"Nie mam czasu "!!.

Data: 2009-05-18 14:50:24
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.
Tak odpowiedzial kandydujacy do europarlementu z PO lekarz-hirurg  pacjentce nowotworem . "Prosze przyjsc za miesiac , kiedy bedzie po wyborach , teraz nie mam czasu bo kandyduje do PE " .
Pacjentka poszla do innego lekarza prywatnie i pozbyla sie nowotworowej narosli .
Tu oczytujemy prawdziwy  obraz i mentalnosc politykow i lekarzy oraz jakie sa ich priorytety !.
Oczywiscie tzw. Izba Lekarska , nie tylko nie zabierze mu [prawa wykjonywania zawodu ale nawet nie bedzie miala nic do zarzucenia konowalowi ..

cyc

Data: 2009-05-18 07:00:48
Autor: pistacjusz
"Nie mam czasu "!!.
On 18 Maj, 14:50, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]
.

cyc

To na pewno nasz Zenuś.

Data: 2009-05-18 15:02:43
Autor: Andrzej Adam Filip
"Nie mam czasu "!!.
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

[...]

Link jest?

Niech język twój nie wyprzedza myśli.
  -- Chilon ze Sparty, (IV w. p.n.e.)

Data: 2009-05-18 15:32:30
Autor: mkarwan
"Nie mam czasu "!!.
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:sgvtyjqi78tim.huge.strangled.net...
[...]

Link u niego?
Chyba Ĺźartujesz.
Przyśni mu się czasem coś więc pisze.
Ciekawe czy to sny w pijanym czy trzeĹşwym widzie?

Data: 2009-05-18 15:43:48
Autor: Andrzej Adam Filip
"Nie mam czasu "!!. [GW-Częstochowa: lekarz, kandydat z listy PO, Kazimierz Pankiewicz]
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

I udało ci się mnie *sprowokować* do uzupełnienia "*obrzydliwego* lenia"
wynikiem krĂłtkiego wyszukania:

http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,6617718,Lekarz_odsyla_pacjentke__bo_ma_eurowybory.html
<cytat>
  Lekarz odsyła pacjentkę, bo ma eurowybory
  Joanna Skiba
  2009-05-17, ostatnia aktualizacja 2009-05-17 21:54
  - Nie mogę zrobić zabiegu. Nie mam czasu, właśnie zacząłem kampanię
  wyborczą - oznajmił pacjentce lekarz, kandydat do europarlamentu z
  listy PO, Kazimierz Pankiewicz. I kazał kobiecie wrĂłcić za miesiąc -
  po wyborach.
</cytat> --
Bóg znajduje niskie gałęzie dla ptaków nie umiejących latać
  -- Przysłowie kurdyjskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-19 09:16:32
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guroj7$r58$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Chyba żartujesz.
Przyśni mu się czasem coś więc pisze.
Ciekawe czy to sny w pijanym czy trzeźwym widzie?

makarwan slynie z lenistwa a wiedze czerpie tylo z podawanych tutaj linkow !.
Nie zapokoje Twojej ciekawosci i nie podam linka . Czytaj mkarwan cos wiecej niz tylko ND  bos glupi  a czytanie moze ten stan nieco zlagodzic !.

cyc

Data: 2009-05-18 15:40:55
Autor: MH
"Nie mam czasu "!!.

Tu oczytujemy prawdziwy  obraz i mentalnosc politykow i lekarzy oraz jakie sa ich priorytety !.

I właśnie z tego powodu mam eurowybory głęboko w DUPIE !!

MH

Data: 2009-05-18 17:24:39
Autor: boukun
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gurlja$8kl$1news.onet.pl...
[...]

To samo mi teściowa powiedziała ostatnio, co spotkało jej sąsidakę. Dosłownie tak samo lekarka potraktowała pacjętkę, odmówiła jej zabiegu, jakiegoś badanie usg, choć ta miała bóle, bo jej się limit z funduszu skończył. Pacjętka pojechała do Wrocławia i się dowiedziała, że ma krwiaka i jest już po operacji...

oto kapitalizm... o take Polskę walczyli...

boukun

Data: 2009-05-18 17:47:31
Autor: awe
"Nie mam czasu "!!.
To wszystko cycu przez ten paskudny socjalizm. Najpierw parcha poslalo sie do szkoly, pozniej inne parchy go wyksztalcily i potem juz jako lekarz zachowuje sie jak parch
awe

Data: 2009-05-19 09:18:58
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gurvn1$5ha$1news.onet.pl...
To wszystko cycu przez ten paskudny socjalizm. Najpierw parcha poslalo sie do szkoly, pozniej inne parchy go wyksztalcily i potem juz jako lekarz zachowuje sie jak parch
awe

Za socjalizmu , nie chwalac go , taka sytuacja nie moglaby miec miejsca . Ten lekarz nie pracowalby ani godziny ! a dyplom ukonczenia studiow moglby sobie powiesic jako pamiatke nad sraczem !.

cyc

Data: 2009-05-19 09:29:00
Autor: Panslavista
"Nie mam czasu "!!.

> [...]

Ten lekarz nie pracowalby ani godziny ! a dyplom ukonczenia studiow moglby
sobie powiesic jako pamiatke nad sraczem !.

    Znowu ci się pieprzy, takie wziątki jakie czasy, Czekolada dla
pielęgniarki, dla połoznej kwiatki i co łaska, 100zł za ubranie noworodka
dla salowej na porodówce, dla lekarza koniak (Napoleon Curwa_zje) i
kwiatki... Nawet sekretarz powitowy lekarza nie ruszył - żona i bachory bez
kolejek...

Data: 2009-05-19 15:19:22
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gutnlu$mk0$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

dla salowej na porodówce, dla lekarza koniak (Napoleon Curwa_zje) i
kwiatki... Nawet sekretarz powitowy lekarza nie ruszył - żona i bachory bez

To ze Ty placiles lapowki nie znaczy , ze reszta spoleczenstwa tez byla przestepcami !.

cyc

Data: 2009-05-19 15:23:01
Autor: matador
"Nie mam czasu "!!.
CYC pisze:

To ze Ty placiles lapowki nie znaczy , ze reszta spoleczenstwa tez byla przestepcami !.

No wygląda na to, żeś jest stary "styropian" CYC'u...

matador.

Data: 2009-05-19 15:22:55
Autor: awe
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gutmht$56h$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
cycu chyba nie zyles w socjalizmie, realiow nie znasz...to wszystko jest rodem z socjalizmu i glownie dotyczy osob wyksztalconych w socjalizmie i przekazujacych wiedze oraz styl wartosci i postepowania. Wszystko na zasadzie jakos to bedzie. Ludzie bez ambicji bez honoru i klasy oraz Bog wie z jakis wsi poszli na dohtory
awe

Data: 2009-05-19 15:28:26
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guubk7$5ta$1news.onet.pl...

[...]

G.........o wiesz , pozatym , ze masz racje mowiac ze  " wies weszla w dohtory " !!.
Nie do pomyslenia taka sytuacja za komuny . Po prostu nie do pomyslenia i zapewniam , ze zaden lekarz , ktory tak by postapil nigdy by juz w zawodzie swoim nie mogl pracowac !.

cyc

Data: 2009-05-20 12:32:30
Autor: awe
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:guuc6l$7kf$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
rozumiem o co Ci chodzi, ale pamietaj ze to zalezy od okresu w tym socjalizmie i idacego trendu badziewienia sie etyki zawodowej. musialo to sie zaczac w latach 70'tych za Gierka. W koncowym etapie bylo juz naprawde kiepsko
awe

Data: 2009-05-20 14:31:29
Autor: CYC
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv0m0b$uu8$1news.onet.pl...

[...]

Srodowisko lekarskie znam do [odszewki i "od zawsze " a mowiac konkretniej od czasow , kiedy na felczera tez mowilo sie " panie doktorze " a byli i tacy , ktorzy do pielegniarek mowli "pani doktor " !!!.
Mysle zreszta , ze dosc pochopne zdecydowano sie na wykresleenie z listy zawodow "felczera " . Ludzi ci byli naprawde przydatni , glownie w sytuacjach , kiedy nalezalo leczyc drobniejsze schorzenia , ktorych sam pacjent nie mogl leczyc ze wzgledu na brak mozliwosci kupeniabez recepty lekarstwa !.
Dzisiej wiekszosc lekarzy spelnia wlasnie taka fleczerska role . 80% rodzinnych to typowi felczerzy , ktorzy w zawodowym zyciu spotykaja sie conajwyzej z kilkunastoma chorobami na ktore znaja kilkadziesiat lekow .....czasem modyfikowanych a czasem i to nie !.
Ale to calkiem inny problem .
Lekarze za komuny byli dla pacjenta !! zawsze i nie daj boze ay jakispacjent poszedl na skarge ! . Dzisiaj moze rowniez poskarzyc .........ale wlasnej zonie bo nikt inny sluchac pacjenta nie zechce !.
Owszem ludzie placili lapowki ale bez niej kazden byl leczony w taki sam sposob . Moj szwagier , niezyjacy juz , byl lekarzem i czesto powiadal :" ludzie jednak sa glupi , placa mi tak , jakby sadzili , ze od stowy ( taka byla  mniej wiecej wtedytaryfa dla chcacych placic ale bylo ich niewielu ) [rzybedzie mi rozumu lub ze przypisze im lepsze lekarstwa " !! . Inny szwagier i siostra tez tak mowili i smiali sie  z naiwniakow .
Dziaisj nie zaplacisz to nie bedziesz przyjety  koniec !!.W tamtych czasach lekarz musial przyjac wszystkich , ktorzy na niego czekali w poczekalni , musial !!!! . Dzisiaj przyjmuja po 10 gora a potem dziwimy sie , ze terminy na przyjecie sa nawet roczne . Sluzba zdrowia zosstalasprowadzona na psy a lekarz przestal byc tym kim byl kiedys uzurpujac sobie prawo do bycia Bogiem ..

cyc

Data: 2009-05-21 00:44:54
Autor: awe
"Nie mam czasu "!!.
zgadzam sie w pelni
awe

Data: 2009-05-21 09:36:28
Autor: Vic
"Nie mam czasu "!!.
CYC wrote:
Owszem ludzie placili lapowki ale bez niej kazden byl leczony w taki sam sposob

Jaaaaaaaasne. A na taka operacje wszczepienia by-passow to prowadzili lapanke na ulicach.
Natomiast, ci ktorzy kombinowali, wreczali lapowki (w najrozniejszych formach) i robili inne podchody, byle tylko szybko dostac sie na operacje, to byli po prostu pasjonaci lapowkarstwa. Robili to z czystego umilowania wreczania lapowek.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-21 11:45:15
Autor: awe
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv30t3$jo6$1mx1.internetia.pl...
CYC wrote:
[...]

Vic wierzysz w PeLo i wierzysz Tuskowi a nie wierzysz Cycowi?
awe

Data: 2009-05-21 12:13:03
Autor: Vic
"Nie mam czasu "!!.
awe wrote:
Vic wierzysz w PeLo i wierzysz Tuskowi a nie wierzysz Cycowi?

Awe, w przeciwienstwie do ciebie nie jestem wielbicielem i wyznawca zadnego WODZA.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-21 12:06:40
[...]