Nie mam pomysłu na buty

Data: 2010-05-07 14:01:54
Autor: MadMan
Nie mam pomysłu na buty
Dnia Fri, 7 May 2010 13:55:48 +0200, Kapsel napisał(a):

- żeby dobrze wyglądały ;)
- żeby się wygodnie jeździło
- żeby jakkolwiek dało się chodzić, Pearle były totalnie sztywne, ale blok
chował się w podeszwie więc mogłem się poruszać
- żeby nie kosztowały więcej jak 300 zł noo ;)

Spece BG Sport. Mam, polecam. Pewnie jednak nie spełniają wymogu dobrego
wyglądu :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 14:07:21
Autor: Kapsel
Nie mam pomysłu na buty
Fri, 7 May 2010 14:01:54 +0200, MadMan napisał(a):

[...]

A dlaczego :) Co prawda o gustach się nie rozmawia, ale po prostu  niektóre
niższe modele shimano wyglądały dla mnie bardziej jak kapcie niż buty, te
co proponujesz wyglądają całkiem w porządku :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-05-07 14:21:24
Autor: MadMan
Nie mam pomysłu na buty
Dnia Fri, 7 May 2010 14:07:21 +0200, Kapsel napisał(a):

Spece BG Sport. Mam, polecam. Pewnie jednak nie spełniają wymogu dobrego
wyglądu :)

A dlaczego :)

Bo mam jakieś 13000 km i mi się podobają. :P
No ale przymierzyć trzeba. Mi Shimano nie leżały, Spece tak. Możesz mieć
na odwrót. Nie sądzę żeby te i te ci pasowały - noga w nich leży
zupełnie inaczej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 14:09:13
Autor: kml
Nie mam pomysłu na buty

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:asknycj1u33n$.dlgrower.power.pl...
[...]

Da rade za 300 kupić? Jak tak to polecam. Na lato są zajebiste.

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-07 14:23:19
Autor: MadMan
Nie mam pomysłu na buty
Dnia Fri, 7 May 2010 14:09:13 +0200, kml napisał(a):

Spece BG Sport. Mam, polecam. Pewnie jednak nie spełniają wymogu dobrego
wyglądu :)

Da rade za 300 kupić? Jak tak to polecam. Na lato są zajebiste.

http://www.twomark.pl/sklep.php?s=produkt&id_prod=35643&id_kat=1256&id_typu=1
Ja kupiłem tamże w grudniu 2008 za 270 zł (obniżka i poprzedni model
chyba). Inna kolorystyka - klocki mam szare a nie czerwone, detale też
się jakieś różnią. 300 zł to normalna cena tych butów od dawna. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 15:10:05
Autor: kml
Nie mam pomysłu na buty

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:ckbv1kzrsgha$.dlgrower.power.pl...

300 zł to normalna cena tych butów od dawna.

To coś mi sie pomerdało, że jest sporo więcej :)

Data: 2010-05-07 15:17:57
Autor: MadMan
Nie mam pomysłu na buty
Dnia Fri, 7 May 2010 15:10:05 +0200, kml napisał(a):

300 zł to normalna cena tych butów od dawna.

To coś mi sie pomerdało, że jest sporo więcej :)

Spec ma miljart modeli wyglądających podobnie. Może ci się z jakimiś
Comp pomyliło. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-07 06:27:26
Autor: Michal
Nie mam pomysłu na buty
do 300zł można wyrwać Diadory Teamracer -
http://allegro.pl/item1028979655_najlepszy_but_w_klasie_diadora_teamracer_magnum_45.html

tylko nie wiem jak się w nich chodzi ;)

Data: 2010-05-07 16:52:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Nie mam pomysłu na buty
Michal bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
do 300zł można wyrwać Diadory Teamracer -
http://allegro.pl/item1028979655_najlepszy_but_w_klasie_diadora_teamracer_magnum_45.html

tylko nie wiem jak się w nich chodzi ;)

Masakrycznie źle. Podeszwa jest sztywna do tego stopnia, że możnaby nią
skutecznie polować na mamuty.

Nie mam pomysłu na buty