[Bana¶Gate] "Nie mam żadnego wniosku o urlop"

Data: 2019-09-24 03:19:05
Autor: Bruno Brunowski
[Bana¶Gate] "Nie mam żadnego wniosku o urlop"
"Nie widziałam się jeszcze z panem prezesem Marianem Banasiem, nie mam też żadnego wniosku o urlop - powiedziała dziennikarzom we wtorek przed południem marszałek Sejmu Elżbieta Witek. Dzień wcze¶niej szef Najwyższej Izby Kontroli zapowiedział, że zwróci się do marszałek o bezpłatny urlop. Witek podkre¶liła, że "Najwyższa Izba Kontroli jest organem, który musi mieć ci±gło¶ć działania"." https://www.tvn24.pl/elzbieta-witek-o-wniosku-prezesa-nik-mariana-banasia,971925,s.html

--
Bruno

[Bana¶Gate] "Nie mam żadnego wniosku o urlop"