"Nie mam konta, bo jeszcze kto艣 by na nie co艣 wp艂aci艂..."

Data: 2010-09-13 23:45:35
Autor: XY
"Nie mam konta, bo jeszcze kto艣 by na nie co艣 wp艂aci艂..."
Gdy Kaczy艅ski powiedzia艂, 偶e nie ma konta, bo jeszcze kto艣 by na nie wp艂aci艂 pieni膮dze, z kt贸rych musia艂by si臋 t艂umaczy膰 to wszyscy si臋 艣miali.

W艂a艣nie dowiedzia艂em si臋, 偶e moja problematyczna klientka z piek艂a rodem po wcze艣niejszych kilku r贸偶nych sztuczkach z艂o偶y艂a zawiadomienie o podejrzeniu oszustwa. A dowodem tego jest, wp艂ata na moje konto z innymi danymi odbiorcy. Sprawdzi艂em w historii rachunku i rzeczywi艣cie tak jest, czego wcze艣niej nie zauwa偶y艂em, bo do g艂owy mi co艣 takeigo nie przysz艂o. Teraz si臋 kilka lat przez kilka instancji pobujam pr贸buj膮c wyj艣膰 z tego.

Tak wi臋c namawiam wszelkich cwaniak贸w: Gdy korzystacie z us艂ug ma艂ych przedsi臋biorc贸w nie p艂a膰cie im prawid艂owym przelewem. P艂a膰cie przelewem na dane jakiej艣 innej osoby.  Je艣li facet nie zauwa偶y tego faktu to b臋dziecie mieli dogodny materia艂 do nacisku albo odegrania.

dobranoc

:/
Adam

Data: 2010-09-17 19:08:10
Autor: Feromon
"Nie mam konta, bo jeszcze kto艣 by na nie co艣 wp艂aci艂..."

U偶ytkownik "XY" <xy@xy.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i6m622$tlt$1news.onet.pl...
[...]

Czyli je艣li zap艂ac臋 przelewem za jaki艣 niematerialny ulotny towar - za seks lub us艂ug臋 -
z nieprawid艂owymi danymi odbiorcy, to mog臋t臋 kwot臋 jako艣 odzyska膰 powo艂uj膮c si臋
na "pomy艂k臋"???

Feromon

"Nie mam konta, bo jeszcze kto艣 by na nie co艣 wp艂aci艂..."