Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przypadek?

Data: 2010-05-11 15:02:09
Autor: cirrus
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przypadek?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c38d3695-853d-4b58-99a6-02b98ad2ce5ai9g2000yqi.googlegroups.com...
Dzisiaj uświadomiłam sobie, że ponad wszelką wątpliwość lot TU-154M do
Smoleńska w dniu  10.04.2010r. od początku do końca miał piętno
zamachu na sobie.
I nie potrzebne mi są już żadne dowody - te które poznałam są
wystarczające ( film A.M.), aby mieć pewność co do przyczyn
katastrofy.
Przyczyną katastrofy były osoby znajdujące się na pokładzie tupolewa,
między innymi Rzecznik Praw Obywatelskich p. Kochanowski.
Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie
prawa?!
Antenka  :- /

Ty odwołaj się wyłącznie do psychiatry.

--
stevep

Data: 2010-05-11 06:25:15
Autor: Antenka
On 11 Maj, 15:02, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:c38d3695-853d-4b58-99a6-02b98ad2ce5ai9g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
> między innymi Rzecznik Praw Obywatelskich p. Kochanowski.
> Do kogo mamy się teraz odwołać, kiedy łamane są nasze obywatelskie

Bo ci banana w dupę wbiję ty orangutanie ! Na drzewo! Raus!

Antenka

Data: 2010-05-11 15:33:32
Autor: PaPi
Nie mamy Rzecznika Praw Obywatels kich. To też przypadek?
Bo ci banana w dupę wbiję ty orangutanie ! Na drzewo! Raus!

:-) Dobre, dobre. Ehhh elektoracik.

Nie mamy Rzecznika Praw Obywatelskich. To też przypadek?