Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przyp adek?

Data: 2010-05-11 03:45:58
Autor: Antenka
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przyp adek?
Dzisiaj uświadomiłam sobie, że ponad wszelką wątpliwość lot TU-154M do
Smoleńska w dniu  10.04.2010r. od początku do końca miał piętno
zamachu na sobie.

I nie potrzebne mi są już żadne dowody - te które poznałam są
wystarczające ( film A.M.), aby mieć pewność co do przyczyn
katastrofy.

Przyczyną katastrofy były osoby znajdujące się na pokładzie tupolewa,
między innymi Rzecznik Praw Obywatelskich p. Kochanowski.

Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie
prawa?!

Antenka  :- /

Data: 2010-05-11 07:20:17
Autor: Bruner

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:c38d3695-853d-4b58-99a6-
Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie
prawa?!

jedz do Czeczeni, przylacz sie do mudzahedinow i tam wywalcz prawo do zycia

Data: 2010-05-11 12:51:35
Autor: PaPi
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatels kich. To też przypadek?
Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie
prawa?!

Do sadu ?

Data: 2010-05-11 13:53:23
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Dzisiaj uświadomiłam sobie

Hehe dobry *jołk* ;-P

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Data: 2010-05-11 06:29:55
Autor: zbig
On 11 Maj, 13:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Dzisiaj uświadomiłam sobie

Hehe dobry *jołk* ;-P

No właśnie.
Po krótkim namyśle z uwagi na mała aktywność na grupie kol.Paszka Jana
tytuł grupowego idioty trafia po raz pierwszy w ręce kobiety (?) -
antenki.
Zyczymy sukcesów w nowym charakterze.

Data: 2010-05-11 15:02:09
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c38d3695-853d-4b58-99a6-02b98ad2ce5ai9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Ty odwołaj się wyłącznie do psychiatry.

--
stevep

Data: 2010-05-11 06:25:15
Autor: Antenka
On 11 Maj, 15:02, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:c38d3695-853d-4b58-99a6-02b98ad2ce5ai9g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
> między innymi Rzecznik Praw Obywatelskich p. Kochanowski.
> Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie

Bo ci banana w dupę wbiję ty orangutanie ! Na drzewo! Raus!

Antenka

Data: 2010-05-11 15:33:32
Autor: PaPi
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatels kich. To też przypadek?
Bo ci banana w dupę wbiję ty orangutanie ! Na drzewo! Raus!

:-) Dobre, dobre. Ehhh elektoracik.

Data: 2010-05-11 15:42:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 12:45, Antenka pisze:
[...]

Nie ma powodów do obaw Antenko :-) . RPO to nie człowiek - to instytucja, nie ginie ona z śmiercią szefa tej instytucji. :-)

Data: 2010-05-11 07:02:09
Autor: Antenka
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też p rzypadek?

Nie ma powodów do obaw Antenko :-) . RPO to nie człowiek - to
instytucja, nie ginie ona z śmiercią szefa tej instytucji. :-) <

Uffff  :- /

Antenka

P.s. A gdzie można interweniować w sprawie cirrusa-orangutana? Tak
rzadki okaz trza natychmiast wypuścić na wolność, czyli
odtransportować na Sumatrę. :D

Data: 2010-05-11 16:32:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-11 16:02, Antenka pisze:

[...]

Stefan to czasem sprawia wrażenie zbiega z zoo :-D . Więc na wolności nie dałby chyba sobie rady - więc musi wrócić do klatki. ;-)

Data: 2010-05-11 07:42:18
Autor: Antenka
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też p rzypadek?
Stefan to czasem sprawia wrażenie zbiega z zoo :-D . Więc na wolności
nie dałby chyba sobie rady - więc musi wrócić do klatki. ;-) <

Może mieć problem z siedzeniem w tej klatce, bo mu wbiłam w dupsko
banana łahahahahaha :D

Antenka

Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przyp adek?