Nie maluję jajek

Data: 2012-04-04 16:12:17
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
boukun napisał:

Nie kupuję jajek, nie maluję pisanek, nie obchodzę żydowskich świąt...

Skończyłemk juz dawno z idiotyzmem...

Te "święta" w swej infantylności są wyjątkowo popier... Ja rozumiem by na wzór naszych przodków świętować równonoc wiosenną,
odradzanie się przyrody.

Ale wplatanie w to żydowskiej mitologii o jakimś fruwającym rebe to już
lekka przesada.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 14:33:49
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
boukun napisał:

> [...]

Te "święta" w swej infantylności są wyjątkowo popier...

Ale wplatanie w to żydowskiej mitologii o jakimś fruwającym rebe to już

ale wyznawcow  satanizmu popierasz bo on jest nieinfantylny i generalnie OK? Skoro Bog nie istnieje, to dlaczego wierzycie w szatana?

Data: 2012-04-04 18:16:54
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek

boukun napisał:

[...]

Ale ja niewierzący jestem.

Data: 2012-04-04 16:23:06
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Obserwator napisał:

OK?

Ale ja niewierzący jestem.

przede wszytkim niewiarygodny jestes i infantylnie klamiesz...

Data: 2012-04-04 16:37:06
Autor:
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Ale ja niewierzący jestem.

niewierzacy (ateista) nie bedzie jawnie popieral satanistow piszacych na tej grupie i pial z zachwytu nad serwowanym na tej grupie klamstwem oraz popieral
oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie zachowac neutralnie i niestety zgodnie z zasadami etyki i moralnosci, ktora
wyznaja wierzacy chrzescijanie. Normalny ateista nie jest dzikusem i wyznawca relatywizmu etycznego i moralnego. Ateizm nie wyklucza etyki i moralnosci wlasnie chrzescijanskiej. --

Data: 2012-04-04 16:41:37
Autor: Obserwator
agresji - sorry

Data: 2012-04-04 18:42:24
Autor: Leprechaun
agresji - sorry

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlhtk1$lri$1inews.gazeta.pl...

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Te, pdoać link do twoich chamskich agresji? No to "szarap" !

BomBel

Data: 2012-04-04 18:46:21
Autor: Grzegorz Z.
agresji - sorry
Obserwator napisał:

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Zdecyduj się na jeden nick.

Data: 2012-04-04 16:53:37
Autor: Obserwator
agresji - sorry
Obserwator napisał:

Zdecyduj się na jeden nick.

mam jeden nick w przeciwienstwie do ciebie. Mam znowu je przytoczyc?
Masz ich od cholery na tej grupie, albo jestes psychiczny, albo pracujesz w sieci jako dezinformator.

W kazdym razie normalne to na pewno nie jest, bo robisz to od wielu lat.

Data: 2012-04-04 16:54:06
Autor: Obserwator
agresji - sorry

Data: 2012-04-04 19:38:59
Autor: Grzegorz Z.
agresji - sorry

Obserwator napisał:

oficjalnie agresii i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie

Zdecyduj się na jeden nick.

mam jeden nick w przeciwienstwie do ciebie. Mam znowu je przytoczyc?

Przecież poprzedni post napisałeś jako "fajny.d.arzbor"

Masz ich od cholery na tej grupie, albo jestes psychiczny, albo pracujesz w sieci jako dezinformator.

Przytocz więc te moje wszystkie nicki.

Data: 2012-04-04 18:44:26
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
[...]

Skąd wniosek że powinien?

Data: 2012-04-04 16:56:45
Autor: Obserwator
Nie maluję jajek
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:

> Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): > > >> >> Ale ja niewierzący jestem.
> grupie i pial z zachwytu nad serwowanym na tej grupie klamstwem oraz
popieral
> oficjalnie agresji i inwektyw pod adresem wierzacych. Ateista stara sie > zachowac neutralnie Skąd wniosek że powinien?
 a skad wniosek, ze nie powinien?

Data: 2012-04-04 19:39:40
Autor: Grzegorz Z.
Nie maluję jajek
Obserwator napisał:

[...]

Bo nie ma takiego obowiązku?

Data: 2012-04-04 18:40:51
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

Obserwator napisał:

[...]

Olej tego durnia! To dwulicowy fałszywy typ z rosyjskimi skłonnościami.

BomBel

Data: 2012-04-04 18:40:05
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

Obserwator napisał:

> [...]

Ale ja niewierzący jestem.

przede wszytkim niewiarygodny jestes i infantylnie klamiesz...

Paprzcie, patrzcie, wiarygodny się odezwał! K..wa, człowieku - zrób sobie baranka obłudny typie.

BomBel

Data: 2012-04-04 18:39:11
Autor: Leprechaun
Nie maluję jajek

boukun napisał:

[...]

Ja też nie wierzę w te bajki i wcale mi z tego powodu nie jest przykro ale przy wilelkanocnym stole jajeczkiem się stukam. Tradycja taka.  ;)

BomBel

Nie maluję jajek