Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną

Data: 2019-08-13 10:59:50
Autor: boukun
Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną
Będzie lista lotów Beaty Szydło, Ewy Kopacz i Donalda Tuska

Afery samolotowej ciąg dalszy. - Mam nadzieję, że dzisiaj wieczorem uda się nam opublikować już pełną listę lotów premier Szydło. W kolejnych dniach myślę, że opublikujemy również - ze względu na to zainteresowanie - listę lotów premier Kopacz i premiera Tuska - mówił w radiowej Jedynce minister Michał Dworczyk.

Loty VIP-ów cały czas na celowniku mediów. Sprawa wydaje się nie mieć końca. Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michał Dworczyk zapowiada publikację wszystkich lotów kolejnych premierów. Chodzi tu oczywiście o Beatę Szydło, ale także Ewę Kopacz i Donalda Tuska.

- Parlamentarzyści PO chcą - mam wrażenie - wykorzystać sprawę lotów jako rodzaj paliwa politycznego, wzbudzić tym emocje wśród wyborców. Wydaje mi się, tak interpretuję tę postawę jako brak pozytywnej propozycji programowej. Wolałbym, żebyśmy w czasie kampanii wyborczej rozmawiali o konkretnych programach gospodarczych, społecznych, wszelkich innych, ale chyba w tej dziedzinie parlamentarzyści PO zbyt wiele do zaprezentowania nie mają - mówił w radiowej Jedynce minister Michał Dworczyk.

Według Dworczyka "walka polityczna jest czymś normalnym w demokracji, jednak nie powinno się przekraczać pewnych granic, straszyć obywateli, wywoływać niepokoju, zwłaszcza jeżeli nie ma do tego żadnych przesłanek".

Przypomnijmy, że sprawa lotów najważniejszych osób w państwie rozpoczęła się od marszałka Marka Kuchcińskiego. Wywołał on powszechne oburzenie, kiedy opinia publiczna dowiedziała się, że latał rządowym samolotem ze swoją rodziną. Później okazało się, że na pokład zabierał też innych polityków PiS i ich rodziny.

Po ogłoszeniu rezygnacji przez marszałka Jarosław Kaczyński zwrócił także uwagę na loty Donalda Tuska. - Trzeba się tym bardzo poważnie zająć. My też się tym zajmiemy - powiedział.

https://wiadomosci.wp.pl/bedzie-lista-lotow-beaty-szydlo-ewy-kopacz-i-donalda-tuska-6413007840896641a

erek
4 min. temu

Jak wszystko to WSZYSTKO i każdy sobie oceni, totalna chce być bezkarna bo to już niby było a nie przewidzieli że sami sobie mogą strzelić !!!!

szrek
4 min. temu

A co Wy myślicie ze ludzie nie pamiętają jak PO latalo! Latalo i to kilka razy wiecej niz PiS

realista
5 min. temu

Bardzo dobrze że będą również listy lotów Tuska o Kopacz, niech społeczeństwo się dowie jak było naprawdę za ich rządów, ile pieniędzy przeznaczono na rodzinne wycieczki, zwykła hipokryzja, aby nie powiedzieć dosadniej.

ala
6 min. temu

Skoro rozliczać, to uczciwie, wszystkich, nie ma świętych krów i jak najbardziej POprzednio rządzących. Dzisiejsza oPOzycja próbuje zastosować prawo Kalego ale niestety, prawo musi być jednakowe dla wszystkich. Mam nadzieję, że POprzednio rządzący także zostaną rozliczeni i zwrócą pieniądze tak jak w przypadku Marszałka Kuchcińskiego. Tego wymaga uczciwość.

Data: 2019-08-13 04:10:50
Autor: Bruno Brunowski
Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną
A to się Becia musiała nalatać, skoro jeszcze raz trzeba publikować listę lotów Tuska i Kopacz. Tym razem opublikują bez lotów anulowanych?

--
Bruno

Data: 2019-08-13 08:55:59
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 13:10:51 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A to się Becia musiała nalatać, skoro jeszcze raz trzeba publikować listę lotów Tuska i Kopacz. Tym razem opublikują bez lotów anulowanych?

-- Bruno

Znaczy Tusek anulował loty?
Powinno się liczyć jak lot odbyty, gdyż albowiem ponieważ
peło mówiła: "tam zastępy ludzi przygotowują lot" co generuje koszta.

Chcieliśta, to mata. I jak tu przypierdolić pisowi nie ruszając przy okazji peło? Nie da się!:)

I powtórka:
W obronie Donalda Tuska stają też politycy PiS. - Jestem przeciwnikiem robienia
z państwa dziadostwa. Za to zamieszanie z lataniem rejsowymi samolotami
odpowiadają medialni doradcy premiera. Idiotyczne deklaracje o oszczędzaniu na
podróżach i szopki z lataniem z przesiadkami do USA to ich pomysły. Premier
niepotrzebnie ich posłuchał. Sytuacja, gdy teraz okazuje się, że lata do domu
rządowymi samolotami, musi być dla niego ambarasująca - mówi tvp.info poseł PiS
Joachim Brudziński."
http://wiadomosci.onet.pl/1882707,11,tusk_lata_do_domu_rzadowymi_samolotami,item.html

Aj,gdyby nie internety.... a tak! Jest, zachowało się na usenecie..
To z czasów jak żeśta bronili Donka przed  pisoskimi atakami..

Data: 2019-08-13 09:40:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 17:56:00 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

Powinno się liczyć jak lot odbyty, gdyż albowiem ponieważ
peło mówiła: "tam zastępy ludzi przygotowują lot" co generuje koszta.

Koszty generują przede wszystkim te loty, które są organizowane w czasie ekspresowym poniżej 48 godzin. Instrukcja HEAD mówi wyraźnie: "6. Informacja o locie z najważniejszymi osobami w państwie jest składana:
1) z wyprzedzeniem nie krótszym niż 48 godzin przed lotem krajowym;"

Przy takim wyprzedzeniu można wszystko na spokojnie przygotować bez ściągania ludzi po nocach i pracy w nadgodzinach.

--
Bruno

Data: 2019-08-13 13:48:47
Autor: Runt
Nie ma tego, co by PiS bokiem nie wyszło
W dniu 2019-08-13 o 10:59, boukun pisze:
Będzie lista lotów Beaty Szydło, Ewy Kopacz i Donalda Tuska

No patrz świniopasie. Kuchciński szedł w zaparte a PiS nie chciał opublikować listy podniebnego podkarpackiego AirTaxi, a tu prosze nikt nie prosi a PiS będzie publikować jakieś listy. Czy opublikuje również podróze samochodowe pozostałych aktualnie będących przy korycie czy któryś z posłów PO zmusi ich do tego?

Powiedzcie no boukun jak to jest z ta dobrą zmianą?

Czy nie wygląda to tak:

my (PiS) kradniemy bo oni (PO) wcześniej kradli"?

Dostrzegacie to swoim czujnym rewolucyjnym okiem?

Na czym polega ta "dobra zmiana"?

Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

--
Runt

Data: 2019-08-13 15:12:10
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Mathieu
4 godziny temu

Bezsilny skowyt peowców - bezcenne.

Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną