"Nie mam czasu "!!.

Data: 2009-05-18 17:24:39
Autor: boukun
"Nie mam czasu "!!.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gurlja$8kl$1news.onet.pl...
Tak odpowiedzial kandydujacy do europarlementu z PO lekarz-hirurg  pacjentce nowotworem . "Prosze przyjsc za miesiac , kiedy bedzie po wyborach , teraz nie mam czasu bo kandyduje do PE " .
Pacjentka poszla do innego lekarza prywatnie i pozbyla sie nowotworowej narosli .
Tu oczytujemy prawdziwy  obraz i mentalnosc politykow i lekarzy oraz jakie sa ich priorytety !.
Oczywiscie tzw. Izba Lekarska , nie tylko nie zabierze mu [prawa wykjonywania zawodu ale nawet nie bedzie miala nic do zarzucenia konowalowi .

cyc

To samo mi teściowa powiedziała ostatnio, co spotkało jej sąsidakę. Dosłownie tak samo lekarka potraktowała pacjętkę, odmówiła jej zabiegu, jakiegoś badanie usg, choć ta miała bóle, bo jej się limit z funduszu skończył. Pacjętka pojechała do Wrocławia i się dowiedziała, że ma krwiaka i jest już po operacji...

oto kapitalizm... o take Polskę walczyli...

boukun

"Nie mam czasu "!!.