24 03:27:20
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 24 października 2019 10:19:56 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:
> [...]

bez odbicia we wpisach historii to gra niewarta świeczki. Ale w
istotnych datach każdą wpłatę z historii obejrzałem.

O ja cię, mBąkowi naprawdę na łep padło, zlikwidowali "zmień widok"...
W "wydruku" nic ciekawszego nie znajdziesz, dlatego pisałem o _wyciągach_ - ale w sumie jak sam próbowałem je odszukać, to poległem.
Wie ktoś, gdzie je znaleźć?
Dopóki nie zamknąłem konta przeniesionego z oranżady to wysyłali mi do tego - ale tylko do tego, do innych nie - konta wyciąg mailem. Jeśli to jedyna metoda, to trzeba ich w tyłek kopnąć.

Przeszukałem historię sporo wcześniej niż data transakcji. Ale od zera
nie dam rady.

Nie no, nie od zera - powiedzmy od daty usługi ;>

Mam nieoficjalną pewność, że wpłaty nie ma.

Możesz mi podpowiedzieć, czy jest wiążąca forma zapytania o transakcję?
Niech sami znajdą albo powiedzą "nie na gębę" że takiej wpłaty nie było.

Złóż reklamację, dostaniesz odpowiedź na piśmie.

Bo to 100zł mogło się w wielu miejscach zawieruszyć.

Ale jeszcze raz - sprawdź, czy nie jest tak, że się zgubiło tylko w historii - czyli sprawdź, czy na koncie masz takie saldo, jakie wynika z księgowości.
Ew. włącz pokazywanie salda w historii i prześledź, czy każda operacja prawidłowo zwiększa/zmniejsza saldo - bo jak się jakaś nie pokazuje, to zmiana salda nie będzie odpowiadać wartości operacji.

Data: 2019-10-24 18:16:37
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-10-24, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

bez odbicia we wpisach historii to gra niewarta świeczki. Ale w
istotnych datach każdą wpłatę z historii obejrzałem.

O ja cię, mBąkowi naprawdę na łep padło, zlikwidowali "zmień widok"...

Przegapiłeś ostatnią zmianę :)
Po co Ci ten zmieniony widok, skoro na zwykłym możesz mieć wszystkie informacje?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Nie ma wpłaty, choć jest wpłata