Nie maluję jajek

Data: 2012-04-04 10:14:35
Autor: boukun
Nie maluję jajek
Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...
Aż wstyd mi, za mój naród...

Dajmy systemowi zdechnąć...

boukun

Data: 2012-04-04 11:06:52
Autor: leszek niewiadomski
Nie maluję jajek
Am 04.04.2012 10:14, schrieb boukun:
Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...
Aż wstyd mi, za mój naród...

Dajmy systemowi zdechnąć...

boukun

Wystarczy od czasu do czasu dobrze umyc. Ale o system bym dbal, zeby byl sprawny, bo moze sie przydac. ;-)
ln.

Data: 2012-04-04 14:26:44
Autor: MH
Nie maluję jajek
A co robisz z kiełbachą? :)))

MH

Data: 2012-04-04 16:12:17
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
boukun napisał:

Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...

Te "święta" w swej infantylności są wyjątkowo popier... Ja rozumiem by na wzór naszych przodków świętować równonoc wiosenną,
odradzanie się przyrody.

Ale wplatanie w to żydowskiej mitologii o jakimś fruwającym rebe to już
lekka przesada.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 14:33:49
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
boukun napisał:

> [...]

Te "święta" w swej infantylności są wyjątkowo popier...

Ale wplatanie w to żydowskiej mitologii o jakimś fruwającym rebe to już

ale wyznawcow  satanizmu popierasz bo on jest nieinfantylny i generalnie OK? Skoro Bog nie istnieje, to dlaczego wierzycie w szatana?

Data: 2012-04-04 18:16:54
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek

boukun napisał:

[...]

Ale ja niewierzący jestem.

Data: 2012-04-04 16:23:06
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Obserwator napisał:

OK?

Ale ja niewierzący jestem.

przede wszytkim niewiarygodny jestes i infantylnie klamiesz...

Data: 2012-04-04 16:37:06
Autor:
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Ale ja niewierzący jestem.

niewierzacy (ateista) nie bedzie jawnie popieral satanistow piszacych na tej grupie i pial z zachwytu nad serwowanym na tej grupie klamstwem oraz popieral
oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie zachowac neutralnie i niestety zgodnie z zasadami etyki i moralnosci, ktora
wyznaja wierzacy chrzescijanie. Normalny ateista nie jest dzikusem i wyznawca relatywizmu etycznego i moralnego. Ateizm nie wyklucza etyki i moralnosci wlasnie chrzescijanskiej. --

Data: 2012-04-04 16:41:37
Autor: Obserwator
agresji - sorry

Data: 2012-04-04 18:42:24
Autor: Leprechaun
agresji - sorry

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlhtk1$lri$1inews.gazeta.pl...

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Te, pdoać link do twoich chamskich agresji? No to "szarap" !

BomBel

Data: 2012-04-04 18:46:21
Autor: Grzegorz Z.
agresji - sorry
Obserwator napisał:

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Zdecyduj się na jeden nick.

Data: 2012-04-04 16:53:37
Autor: Obserwator
agresji - sorry
Obserwator napisał:

Zdecyduj się na jeden nick.

mam jeden nick w przeciwienstwie do ciebie. Mam znowu je przytoczyc?
Masz ich od cholery na tej grupie, albo jestes psychiczny, albo pracujesz w sieci jako dezinformator.

W kazdym razie normalne to na pewno nie jest, bo robisz to od wielu lat.

Data: 2012-04-04 16:54:06
Autor: Obserwator
agresji - sorry

Data: 2012-04-04 19:38:59
Autor: Grzegorz Z.
agresji - sorry

Obserwator napisał:

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Zdecyduj się na jeden nick.

mam jeden nick w przeciwienstwie do ciebie. Mam znowu je przytoczyc?

Przecież poprzedni post napisałeś jako "fajny.d.arzbor"

Masz ich od cholery na tej grupie, albo jestes psychiczny, albo pracujesz w sieci jako dezinformator.

Przytocz więc te moje wszystkie nicki.

Data: 2012-04-04 18:44:26
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
[...]

Skąd wniosek że powinien?

Data: 2012-04-04 16:56:45
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > > >> >> Ale ja niewierzący jestem.
> grupie i pial z zachwytu nad serwowanym na tej grupie klamstwem oraz
popieral
> oficjalnie agresji i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie > zachowac neutralnie Skąd wniosek że powinien?
 a skad wniosek, ze nie powinien?

Data: 2012-04-04 19:39:40
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
Obserwator napisał:

[...]

Bo nie ma takiego obowiązku?

Data: 2012-04-04 18:40:51
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

Obserwator napisał:

[...]

Olej tego durnia! To dwulicowy fałszywy typ z rosyjskimi skłonnościami.

BomBel

Data: 2012-04-04 18:40:05
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

Obserwator napisał:

> [...]

Ale ja niewierzący jestem.

przede wszytkim niewiarygodny jestes i infantylnie klamiesz...

Paprzcie, patrzcie, wiarygodny się odezwał! K..wa, człowieku - zrób sobie baranka obłudny typie.

BomBel

Data: 2012-04-04 18:39:11
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

boukun napisał:

[...]

Ja też nie wierzę w te bajki i wcale mi z tego powodu nie jest przykro ale przy wilelkanocnym stole jajeczkiem się stukam. Tradycja taka.  ;)

BomBel

Data: 2012-04-04 22:32:45
Autor: jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-04 10:14, boukun pisze:
Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...
Aż wstyd mi, za mój naród...

Dajmy systemowi zdechnąć...

boukun

Już jeden system wykończyłeś, ramię w ramię z Adamem M. Bronisławem G. i Lechem W. Teraz chcesz się rozprawiać z Polską tradycją? No cóż, pewnie znowu masz sojusznika w Adamie...

Data: 2012-04-04 22:48:01
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
jadryś napisał:

[...]

A niby co takiego dobrego jest w tej konkretnie "polskiej tradycji" że nie
warto się z nią rozprawić?

Przecież te wszystkie "święta" - boże narodzenie, wielkanoc, walentynki a
nawet święto zmarłych - tak naprawdę tylko nabijają kabzę kapitalistom.

Data: 2012-04-05 21:51:42
Autor: jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-04 22:48, Grzegorz Z. pisze:

[...]

One, i tylko one scalają Polaków jako jedno społeczeństwo.

Ale są miłym przerywnikiem w szarej codzienności.

Data: 2012-04-04 23:36:56
Autor: boukun
Nie maluję jajek

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jlib5g$vm5$1node2.news.atman.pl...
[...]

System mamy wciąż ten sam talmudysto, za sprawą zbrodniarza Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2012-04-05 21:51:35
Autor: jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-04 23:36, boukun pisze:

[...]

To dlaczego do pewnego okresu czasu miałem swobodny dostęp do jezior i lasów, a dzisiaj już nie? To dlaczego do pewnego okresu czasu w gazetach były ogłoszenia - "zatrudnię" a teraz "dam pracę"?? Ty naprawdę nie widzisz zmian których wspólnie z Wałęsą i Geremkiem jesteś ojcem?

Data: 2012-04-06 02:13:16
Autor: boukun
Nie maluję jajek

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jlkt4b$md4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie pierdol wierszy, bo dziś nie pierwszy... Wałęsa i Geremek to ludzie zbrodniarza Jaruzelskiego, nas, Polaków Jaruzelski spacyfikował i wygnał na banicję... i potem z tymi dwoma okradł w 1989 roku Polskę i Polaków...

boukun

Data: 2012-04-06 09:14:29
Autor: Jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-06 02:13, boukun pisze:

[...]

Dlaczego wy wszyscy nie chcecie wziąć odpowiedzialności za to co zrobiliście? Dlaczego Wałęsa cały czas pieprzy że nie " o take Polskę" walczył, dlaczego ty swoimi grzechami próbujesz obarczać innych? Dlaczego wreszcie nie spotkałem członka "S" który byłby dumny z wygranej z pseudokomuną?

Data: 2012-04-07 04:03:45
Autor: boukun
Nie maluję jajek

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jlm59n$u1p$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jakimi grzechami głupku? Dlaczego ze zbrodniarza Jaruzelskiego próbujesz prymitywnie robić niewiniątko? Dlaczego jesteś taki głupi? Nie mieszaj prymitywie żydowskiej Solidarności, Kiszczakowsko-Jaruzelskiej, z polską Solidarnością narodu polskiego, którą ten zbrodniarz Jaruzelski napadł i spacyfikował w brutalny sposób 13 grudnie 1981 roku i zdelegalizował... Polska Solidarność się już nigdy nie odrodziła, została przez bydlaka brutalnie zniszczona...

boukun

Data: 2012-04-07 11:05:51
Autor: jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-07 04:03, boukun pisze:

[...]

Czego ty durniu do kwadratu próbujesz przypisać Jaruzelskiemu swoje winy? Spacyfikował!!!? On was warchoły powinien na Sybir zesłać.. Pewnie do dzisiaj bym mógł się cieszyć wolnością w swoim kraju gdyby was w taki czy inny sposób pozbył się z kraju. To przez bydło z "S" ja teraz nie mam gdzie zbierać grzybów i łowić ryb.. Zachciało się debilom obalać komunę, na na samych siebie bat kręcić... (xxx)

Data: 2012-04-08 03:44:26
Autor: boukun
Nie maluję jajek

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jlp01k$i4f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko, że Polska debilu była wolna tylko  od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, ale ten zbrodniarz Jaruzelski pamiętnego 13 grudnia Polskę zniewolił i tak do dziś... Moją winą było to, że byłem za młody i nie miałem karabinu i wina polskich robotników taka, że nie zastrzelili go jak Causescu... Od 13 grudnia 1981 roku spacyfikowany polski naród już na nic nie miał wpływu...

To ta menda oddałą żydowskiej wyselekcjonowanej przez SB jaszejce Polskę w pacht w 1989 roku i stanęła na czele rozkradania kraju! Faktów nie da się zaprzeczyć... To przez niego..., zachciało mu się "obalać" komunę...

boukun

Data: 2012-04-09 09:41:57
Autor: Jadryś
Nie maluję jajek
W dniu 2012-04-08 03:44, boukun pisze:

[...]

Polska ty durniu patentowany była wolna od 45go roku.. Dopóki debile tobie podobni nie dali się zmanipulować propagandzie imperialistów i wznosić rebelii sterowanej z zagranicy.. Z każdym rzuconym przez ciebie i tobie podobnym imbecylom przeciętny Polak tracił swoją wolność w tym kraju. Wielka szkoda że Jaruzelski nie rozprawił się z wami bardziej zdecydowanie.

Data: 2012-04-09 13:00:29
Autor: boukun
Nie maluję jajek

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jlu3sa$qb2$2node2.news.atman.pl...
[...]

Od 1944 roku baranie, to rządziło w Polsce potomstwo NKWD, tylko od czasu Gomułki, starano się spod tego jarzma uwolnić, niestety, przez zbrodniarza Jaruzelskiego, ci potomkowie nadal rządzą... To ten zbrodniarz Jaruzelski oddał Polskę na tacy imperjalistom z zachodu i wschodu, ot tak, z własnej, nie przymuszonej woli...

Błędem Polaków było, że nie było rozwiązania rumuńskiego, nie byłoby dzisiaj u władzy potomków NKWD i żadnych innych komuchów, rozliczono by się jak w innych krajach z bandziorami i oprawcami, jak Jaruzelski i Kiszczak i Polską rządzili by niezależni, niepodlegli Polacy...

boukun

Data: 2012-04-06 06:43:49
Autor: stevep
Nie maluję jajek
Dnia 05-04-2012 o 21:51:35 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie łowiłeś w Arłamowie, albo na Mazurach, gdzie płot ogradzający  ośrodek rządowy ciągnął się kilometrami.
--
stevep

Data: 2012-04-05 06:35:23
Autor: stevep
Nie maluję jajek
Dnia 04-04-2012 o 10:14:35 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...
Aż wstyd mi, za mój naród...

Dajmy systemowi zdechnąć...

boukun

Nie pogrązaj się i tak wiemy, że jesteś bez jaj.
--
stevep

Data: 2012-04-07 20:58:47
Autor: pluton