Nie macie marze??

Data: 2011-02-24 13:07:55
Autor: raff
Nie macie marze??

"Złota Rybka" <zlota.rybka@akwarium.org> wrote in message news:4d663d5a$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Czy się ich wstydzicie?

Srebrna Rybka

Tak. Ja chce Jessikę Biel. Ewentualnie moze byc Halle Berry. Masz czas do poniedzialku.

R.

Data: 2011-02-24 13:38:07
Autor: Złota Rybka
Nie macie marze??

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ik5hn2$aoj$1news.onet.pl...

[...]

Musisz umyć ręce!

Srebrna Rybka

Data: 2011-02-24 14:01:05
Autor: Złota Płetwa
Nie macie marze??
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Tak. Ja chce Jessikę Biel. Ewentualnie moze byc Halle Berry. Masz czas do poniedzialku.

Dobrze. Ale teraz na Jessike i Halle zglosilo akces 1.221 osob. Musisz poczekac
jakies 610 dni.

W zamian proponuje ci: Tomasza Jacykowa. Jutro rano bedzie w twoim łozku.

DO USŁUG I SŁUŻE

ZŁOTA PŁETWA

Data: 2011-02-24 14:22:05
Autor: raff
Nie macie marze??

"Złota Płetwa" <złotapletwa@onet.pl> wrote in message news:4d665711$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, idz z tym do Grzesia. Nie Zlota Rybka, tylko plastikowa podroba.

R.

Data: 2011-02-24 14:34:00
Autor: Złota Rybka
Nie macie marze??

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ik5m25$rlh$1news.onet.pl...

[...]

Umyłeś już łapki? Wy kierowcy zawsze macie je takie brudne!

Srebrna Rybka ze złotą płetwą

Nie macie marze??