Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną

Data: 2019-08-13 08:55:59
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 13:10:51 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A to się Becia musiała nalatać, skoro jeszcze raz trzeba publikować listę lotów Tuska i Kopacz. Tym razem opublikują bez lotów anulowanych?

-- Bruno

Znaczy Tusek anulował loty?
Powinno się liczyć jak lot odbyty, gdyż albowiem ponieważ
peło mówiła: "tam zastępy ludzi przygotowują lot" co generuje koszta.

Chcieliśta, to mata. I jak tu przypierdolić pisowi nie ruszając przy okazji peło? Nie da się!:)

I powtórka:
W obronie Donalda Tuska stają też politycy PiS. - Jestem przeciwnikiem robienia
z państwa dziadostwa. Za to zamieszanie z lataniem rejsowymi samolotami
odpowiadają medialni doradcy premiera. Idiotyczne deklaracje o oszczędzaniu na
podróżach i szopki z lataniem z przesiadkami do USA to ich pomysły. Premier
niepotrzebnie ich posłuchał. Sytuacja, gdy teraz okazuje się, że lata do domu
rządowymi samolotami, musi być dla niego ambarasująca - mówi tvp.info poseł PiS
Joachim Brudziński."
http://wiadomosci.onet.pl/1882707,11,tusk_lata_do_domu_rzadowymi_samolotami,item.html

Aj,gdyby nie internety.... a tak! Jest, zachowało się na usenecie..
To z czasów jak żeśta bronili Donka przed  pisoskimi atakami..

Data: 2019-08-13 09:40:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 17:56:00 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

Powinno się liczyć jak lot odbyty, gdyż albowiem ponieważ
peło mówiła: "tam zastępy ludzi przygotowują lot" co generuje koszta.

Koszty generują przede wszystkim te loty, które są organizowane w czasie ekspresowym poniżej 48 godzin. Instrukcja HEAD mówi wyraźnie: "6. Informacja o locie z najważniejszymi osobami w państwie jest składana:
1) z wyprzedzeniem nie krótszym niż 48 godzin przed lotem krajowym;"

Przy takim wyprzedzeniu można wszystko na spokojnie przygotować bez ściągania ludzi po nocach i pracy w nadgodzinach.

--
Bruno

Nie ma złego, co by PiS na dobre nie wyszło - czyli geniusz Kaczyński szachuje totalną