Nie ma zbawienia poza Kościołem

Data: 2010-12-30 08:59:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Nie ma zbawienia poza Kościołem

WDUPEM sem to twoje "zbawinie", "rozgzesinie" i "wyświncinie" wsadź...!!!

Jus niedługo, a skońcy wom siem ten "dobrobyt wy WYPASIONE I NIEPRODUKTYWNE
NIEROBY, PASOżYTY i ZŁODZIEJE...!!!

Ludzie coroz monzejse som...!

PS - wcorej, jak z lokalnej debaty wrocołem, to psydrożnom kaplickem mocem
ciepluśkim łobscołem...
Zrestom, nieino jo - Burok to nawet piknom kupem tam uwalił...

Data: 2010-12-30 09:43:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-30 08:59, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

A może coraz bardziej ogłupieni przez wszechwładny konsumpcjonizm? W pogoni z chęcią wywyższenia się nad innych zapominają o Bogu. I dlaczego tak reagujesz na bardzo rozsądne słowa abc? - Sąsiad kupił lepszą furę od ciebie, - postawił większy dom?

Data: 2010-12-30 10:03:10
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

pogoni z chęcią wywyższenia się nad innych zapominają o Bogu. I dlaczego

tak reagujesz na bardzo rozsądne słowa abc?

Rozsondne...!?

- moze dlo ciebie JAMDRYSIE, bojo w krasnoludki, smerfy, wrużki, carownikuw,
mahometuw i inksych boguw NIEWIEżEM...!!!

JO CHOBEM XXI-go WIEKU JEZEM...!!!

Jak cisiem w średniowiecu zyć podobo, tosem zyj, ino NIENAżUCEJ TEGO INKSYM...!!!

A tymbardzij nieprubuj bazować na dutkach inksych...!!!

PS - i niewypowiadej siem ło kapituliźmie, boś mentalnościom w jepoce FEŁDALNEJ
jest...!

Data: 2010-12-30 18:09:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-30 10:03, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Tak, rozsądne - bo apelują do rozsądku. My wszyscy dziczejemy w tych miastach i od tego postępu. I jak najwięcej takich głosów rozsądku jest jak najbardziej na miejscu.

Jak cisiem w średniowiecu zyć podobo, tosem zyj, ino NIENAżUCEJ TEGO INKSYM...!!!

Myślę że jesteś trochę zdegenerowanym przez miasto facetem który myśli że ma monopol na prawdę. Proponuje wyjechać choć czasem w plener, w jakieś odludne miejsce..  Najlepiej na pustynię, w Izraelu czy gdziekolwiek indziej nie szlajać sie po nocnych klubach, a wypożyczyć Jeepa i wyjechać samotnie na pustynię. I spędzić na niej noc. Może doznasz olśnienia, gdy usłyszysz to brzmienie ciszy, gdy zobaczysz te gwiazdy wiszące nad głową , może wtedy zrozumiesz że ten cały wyścig szczurów po zaszczyty którymi się kierują ludzie XXI-ego wieku, ta chęć górowania nad innymi jest głupia wobec potęgi stwórcy.

A tymbardzij nieprubuj bazować na dutkach inksych...!!!

PS - i niewypowiadej siem ło kapituliźmie, boś mentalnościom w jepoce FEŁDALNEJ
jest...!

Feudalizm  nadal trwa, przybrał tylko trochę łagodniejszą formę. Do Równości Wolności i Braterstwa jeszcze mamy daleko.

Data: 2010-12-30 10:25:51
Autor: Antenka
On 30 Gru, 18:09, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Rozsondne...!?

> - moze dlo ciebie JAMDRYSIE, bojo w krasnoludki, smerfy, wru ki, carownikuw,
> mahometuw i inksych boguw NIEWIE EM...!!!

> JO CHOBEM XXI-go WIEKU JEZEM...!!!

Tak, rozs dne - bo apeluj do rozs dku. My wszyscy dziczejemy w tych
miastach i od tego post pu. I jak najwi cej takich g os w rozs dku jest
jak najbardziej na miejscu.

> Jak cisiem w redniowiecu zy podobo, tosem zyj, ino NIENA UCEJ TEGO INKSYM...!!!

My l e jeste troch zdegenerowanym przez miasto facetem kt ry my li
e ma monopol na prawd . Proponuje wyjecha cho czasem w plener, w
jakie odludne miejsce..  Najlepiej na pustyni , w Izraelu czy
gdziekolwiek indziej nie szlaja sie po nocnych klubach, a wypo yczy
Jeepa i wyjecha samotnie na pustyni . I sp dzi na niej noc. Mo e
doznasz ol nienia, gdy us yszysz to brzmienie ciszy, gdy zobaczysz te
gwiazdy wisz ce nad g ow , mo e wtedy zrozumiesz e ten ca y wy cig
szczur w po zaszczyty kt rymi si kieruj ludzie XXI-ego wieku, ta ch
g rowania nad innymi jest g upia wobec pot gi stw rcy.

> A tymbardzij nieprubuj bazowa na dutkach inksych...!!!

> PS - i niewypowiadej siem o kapituli mie, bo mentalno ciom w jepoce FE DALNEJ
> jest...!

Feudalizm  nadal trwa, przybra tylko troch agodniejsz form . Do
R wno ci Wolno ci i Braterstwa jeszcze mamy daleko.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Jadrysiu, jesteś filozofem! :-) Brawo! Nie wiem czy przeczytałeś
"Fides et Ratio" JPII, ale widzę, że Pan Bóg wiedział po co dał Ci
rozum ;-). bo :

"Wiara i rozum (Fides et ratio) są jak dwa skrzydła, na których duch
ludzki unosi się ku kontemplacji prawdy. Sam Bóg zaszczepił w ludzkim
sercu pragnienie poznania prawdy, którego ostatecznym celem jest
poznanie Jego samego, aby człowiek -- poznając Go i miłując -- mógł
dotrzeć także do pełnej prawdy o sobie".

( Wstęp do encykliki "FIDES ET RATIO" - Jan Paweł II)
Antenka

P.s. Któż może lepiej znać gwieździste, letnie niebo od Ciebie...

Data: 2010-12-30 19:33:54
Autor: Panslavista
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:bae107f9-0af6-450b-9259-ab97169de902i17g2000vbq.googlegroups.com...

P.s. Któż może lepiej znać gwieździste, letnie niebo od Ciebie...

Leży na dowolnie wybranym boku?
A zimą grusza nie zasłania...

Data: 2010-12-30 15:10:36
Autor: Antenka
On 30 Gru, 19:33, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

P.s. Któż może lepiej znać gwieździste, letnie niebo od Ciebie....

Leży na dowolnie wybranym boku?
A zimą grusza nie zasłania...

Nic nie powiem :-X

Antenka

Data: 2010-12-30 22:26:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-30 19:25, Antenka pisze:

[...]

No jeżeli mielibyśmy się trzymać definicji pojęcia filozof, to faktycznie nim jestem;-) . Miłuję mądrość, uwielbiam wręcz prawdę:-) .

Nie, niestety nie miałem jeszcze okazji przeczytać tego  dzieła Jana Pawła II. Choć wiele o nim słyszałem.

Pozdrawiam:-)

--
jadryś

Nie ma zbawienia poza Kościołem